Auton pesuhalli

Auto mies

Löytyykö kalajoelta auton pesuhallia, jossa auton voi pestä itse ja pesu onnistu talvellakin kovalla pakkasella?.

35

2927

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+11

      Olen miettinyt ihan samaa asiaa, mulla ei ole tiedossa!. Kertokaa toki jos joku tietää.

    • käsipesu on paras

      Minäkin pesisin autoni mieluummin itse käsin.

    • autopesulaa miettivä

      Olisiko muuten kannattavaa perustaa kalajoelle autopesula/auton fiksaus yritys? sellainen että ihmiset tuovat tuon pesuun/ sisäsiivoukseen

      • Hemasu.

        Kyllä tai sit ei.


      • Pössi

        Minä ainakin käyttäisin mieluiten käsipesussa jos itse ei voi pestä.


      • Ei kannata

        Ei varmasti ole kannattavaa, muutenhan Kalajoelle jo olisi perustettu sellainen. Ylipäätään autopesuloiden määrä Suomessa on vähentynyt tällä vuosituhannella. Ne pesukoneet halleineen ovat kalliita ja omilleen pääsykin tuntuu ikuisuudelta.

        Varsinkin maaseudulla ihmiset mieluummin pesevät autonsa itse kuin maksavat ja ottavat konepesuun liittyvät riskit. Näin rannikolla alkutalven pakkastenkin jälkeen tulee yleensä suojakelipäiviä, joina pääsee pesemään syksyn kurat pois ennen pitempää pakkasjaksoa.


    • Pesemätön

      Miksi sitä pitää pestä, minulla on 20 vuotta ollu sama auto enkä ole pessy sitä kertaakaan, ei se kasva vaikka kuin sitä kastelee.

      • 10+12

        Nimimerkki pesemätön ei itsekkään ole käynyt pesulla kahteenkymmeneen vuoteen!.


      • 3:men auton omistaja
        10+12 kirjoitti:

        Nimimerkki pesemätön ei itsekkään ole käynyt pesulla kahteenkymmeneen vuoteen!.

        Nyt sille lämpymälle hallille olisi käyttöä, kun pakkaset pysyy. Huoltoasemien pikapesuun en viitsi mennä ja aika kalliitakin kun 12-25 euroa ja pesun päälle saa naarmuja kaupan tekiäiseksi.


      • Eikö????????
        3:men auton omistaja kirjoitti:

        Nyt sille lämpymälle hallille olisi käyttöä, kun pakkaset pysyy. Huoltoasemien pikapesuun en viitsi mennä ja aika kalliitakin kun 12-25 euroa ja pesun päälle saa naarmuja kaupan tekiäiseksi.

        Eikö todellakaan löydy paikkaa missä auton voi pestä itse pakkasella??.


    • lousiana

      Mikset suostu käymään ihan pesussa ei kalajoella tällaista hallia ole pitäs ite rakentaa :/ Shellillä 21 jälkeen joka ilta puoleen hintaan pesut.. jos rahasta on kiinni asia..

    • Anonyymi

      Meinalan Teollisuusalue Kamat Puhtaax tee-se-itse autopesu 1,15€/min. Toimii ku junan vessa. Hallista löytyy kaikki tarpeelliset jutut.

      • Anonyymi

        Onko tuo hinta vitsi?


      • Anonyymi

        Onko oikeasti noin kallis, joku 30 c Min ois realistinen hinta!


    • Anonyymi

      No oma työ on arvokasta, notta ristus😁😁

      • Anonyymi

        Onko ollut jonoa?


      • Anonyymi

        Hyvät oli vehkeet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvät oli vehkeet

        No mukavahan se.


    • Anonyymi

      Onko hinnastoa?

      • Anonyymi

        Se näkyy olevan tuo1,15€/minuutti. Kun autonsa pesaisee 5 minuutissa, niin se maksaa alle 6 euroa. Halpaahan se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se näkyy olevan tuo1,15€/minuutti. Kun autonsa pesaisee 5 minuutissa, niin se maksaa alle 6 euroa. Halpaahan se on.

        Kuin pieni auto sulla oikein on?


      • Anonyymi

        Toimiiko 24/7


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se näkyy olevan tuo1,15€/minuutti. Kun autonsa pesaisee 5 minuutissa, niin se maksaa alle 6 euroa. Halpaahan se on.

        Likasta autoa ei pese kunnolla 5 minuutissa, naurettava väite, ehkä puhtaan mopoauton sutasee 5 minuutissa.


    • Anonyymi

      Jos ei itse halua pestä, niin Pitkäsenkylältä löytyy paikka jossa pesevät auton vaikka odotellasi.
      Ja tekevät paljon muutakin. Vahauksia sisäsiivouksia ja pinnoituksia.

    • Anonyymi

      Mahtavasti toiminut kyllä Meinalan Kamat puhtaax pesuhalli. Paikallisena ostin jäsenyyden ja saa pestä niin paljon kuin haluaa ja milloin vain. Jonoja siellä kyllä on aika paljon jos vain kelit kohdallaan.

      • Anonyymi

        Meneekö niin huonosti että pitää itse itseään kehua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meneekö niin huonosti että pitää itse itseään kehua?

        Ei näytä tungosta olevan. Kallista on auton pesu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näytä tungosta olevan. Kallista on auton pesu.

        Aivan, eli niin huonosti menee, että pitää tänne tulla itseään kehumaan. Säälittävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näytä tungosta olevan. Kallista on auton pesu.

        Kun autonsa hyvin ja nopeesti pesee, niin aika menee 20 minuuttia ja jos oikein laskin niin maksaa 33 euroo. Huh. Ja itse pitää homma tehdä. Eiks tuo ole hieman outoo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun autonsa hyvin ja nopeesti pesee, niin aika menee 20 minuuttia ja jos oikein laskin niin maksaa 33 euroo. Huh. Ja itse pitää homma tehdä. Eiks tuo ole hieman outoo?

        Köyhälle on kaikki kallista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhälle on kaikki kallista.

        Halvemmalla pesee tavallisessa huoltoaseman autopesussa. Eikä tarvi ite pestä, kunhan istuu autossa ja odottelee että robotti hoitaa homman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halvemmalla pesee tavallisessa huoltoaseman autopesussa. Eikä tarvi ite pestä, kunhan istuu autossa ja odottelee että robotti hoitaa homman.

        Näinhän se on, ota huomioon kuitenkin se että joku saattaa haluta pestä autonsa käsin, ihan ite.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se on, ota huomioon kuitenkin se että joku saattaa haluta pestä autonsa käsin, ihan ite.

        Joo ihan ite voi kyllä pestä, mutta minä en kyllä ala maksaan siitä. Mutta eihän se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ihan ite voi kyllä pestä, mutta minä en kyllä ala maksaan siitä. Mutta eihän se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa.

        Eihän sun tarvitsekaan, kyllä me maksetaan ihan ite, mistä muuten saat ilmaisen veden, pesuaineen ja muut välineet?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sun tarvitsekaan, kyllä me maksetaan ihan ite, mistä muuten saat ilmaisen veden, pesuaineen ja muut välineet?

        Mitä minä niillä? Tule meille paskaa luomaan. Saat tehdä sitä ihan ilmaiseksi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      359
      4121
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      1515
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1350
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1296
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1200
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1194
    Aihe