Eli mulle tuli puolivahingossa 2 eri versiota 1. kaudesta, britti ja suomi. Britti versiossa mainitaan 68-sivuinen kirja, kun taas Suomiversiossa 64-sivuinen... Mikä helvetin järki tässä on??? Taasko suomipoikaa kustaan silmään?!? Mitä meidän versiosta puuttuu??? Kun ei viittis avata molempia muoveista ja tarkistaa.
Clone Wars Blu-rayt - eri maiden julkaisujen erot???
setgfaaaaaaaaaaaaaaa
2
147
Vastaukset
- Veteranfan
Missä viipyy Clone Wars animaation 4.kauden esitys maikkarilta???
Onko niin,että MTV3 ei esitä neljättä kautta ollenkaan???
Vai onko sarjan suosio ollut hiipumassa,minkä takia sarjaa ei olla hankittu suomeen??? - Yoda2
Älä muuta sano. Kumpa maikkari aloittaisi sarjan esittämisen. Muussa tapauksessa on vain tyydyttävä jaksojen katsomiseen Youtubesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703560Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483533Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532779
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k421704- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961635- 391400