-Saksalassa vapautumassa yksiö vuokralle-

Tallakuja 10

35 neliötä, yksiö, parvekkeella ja saunalla. TÄLLÄ HETKELLÄ vuokra 440 (sisältää veden ja autopaikan).

Yksityisellä vuokralla, olen itse muuttamassa isompaan asuntoon, ja etsin uutta vuokralaista.

Jos kiinnostuit niin lähetä sähköpostia osoitteeseen [email protected]
(numeroita voidaan vaihtaa myöhemmin, ei vaan halua että pilauheluita alkaa tulemaan keskel yötä), saadaan vaan aikataulut sovittua niin mielelläni näytän asuntoa ja annan vuokranantajan numeron jos asunto on mieleinen :)

9

407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ss

omituista että vuokralainen hakee vuokralaista

• aggggggggggggggggg

Varmaan sen takia ettei tarvi roikkua sitä yhtä ylimääräistä kuukautta vuokralaisena. "Pahimmillaan" siis maksaen sekä vanhan että uuden kämpän vuokraa.

Ihan normaalia minusta. Ei tarvi kestää mitään mülkkuja vuokravälittäjiä tunkemassa olkkariin kesken leffan yms.

• .....

Kaipa se vuokraisäntä itsekkin osais laittaa mutta yritän nyt itse eka löytää tähän toista muuttaa. Sama juttu oli aikoinaan kun itse muutin että tästä asunnosta lähtevä löysi minun ilmoituksen ja siitä sit viestiä laittoi. Eipähän jäis asunto tyhjäks kun sais jonkun muuttaa samantien kun itse lähtee....

• mynttinen

Vuokraiskohan se asunnonomistaja sen yksiön kohta vankilasta vapautuvalle nuorelle miehelle...vuokran maksais sosku ainankin aluks ennenkuin pääsisi töihin?

• ero edessä

Joko asunto mennyt. Tarvitsisin itselleni asunnon vasta vuoden alusta ja juuri tuollainen asunto kiinnostaa......onko siinä myös takuuvuokra...

• Tallakuja 10

ei viel ole menny.... laitappa tarkemmin viestiä sähköpostiin ensin niin katsotaan sitten

• Esteri237

Hei!
      Laitoin sulle viestiä sähköpostiosoitteeseenkin.
      Vieläkö yksiö on vapaana?
      Laitoin puhelinnumeron, laita vaikka tekstiviesti.
      Kiitos
      Maija

• Onko kusetus kyseessä meinaan Lahden Saksalassa ei ole moista katua ? Siis olkaa tarkkoina älkää maksako mitään etukäteen..

• Pärsky

On aika kauan aikaa sitten jo laitettu tuo ilmoitus, ei varmaan oo enää vapaana?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      5044
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      2322
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1270
    4. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      97
      1211
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1200
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1074
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      873
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      835
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      753
    10. Vappu Pimiä jakoi kuvia Maajussille morsian -kuvauksista! Seuraajalta tärkeä toive: "Voi miten..."

Tätä kyllä kannattaa toivoa! Vappu Pimiällähän on tunnetusti myös sormensa pelissä näissä rakkausjutuissa ja hän toimii
      Suomalaiset julkkikset
      25
      719
    Aihe