35 neliötä, yksiö, parvekkeella ja saunalla. TÄLLÄ HETKELLÄ vuokra 440 (sisältää veden ja autopaikan).
Yksityisellä vuokralla, olen itse muuttamassa isompaan asuntoon, ja etsin uutta vuokralaista.
Jos kiinnostuit niin lähetä sähköpostia osoitteeseen [email protected]
(numeroita voidaan vaihtaa myöhemmin, ei vaan halua että pilauheluita alkaa tulemaan keskel yötä), saadaan vaan aikataulut sovittua niin mielelläni näytän asuntoa ja annan vuokranantajan numeron jos asunto on mieleinen :)
-Saksalassa vapautumassa yksiö vuokralle-
9
423
Vastaukset
- ss
omituista että vuokralainen hakee vuokralaista
- aggggggggggggggggg
Varmaan sen takia ettei tarvi roikkua sitä yhtä ylimääräistä kuukautta vuokralaisena. "Pahimmillaan" siis maksaen sekä vanhan että uuden kämpän vuokraa.
Ihan normaalia minusta. Ei tarvi kestää mitään mülkkuja vuokravälittäjiä tunkemassa olkkariin kesken leffan yms.
- .....
Kaipa se vuokraisäntä itsekkin osais laittaa mutta yritän nyt itse eka löytää tähän toista muuttaa. Sama juttu oli aikoinaan kun itse muutin että tästä asunnosta lähtevä löysi minun ilmoituksen ja siitä sit viestiä laittoi. Eipähän jäis asunto tyhjäks kun sais jonkun muuttaa samantien kun itse lähtee....
- mynttinen
Vuokraiskohan se asunnonomistaja sen yksiön kohta vankilasta vapautuvalle nuorelle miehelle...vuokran maksais sosku ainankin aluks ennenkuin pääsisi töihin?
- ero edessä
Joko asunto mennyt. Tarvitsisin itselleni asunnon vasta vuoden alusta ja juuri tuollainen asunto kiinnostaa......onko siinä myös takuuvuokra...
- Tallakuja 10
ei viel ole menny.... laitappa tarkemmin viestiä sähköpostiin ensin niin katsotaan sitten
- Esteri237
Hei!
Laitoin sulle viestiä sähköpostiosoitteeseenkin.
Vieläkö yksiö on vapaana?
Laitoin puhelinnumeron, laita vaikka tekstiviesti.
Kiitos
Maija Onko kusetus kyseessä meinaan Lahden Saksalassa ei ole moista katua ? Siis olkaa tarkkoina älkää maksako mitään etukäteen..
- Pärsky
On aika kauan aikaa sitten jo laitettu tuo ilmoitus, ei varmaan oo enää vapaana?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821164PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832