35 neliötä, yksiö, parvekkeella ja saunalla. TÄLLÄ HETKELLÄ vuokra 440 (sisältää veden ja autopaikan).
Yksityisellä vuokralla, olen itse muuttamassa isompaan asuntoon, ja etsin uutta vuokralaista.
Jos kiinnostuit niin lähetä sähköpostia osoitteeseen [email protected]
(numeroita voidaan vaihtaa myöhemmin, ei vaan halua että pilauheluita alkaa tulemaan keskel yötä), saadaan vaan aikataulut sovittua niin mielelläni näytän asuntoa ja annan vuokranantajan numeron jos asunto on mieleinen :)
-Saksalassa vapautumassa yksiö vuokralle-
9
392
Vastaukset
- ss
omituista että vuokralainen hakee vuokralaista
- aggggggggggggggggg
Varmaan sen takia ettei tarvi roikkua sitä yhtä ylimääräistä kuukautta vuokralaisena. "Pahimmillaan" siis maksaen sekä vanhan että uuden kämpän vuokraa.
Ihan normaalia minusta. Ei tarvi kestää mitään mülkkuja vuokravälittäjiä tunkemassa olkkariin kesken leffan yms.
- .....
Kaipa se vuokraisäntä itsekkin osais laittaa mutta yritän nyt itse eka löytää tähän toista muuttaa. Sama juttu oli aikoinaan kun itse muutin että tästä asunnosta lähtevä löysi minun ilmoituksen ja siitä sit viestiä laittoi. Eipähän jäis asunto tyhjäks kun sais jonkun muuttaa samantien kun itse lähtee....
- mynttinen
Vuokraiskohan se asunnonomistaja sen yksiön kohta vankilasta vapautuvalle nuorelle miehelle...vuokran maksais sosku ainankin aluks ennenkuin pääsisi töihin?
- ero edessä
Joko asunto mennyt. Tarvitsisin itselleni asunnon vasta vuoden alusta ja juuri tuollainen asunto kiinnostaa......onko siinä myös takuuvuokra...
- Tallakuja 10
ei viel ole menny.... laitappa tarkemmin viestiä sähköpostiin ensin niin katsotaan sitten
- Esteri237
Hei!
Laitoin sulle viestiä sähköpostiosoitteeseenkin.
Vieläkö yksiö on vapaana?
Laitoin puhelinnumeron, laita vaikka tekstiviesti.
Kiitos
Maija Onko kusetus kyseessä meinaan Lahden Saksalassa ei ole moista katua ? Siis olkaa tarkkoina älkää maksako mitään etukäteen..
- Pärsky
On aika kauan aikaa sitten jo laitettu tuo ilmoitus, ei varmaan oo enää vapaana?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009