Löytyykö kalajoelta auton pesuhallia, jossa auton voi pestä itse ja pesu onnistu talvellakin kovalla pakkasella?.
Auton pesuhalli
35
3144
Vastaukset
- 12+11
Olen miettinyt ihan samaa asiaa, mulla ei ole tiedossa!. Kertokaa toki jos joku tietää.
- käsipesu on paras
Minäkin pesisin autoni mieluummin itse käsin.
- autopesulaa miettivä
Olisiko muuten kannattavaa perustaa kalajoelle autopesula/auton fiksaus yritys? sellainen että ihmiset tuovat tuon pesuun/ sisäsiivoukseen
- Hemasu.
Kyllä tai sit ei.
- Pössi
Minä ainakin käyttäisin mieluiten käsipesussa jos itse ei voi pestä.
- Ei kannata
Ei varmasti ole kannattavaa, muutenhan Kalajoelle jo olisi perustettu sellainen. Ylipäätään autopesuloiden määrä Suomessa on vähentynyt tällä vuosituhannella. Ne pesukoneet halleineen ovat kalliita ja omilleen pääsykin tuntuu ikuisuudelta.
Varsinkin maaseudulla ihmiset mieluummin pesevät autonsa itse kuin maksavat ja ottavat konepesuun liittyvät riskit. Näin rannikolla alkutalven pakkastenkin jälkeen tulee yleensä suojakelipäiviä, joina pääsee pesemään syksyn kurat pois ennen pitempää pakkasjaksoa.
- Pesemätön
Miksi sitä pitää pestä, minulla on 20 vuotta ollu sama auto enkä ole pessy sitä kertaakaan, ei se kasva vaikka kuin sitä kastelee.
- 10+12
Nimimerkki pesemätön ei itsekkään ole käynyt pesulla kahteenkymmeneen vuoteen!.
- 3:men auton omistaja
10+12 kirjoitti:
Nimimerkki pesemätön ei itsekkään ole käynyt pesulla kahteenkymmeneen vuoteen!.
Nyt sille lämpymälle hallille olisi käyttöä, kun pakkaset pysyy. Huoltoasemien pikapesuun en viitsi mennä ja aika kalliitakin kun 12-25 euroa ja pesun päälle saa naarmuja kaupan tekiäiseksi.
- Eikö????????
3:men auton omistaja kirjoitti:
Nyt sille lämpymälle hallille olisi käyttöä, kun pakkaset pysyy. Huoltoasemien pikapesuun en viitsi mennä ja aika kalliitakin kun 12-25 euroa ja pesun päälle saa naarmuja kaupan tekiäiseksi.
Eikö todellakaan löydy paikkaa missä auton voi pestä itse pakkasella??.
- lousiana
Mikset suostu käymään ihan pesussa ei kalajoella tällaista hallia ole pitäs ite rakentaa :/ Shellillä 21 jälkeen joka ilta puoleen hintaan pesut.. jos rahasta on kiinni asia..
- Anonyymi
Meinalan Teollisuusalue Kamat Puhtaax tee-se-itse autopesu 1,15€/min. Toimii ku junan vessa. Hallista löytyy kaikki tarpeelliset jutut.
- Anonyymi
Onko tuo hinta vitsi?
- Anonyymi
Onko oikeasti noin kallis, joku 30 c Min ois realistinen hinta!
- Anonyymi
No oma työ on arvokasta, notta ristus😁😁
- Anonyymi
Onko ollut jonoa?
- Anonyymi
Hyvät oli vehkeet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvät oli vehkeet
No mukavahan se.
- Anonyymi
Onko hinnastoa?
- Anonyymi
Se näkyy olevan tuo1,15€/minuutti. Kun autonsa pesaisee 5 minuutissa, niin se maksaa alle 6 euroa. Halpaahan se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se näkyy olevan tuo1,15€/minuutti. Kun autonsa pesaisee 5 minuutissa, niin se maksaa alle 6 euroa. Halpaahan se on.
Kuin pieni auto sulla oikein on?
- Anonyymi
Toimiiko 24/7
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Likasta autoa ei pese kunnolla 5 minuutissa, naurettava väite, ehkä puhtaan mopoauton sutasee 5 minuutissa.
- Anonyymi
Jos ei itse halua pestä, niin Pitkäsenkylältä löytyy paikka jossa pesevät auton vaikka odotellasi.
Ja tekevät paljon muutakin. Vahauksia sisäsiivouksia ja pinnoituksia. - Anonyymi
Mahtavasti toiminut kyllä Meinalan Kamat puhtaax pesuhalli. Paikallisena ostin jäsenyyden ja saa pestä niin paljon kuin haluaa ja milloin vain. Jonoja siellä kyllä on aika paljon jos vain kelit kohdallaan.
- Anonyymi
Meneekö niin huonosti että pitää itse itseään kehua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meneekö niin huonosti että pitää itse itseään kehua?
Ei näytä tungosta olevan. Kallista on auton pesu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, eli niin huonosti menee, että pitää tänne tulla itseään kehumaan. Säälittävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun autonsa hyvin ja nopeesti pesee, niin aika menee 20 minuuttia ja jos oikein laskin niin maksaa 33 euroo. Huh. Ja itse pitää homma tehdä. Eiks tuo ole hieman outoo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun autonsa hyvin ja nopeesti pesee, niin aika menee 20 minuuttia ja jos oikein laskin niin maksaa 33 euroo. Huh. Ja itse pitää homma tehdä. Eiks tuo ole hieman outoo?
Köyhälle on kaikki kallista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhälle on kaikki kallista.
Halvemmalla pesee tavallisessa huoltoaseman autopesussa. Eikä tarvi ite pestä, kunhan istuu autossa ja odottelee että robotti hoitaa homman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halvemmalla pesee tavallisessa huoltoaseman autopesussa. Eikä tarvi ite pestä, kunhan istuu autossa ja odottelee että robotti hoitaa homman.
Näinhän se on, ota huomioon kuitenkin se että joku saattaa haluta pestä autonsa käsin, ihan ite.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän se on, ota huomioon kuitenkin se että joku saattaa haluta pestä autonsa käsin, ihan ite.
Joo ihan ite voi kyllä pestä, mutta minä en kyllä ala maksaan siitä. Mutta eihän se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ihan ite voi kyllä pestä, mutta minä en kyllä ala maksaan siitä. Mutta eihän se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa.
Eihän sun tarvitsekaan, kyllä me maksetaan ihan ite, mistä muuten saat ilmaisen veden, pesuaineen ja muut välineet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sun tarvitsekaan, kyllä me maksetaan ihan ite, mistä muuten saat ilmaisen veden, pesuaineen ja muut välineet?
Mitä minä niillä? Tule meille paskaa luomaan. Saat tehdä sitä ihan ilmaiseksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070