Uncharted 3

Francis Drake

Trilogian paras! mitäs muut pelin ostaneet mieltä? henkeäsalpaavia toimintakohtauksia :D Hyökyaaltoo rantaan, laivan uppoamista, ja muuta kivaa :)
Parhaimmat grafiikat pelissä pitkään aikaan!

42

684

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,,,,,,,,,

      siis aivan mahtava peli ei ign suotta antanu pojoja 10/10 peli on niinkuin elokuva jota pelaa ja grafiikat parasta mitä oon nähny tähänasti missään en edes tietokoneella oo nähny mitään noin vakuuttavaa grafiikkaa! Ja nettipelaaminen on myös hauskaa! Sit vielä kysymys tilasitko pelin ennakkoon ja jos tilasit ni ku siitä saa semmosia etukoodeja joilla voi muokata aseita ni tiijäkkö mihin ne pitää syöttää että ne bonukset saa käyttöön itse oon pelannu netissä ja pelannu yksinpelin läpi mutta silti ei löydy mitään paikkaa mihin nuo bonukset voi laittaa?

      • Francis Drake

        Tilasin mutta oli normiversio :\ ei tullut mukana koodeja
        luultavasti moninpeliin tarkoitettuja nuo koodit :)
        pitäisi olla pelin alkuvalikossa, jotakin nappia painamalla
        tulla se Storen ruutu mihin voi syöttää ne koodit, sitten vaan lataat ja asennat :)


      • Francis Drake
        Francis Drake kirjoitti:

        Tilasin mutta oli normiversio :\ ei tullut mukana koodeja
        luultavasti moninpeliin tarkoitettuja nuo koodit :)
        pitäisi olla pelin alkuvalikossa, jotakin nappia painamalla
        tulla se Storen ruutu mihin voi syöttää ne koodit, sitten vaan lataat ja asennat :)

        Tuli siis


    • BroodSoup6

      Tilaukseen laitettava samantien ahventenmaahan!!! 3D peli myös kyseessä, joten pääsee ihailemaan toimintapeliäkin joka tehty 3D versiona!

      Wipeout on itselläni ainoa 3D peli mitä omistan. PS3 kyllä tekee melkoisen 3D vaikutelman jokaiseen 2D peliinkin kun on se 3D TV ja asiaankuuluvat lasit, mutta se teknisesti suuniteltu 3D on enemmän!

      Mielenkiinnolla odottelemaan pelin saapumista!
      En haluaisi todeta ylihybetystä mitä ilmeni BF3:n kohdalla...

      • Francis drake

        Et tule pettymään :)


    • Kartoitettu

      Mahtava peli on!

      Pelasin heti läpi vaikeella ja kohta alottelen murskaavalla.

      Pelaan samalla kuitenkin koukuttavaa moninpeliä, ja varsinkin yhteistyöpeliä joka on toteutettu upeasti, kylläkin melko vaikeesti... ainakin osa kentistä.

    • unc3 !

      itse saan tämän pelin joululahjaksi.. ikä: 12v

      • miksi?

        miksi se ikä pitää aina tunkea kaikkialle?


    • LoL

      Siis minun paras peli!

    • ReCyko+

      Kyllä oli todella huono peli ja onneksi sain sen käsistä pois ja vahingon kiertoon!!!
      En suosittele kellekkään kyseistä peliä ja varsinkaan millään "teräväpiirto" perusteella!
      Kuraa oikein kunnolla keksitty valmistaa?????

      • Kalakkuna

        Onko myös 1 ja 2 osa pelattu, vai onko nekin kuraa?

        On yksi parhaimmista ja ielenkiinnon pitävistä peleistä joita itse jaksan pelata jopa läpi.


      • Francis Drake

        Täytyy kyllä sääliä sinua..kun yrität aiheuttaa provoa ja suuttumusta. x)


      • Francis Drake
        Francis Drake kirjoitti:

        Täytyy kyllä sääliä sinua..kun yrität aiheuttaa provoa ja suuttumusta. x)

        ReCyko


    • LoL

      ykköne on aiva surkee!!!!!!!

      • uncharted3

        LOL älä se on surkein peli maailmas!


    • Gxhlrlgoco

      Ei hitto se lentokonekohtaus ja aavikko oli MENESTYS. En oo koskaa pelannu niin henkeäsalpaavaa toimintapeliä.

    • BroodSoup6

      Huono peli joka oli todellista pakkopullaa. Edelläkin mainittu aavikkolla olevat tapahtumat ovat todellakin "henkeäsalpaavia" ja juuri tätä pelaajat tarvitsevatkin toimintapeliä pelatessaan?....

      1 ja 2 pelattu aikoinaan, mutta tämä edusti jo pilantekoa pelaajien tahtotilasta! Hybe on erikoinen juttu, se tekee tyhjästä tryffeliä jota kaikki täyden hinnan maksaneet kumartavat maukkaana?

      • Hyvä 1 2 3

        Mutta pakko ostos jos sarjan tahtoo pelata, kaikki fanit tykkää.


      • Francis Drake

        kylläpä jaksat ripuloida paskaa suustasi..
        en maksanut täyttä hintaa pelistä. jos ei ole henkeäsalpaavia toimintajaksoja. niin olet kuollut ihminen sisältä x)


    • safafd

      Omasta mielestä edellinen osa paremmin toteutettu. Tässä ei myöskään voi kerätä mitään, esim. pukuja, filttereitä jne. Kerran pelattu = hyödytön, ei uudelleenpeluuarvoa. Ankea ja nopeasti läpipelattu.

      • Francis Drake

        onko sinulla ankea erektio, kotona vaikeeta, iskä lyä äitiä, huorittelee, narsisti isukki x)


    • assdfsdf

      Jos toimintaa haluaa, niin paras vaihtoehto on kiistämättä Killzone 3 move sharpshooter = orgasmisen täydellistä.

    • käytössä2
    • Menee hermot

      Voisiko joku neuvoa miten sen tähden saa online-pelissä itselleen? ja onko muilla sitä ongelmaa kun pelaa että se nykyään sekoilee..tökkii ukkojen liikkuvuus..yms.??? Ja voisiko joku vielä kertoa että minkä helvetin takia mie saan aina paskan joukkueen??? Toisessa joukkueessa on huippu-pelaajia ja itse saan joukkuetoveriksi vasta aloittaneita yms.??

      • Kookospähkinä, hik. no enkä ooo

        Jos se valitsee kokemuspisteiden perusteella, eli onko sulla vähän kokemusta myös itsellä onlinessä.


    • menee hermot

      No ei hirveästi ole kokemusta..Menee mielenkiinto peliin kun aina oon siinä hävinneessä joukkueessa..eli huonoimmassa..itseni mukaan lukien :D
      Kun ei vain voi vielä pärjätä sellaiselle joukkueessa jossa vastassa on 5 kpl arvoltaan 75 tasoisia huippupelaajia :(

      Mutta miten sen tähden saa? siis sen pienen tähden siihen oman arvon viereen? :)

    • Allu-1288 (ps3 tunnus)

      eipä ole parempaa pelisarjaa tullut vastaan kun Uncharted. kaikki osat ovat aivan käsittämättömän hyviä

      • LoL

        JOS HALUUT TÄHDEN SUN PITÄÄ VETÄÄ KAIKKI YHTEISTYÖPELIN MAPIT MURSKAAVALLA


      • Lmao........
        LoL kirjoitti:

        JOS HALUUT TÄHDEN SUN PITÄÄ VETÄÄ KAIKKI YHTEISTYÖPELIN MAPIT MURSKAAVALLA

        Juu näinhän se on ja kunnon PELIMIEHET palkitaan tähdillä eli ei aivan random pelaajia


    • uncharted3

      pystyykö uncharted 3:meen laittaa koodeja?

    • charl3

      MULLA ON UNCHARDET 3 VETÄSIN HETI MURSKAAVAL VAIKEUSTASOLLA KUOLIN JATKUVAST IKÄ 16

      • pas6

        UNCHARDET 3 PASKA MUTTA 2 JA 1 PARHAITA


      • UNCHARDET BOY
        pas6 kirjoitti:

        UNCHARDET 3 PASKA MUTTA 2 JA 1 PARHAITA

        CALM DOWN


    • slender2

      Uncharted 3 on ihan paras

    • hahaaaaa

      Niin onko niitä koodeja

    • Uncharter
    • Uncharter
    • Uncharter
    • Uncharter
    • Uncharter
    • Unchartedman
    • Unchartedman

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1499
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1126
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      47
      951
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      179
      835
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      605
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe