Mallina on 2004 Pacifica ja ongelmana on tosiaan puhallusilman ohjaus, säätö ko. mallissa toimii ( tai pitäisi toimia ) sähköisesti nappia painamalla, eli puhallus jalkoihin, kasvoille, tuulilasiin jne.. Täällä hetkellä puhallusilmaa tulee ainoastaan kasvoille ja auton taka osaan, jalkoihin ja tuulilasiin ei ollenkaan, huomasin että alkaa muodostua ongelmia kun nollan kelilläkin tuulilasi umpihuurussa vielä 15 min. ajon jälkeenkin, mikähän tilanne on pakkasten tultua.. Puhallin itsessään toimii kyllä eli ilmaa tulee mutta ei halutuista suunnista. Onkohan kellään ollut vastaavia ongelmia?
Syslerin lämppärin puhallusilman ohjaus ei tottele
Pacifica 2004
3
181
Vastaukset
- huurussa
Hei ootko ratkaissut ongelman? Täällä kanssa ajellaan ikkunat huurussa Neonilla! Eli vinkit kelpaisi! Tuulilasiin ei tule yhtään puhallusta, kasvoihin kyllä, jaloista en ole nyt ihan varma..Ikkunat menee huuruun aina paitsi kesällä..ennen ne aukesi, kun jaksoi odottaa, nyt ei auta muuta kuin pyyhkiä ikkunaa, et näkee ulos...
- ???
Neon? 1gen vai 2gen? Ilmastointi vai ilman?...
- Huurussa
Mikä gen?? Ilmastointi on, mut huono sekin. Ei oo kyllä laitettu uusia nesteitä aikoihin..Sisäilman kierto ei ole päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805639
- 1273923
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453790- 663464
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262878Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72419- 272184
- 2042081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?321793Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4291739