Uutta kuuluu Kaliforniasta, jossa tohtorishenkilö nimeltään herra Homer kehittänyt silmän ruskean pigmentin tuhoavan laseroperaation, joka aiheuttaa alun perin ruskeiden silmien värin muuttumisen siniseksi.
Kymmenen vuoden tuotekehityksen vaatinut proseduuria vaatii vielä kliinisiä testejä, ennen kuin sinisilmäisyyttä tarjoileva operaatio on valmis massamarkkinoille, mutta mikäli kaikki sujuu suunnitellusta, on siniset silmät mahdollista käydä hankkimassa Suomenlahden toiselta puolelta jo puolentoista vuoden kuluttua, noin 3500 euron parihintaan.
http://www.smartplanet.com/blog/thinking-tech/want-blue-eyes-new-laser-surgery-makes-it-happen-video/9187
Osta SINISET SILMÄT ruskeesilmänen
3500 egee
7
71
Vastaukset
Miten ihmiskunta olisikaan voinut selviytyä enää ilman tätä keksintöä.
- tavan duunari
He he. En tarvitse, koska luonto antoi siniset syntyessäni.
- tavanduunari
Hrosskell kirjoitti:
hmmppphhhh.... Elitisti.
Täytyy myöntää , kirjoituksesi aiheutti minulla naurua. :0)
- vai että laser
Mengele tutki samaa asiaa jo aikaa sitten. Ihmettelen miten joku tohtorimies voi olla noin huono valehtelemaan, kun häneltä kysytään onko se turvallista...
- Aito valkolainen
Vihreät ne ovat aidon germaanin ja teutoonin silimät.
- kieronlaista
Joo. Piilolinsseillä voit vaihdella silmiesi väriä. Tilaa internetistä, ei maksa paljoa, alle 20€ postikuluineen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 223031
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1922756Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1681743Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2551441- 1101243
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs401076Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta461017- 136905
Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32904- 43804