Siili?

SiiliFani!

Minulla tuli kauhee siili ihastus . Lukenut olen siileistä ja ohjeita on .
Mistä saisi?(Mahdollisimman läheltä Oulua ) Ja harkitsen vielä mutta kiitti jos jaksatta vastata:D

8

147

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nelsson1

      Hei. On mietitty luopumista meidän kääpiösiili Nelsonista. On muutto edessä ja tilapäisasunnossa ei ole oikein tilaa "akvaariolle", jossa siili asustaa. Nelson on syntynyt 9.3.2010 ja on virallisen kasvattajan poikueesta ja sukukirjat löytyy. Väri on pinto, vaalean ruskea. Akvaario on pohjaltaan 40X125cm. Siellä on iso juoksupyörä, wc-koppi, asuinkoppi ja ruoka- ja vesikuppi. Kantena läpinäkyvä pleksi. Hoitotarvikkeita löytyy myös. Akvaario vaatii siis aika ison, lämpimän ja mielellään ilmanvaihdolla varustetun tilan, sillä hajuahan eläimistäkin tulee. Siiliä ei ole kovin paljoa pidetty käsissä, mutta on tosi utelias ja voisi varmaan tottua enempäänkin käsittelyyn. Hoitaminen ei ole mielestäni vaikeaa eikä kallista. Hinta kaikelle yhteensä 280 euroa. Ilmoittele yhteystietoja, jos kiinnostaa. Me yritetään sitten perheen kesken päästä yhteisymmärrykseen luopumisen suhteen. Voi käydä katsomassa ennen ostamista ja samalla tutustumassa iltatoimiin. Nelson heräilee nykyisin illalla n. kahdeksan aikaan ja asustaa Haukiputaalla.

    • olisi kyllä ihana...

      Täytyy kattoa vielä.... Paljonko olisi hinta? Ei perheessämme vielä selvyyttä kerron kuin on .

    • Tää olisi vielä mull

      Onko päivisin hereillä?

      • nelsson1

        Ei ole normaalisti päivisin hereillä. Joskus voi herätä ääniin ja herää kyllä jos laittaa ruokaa kuppiin. Hinta on kaikkine tarvikkeineen 280 euroa. On tullut maksamaan reilusti tuplaten tarvikkeineen, mutta onhan Nelson jo reilun vuoden ikäinen. Ei ole tosin sairastanut koskaan ja juoksee juoksupyörässä tuntikausia yöaikaan. Eihän siili ole vastaava lemmikki, kuten kissa tai koira joka on aina läsnä, mutta siinä kai se viehätys onkin, kun se on saapusalla vain ilta- ja yöaikaan.


    • SiiliFani!

      Ok, Rahaa alankin säästämään , mutta en valitettavasti ole vielä sitten täysin varma kun annamme kani pojan pois. Mutta harkitaan vielä:) Ihanaa olisi musta kauvan pidätte sitä vielä myynnissä?

      • nelsson1

        Kahden viikon päästä muutamme eri paikkakunnalle.


    • Siilit love

      Selvä ilmoitamme siihen menneessä:) Meilläkin on muutto joten en tiedä palataan asiaan vielä

    • Vastaus lopullinen

      Emme voi ottaa valitettavasti:( sittenkään sillä muutamme juuri silloin ja niin edes päin vasta joulukuussa onnistus .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1694
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe