Onko sisälläsi "pieni rajavartiomies" ?

Raja Tapaus

13

142

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fy fan

JOkaisen h urrin sisällä asuu pieni rasisti!
      Ja perkele myös.

• Hampaista sen näkee?

Biaudet:n olemus on mielestäni kylmän narsistin? Hän on mukana viemässä kansalaisilta vallan ja omaisuuden "paremminvoiville", Kataisen ilmaisua lainatakseni.

Miten se oli, pääsi virkaan vaikka ei pätevä? Paljastaisiko sukunsa osakesalkun sisällön pyydettäessä??

"Aamulehti 07.11.2011: "Presidenttiehdokkaan mukaan esimerkiksi jotkut hammaslääkärit olivat lainvastaisesti ottaneet yhteyttä Helsingin yliopiston hammaslääketieteen laitokseen ja pyytäneet potilaiden ("ankkurilapset" 25 - 30 v.) iänmääritystä tilanteessa, jossa hammaslääkäri on antamansa hoidon yhteydessä epäillyt potilaan iän olevan epävarma. Valvira onkin joutunut muistuttamaan hammaslääkäreitä salassapitovelvollisuudestaan".

– "Samantapaisia tilanteita olen huomannut myös muissa ammattiryhmissä. Se on huolestuttava kehitys ja kertoo jotain meidän ilmapiiristämme, Biaudet toteaa".

Missähän muissa ammattiryhmissä pitäisi salata mamujen tekemää vilppiä ja rötöksiä?

• Mitkä rajat??

Se on vain HYVÄ jos jokaisessa on pieni rajavartija! Mitä merkitystä noilla rajoilla edes on tänäpäivänä?

• MINUN SISÄLLÄ

ASUU SUUURI RAJAVARTIOMIES, PIRUN SUURI JA ÄREÄ. Minä potkin perseelle kaikkia laiskoja afrikkalaisia maankiertäjiä, totta hel-vetissä. Ei tänne maailmaan ole tultu loisimaan vaan tekemään töitä. Ja minä en halua elättää toisten siivellä elävää pas-kasakkia.

• Menkää ihmeessä!

H urreilla on ne rajat aika tärkeitä. Menkääpä piruuttanne ostamaan vaikka kesämökkitonttia näiltä rannikonranskalaisilta. Ette takuulla saa ostaa.
      Ette yksinkertaisesti ole tulleita sinne "heidän" mailleen, koska olette Suomalaisia.
      Suosittelisinkin romani ystävillemme kaupankäyntiä näiden kanssa. Siellä ne isot rahat liikkuu! ;)
      Sitäpaitsi esim. romanien paska kohtelu, niinkuin myös meidän Suomalaistenkin, on lähtöisin juuri rååtsista ja suomenrååtsalaisilta. Et siellä olis myös sillai pikku "kalavelkoja" ikäänkuin kana kynimättä myös,,,,,,

Siellä, siis heidän keskuudessaan ne rajat on vedetty jo satoja vuosia sitten.

Enää ei kuitenkaan Suomalaiset ole pelkkiä piikoja ja renkejä ja uskonkin et juuri se jurppii noita koppavia wannaberååtsalaisia...

• Sen takia

suomen RUTSAlaiset sairastelevatkin mielenterveys juttuja, he ovat sisäsiittoisia sukurutsareita.

• Minun rajavartiomieheni on jäänyt todelle pieneksi eikä ole saanut tehtäväänsä kuuluvaa koulutusta.

JA JOS HIMPURA SENTÄÄN AJATTELETTE KAKSIMIELISESTI NIIN EI HYVÄ LAULA!!!

• K. Arjalainen

Tiedä häntä rajamiehistä, mutta Bideen sisällä näyttää asuvan suuri ja ruma desantti.

• Hyi olkoon!

Visto akka kertakaikkiaan. Onko toi jokin wannabe Thors, vai?

• .

Muistaakseni Suomessa oli 39-45 aika iso joukko näitä rajavartiomiehiä. Ilman heitä ei taitaisi olla koko ämmää edes olemassa, saatika pyrkimässä presidentiksi.

• hyi helkuta!

Kun on syntynyt kultalusikka suussa, niin sitä luulee et kaikki on itsestäänselvyys.
      Laitetaanko wannabe rååtsalais horolle ninjat perään?

• psykiatri päivää

se on rajatilatapaus

• Kunnolline tullimies

Presidenttiehdokas Pekka Haavisto on ilmaissut kiinnostuksensa tälle asialle, että tullimiehet velvoitettaisiin olemaan sisässä virkansa puolesta.

Haavisto kaavailee jo presidenttinä ollessaan päivittäisiä, sisäistettäviä tapaamisia virkavelvollisuudella toimivien nuorten viriilien tullimiesten kanssa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      216
      5223
    2. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      46
      5010
    3. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      204
      2781
    4. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      135
      2368
    5. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      65
      2002
    6. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      67
      1804
    7. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      208
      1694
    8. Miksi et voi tutustua minuun irl?

Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.
      Ikävä
      184
      1333
    9. Martina tienaa itse rahansa

Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      305
      1126
    10. Talokauppoja

Mikä tuo huutokaupassa Ahventiellä olevan talon historia on kun ei näytä tarjouksia tulevan ? Jo toisen kerran tarjollaj
      Suomussalmi
      8
      926
    Aihe