-Saksalassa vapautumassa yksiö vuokralle-

Tallakuja 10

35 neliötä, yksiö, parvekkeella ja saunalla. TÄLLÄ HETKELLÄ vuokra 440 (sisältää veden ja autopaikan).

Yksityisellä vuokralla, olen itse muuttamassa isompaan asuntoon, ja etsin uutta vuokralaista.

Jos kiinnostuit niin lähetä sähköpostia osoitteeseen [email protected]
(numeroita voidaan vaihtaa myöhemmin, ei vaan halua että pilauheluita alkaa tulemaan keskel yötä), saadaan vaan aikataulut sovittua niin mielelläni näytän asuntoa ja annan vuokranantajan numeron jos asunto on mieleinen :)

9

475

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ss

omituista että vuokralainen hakee vuokralaista

• aggggggggggggggggg

Varmaan sen takia ettei tarvi roikkua sitä yhtä ylimääräistä kuukautta vuokralaisena. "Pahimmillaan" siis maksaen sekä vanhan että uuden kämpän vuokraa.

Ihan normaalia minusta. Ei tarvi kestää mitään mülkkuja vuokravälittäjiä tunkemassa olkkariin kesken leffan yms.

• .....

Kaipa se vuokraisäntä itsekkin osais laittaa mutta yritän nyt itse eka löytää tähän toista muuttaa. Sama juttu oli aikoinaan kun itse muutin että tästä asunnosta lähtevä löysi minun ilmoituksen ja siitä sit viestiä laittoi. Eipähän jäis asunto tyhjäks kun sais jonkun muuttaa samantien kun itse lähtee....

• mynttinen

Vuokraiskohan se asunnonomistaja sen yksiön kohta vankilasta vapautuvalle nuorelle miehelle...vuokran maksais sosku ainankin aluks ennenkuin pääsisi töihin?

• ero edessä

Joko asunto mennyt. Tarvitsisin itselleni asunnon vasta vuoden alusta ja juuri tuollainen asunto kiinnostaa......onko siinä myös takuuvuokra...

• Tallakuja 10

ei viel ole menny.... laitappa tarkemmin viestiä sähköpostiin ensin niin katsotaan sitten

• Esteri237

Hei!
      Laitoin sulle viestiä sähköpostiosoitteeseenkin.
      Vieläkö yksiö on vapaana?
      Laitoin puhelinnumeron, laita vaikka tekstiviesti.
      Kiitos
      Maija

• Onko kusetus kyseessä meinaan Lahden Saksalassa ei ole moista katua ? Siis olkaa tarkkoina älkää maksako mitään etukäteen..

• Pärsky

On aika kauan aikaa sitten jo laitettu tuo ilmoitus, ei varmaan oo enää vapaana?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      93
      2566
    2. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      91
      1506
    3. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1485
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      13
      1218
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      953
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      17
      942
    7. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      39
      848
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      112
      841
    9. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      793
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      726
    Aihe