Mallina on 2004 Pacifica ja ongelmana on tosiaan puhallusilman ohjaus, säätö ko. mallissa toimii ( tai pitäisi toimia ) sähköisesti nappia painamalla, eli puhallus jalkoihin, kasvoille, tuulilasiin jne.. Täällä hetkellä puhallusilmaa tulee ainoastaan kasvoille ja auton taka osaan, jalkoihin ja tuulilasiin ei ollenkaan, huomasin että alkaa muodostua ongelmia kun nollan kelilläkin tuulilasi umpihuurussa vielä 15 min. ajon jälkeenkin, mikähän tilanne on pakkasten tultua.. Puhallin itsessään toimii kyllä eli ilmaa tulee mutta ei halutuista suunnista. Onkohan kellään ollut vastaavia ongelmia?
Syslerin lämppärin puhallusilman ohjaus ei tottele
Pacifica 2004
3
169
Vastaukset
- huurussa
Hei ootko ratkaissut ongelman? Täällä kanssa ajellaan ikkunat huurussa Neonilla! Eli vinkit kelpaisi! Tuulilasiin ei tule yhtään puhallusta, kasvoihin kyllä, jaloista en ole nyt ihan varma..Ikkunat menee huuruun aina paitsi kesällä..ennen ne aukesi, kun jaksoi odottaa, nyt ei auta muuta kuin pyyhkiä ikkunaa, et näkee ulos...
- ???
Neon? 1gen vai 2gen? Ilmastointi vai ilman?...
- Huurussa
Mikä gen?? Ilmastointi on, mut huono sekin. Ei oo kyllä laitettu uusia nesteitä aikoihin..Sisäilman kierto ei ole päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606454- 1003332
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252656- 212278
- 271821
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561816- 251570
- 491442
- 321428
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423