Could you be my soulmate? :)

Sabotage--

Hei te kaikki upeat olennot ! : )

Etsiskelen uusia ystäviä, sellaisia joille kirjoittaminen voisi olla vapaamielistä ja saisi puhua kaikkea, olisi ihanaa lukea toisen elämästä ja ehkä joskus nähdä livenäkin : )

Olen 18-vuotias massasta poikkeava naishenkilö Itä-Suomesta, joka on luonteeltaan persoonallinen, herkkä haaveilija, pikkuasioita arvostava ja kaikelle merkitystä luova ihminen, jolla on elämänhalua ja luonnetta sekä mielipiteitä. Olen helposti innostuva ja pääasiassa iloinen sekä omalla tavallaan tempperamenttinen, jokseenkin sosiaalinen sekä ehdottoman luotettava, empatiaa unohtamatta :>

Pidän hyvin monista asioista, kuten musiikista, jota menee laidasta laitaan(pääasiassa kuitenkin räppiä ja hyvinsanoitettuja popituksia), elokuvista, eläimistä ja etenkin kaikenlaisesta taiteilusta ja itseni ilmaisemisesta kirjoittamalla (--: Huumorintajua löytyy joka tilanteeseen, välillä sarkasmiakin ja olen aina valmis koettamaan kaikkea uutta, ja säännöthän ovat tehty rikottaviksi ja bileiltoina kuuluu pitää hauskaa ;)
Jos vielä jotain mainitsen, niin olen aikamoinen romantikko, ilahdun kukista ja kynttilänvalossa istumisesta, tähtitaivaalle katsomisesta ja sydänten piirtelystä selkään, hih :>

Olisi kivaa saada pimeneviin syysiltoihin uusia naispuolisia henkilöitä, joiden kanssa vaihtaa ajatuksia ja omaa elämänkulkua : ) Iällä ei ole mitään ikärajaa, kunhan olisi vain täysi-ikäisyys jo mittarissa. En aseta kriteerejä, sillä arvostan sitä että olet vain oma itsesi : ) Ja toivoisin sinun olevan suvaitsevainen sekä avaramielinen, sillä olen lesbo enkä halua ylimääräistä kuittailua siitä.
Ja ihan sinkkuna tässä mennään, joten sporttiset mimmit ottakaa yhteyttä ;) No ei, en nyt mitään treffikutsua tässä luo, mutta olen kuitenkin kaikille mahdollisuuksille täysin avoin :p

Jos yhtään tuntuu siltä että voisimme löytää yhteistä säveltä, niin pistä vaan rohkeasti sähköpostia tulemaan ! :----)
Because I wanna be just the one who hugs you when you are lonely c:

Postit vaan tulemaan osoitteeseen [email protected]

2

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moippupup

      käytätkös mesee ? :)

      • Sabotage-- (ek)

        Een, mutta pistä vaan mailia jos haluat tutustua ! :>


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      56
      5584
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      61
      2383
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      52
      2322
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1059
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1044
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      950
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      4
      877
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      793
    9. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      773
    10. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      771
    Aihe