Tänkte köpa en bok till födelsedagspresent.Urvalet på svenska böcker är jättedåligt,i vår småstad åtminstone.Meter efter meter med finskspråkiga och sen en liten hylla med svenska.Dessutom är svenska böcker så dyra,många tior kostar de ,när man kan få en finsk bok för fem euro.
Vastaukset 3
- barbara.b.b.
På loppis kan man ibland hitta fina böcker för bara någon euro.
- grannen
blir det inte billigare att beställa från sverige via nätet ? speciellt då när kursen är " förmånlig " böcker är dyra speciellt om du vill ha något som nyligen kommit ut. tycker inte att en bok på tio euro är dyr.
- Iida07
Jag tycker om att gå och hålla i böckerna,litet läsa på baksidan vad där står,litet bläddra i dem osv.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1512558
- 541099
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160937Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....52808- 83777
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.170718- 4709
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e160659- 53647
- 59646
- 67646
- 6624
Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.177604Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?21578- 54568
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32528Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?120524Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66519- 34507
- 55498