Stalin-patsaita nousee venäläisalueilla!

Kaakkois-Ukrainassa on kuulemma pystytetty uudelleen venäläisten ihailemalle generalissimukselle Josef Stalinille patsas, koska edellinen murskattiin sorakiveksi viime uuden vuoden juhlissa.

Ehkä Venäjä kokonaisuudessaankin palauttaa Stalinin kunnian entiselleen, koska palvonnan halua näyttää heidän keskuudestaan alati löytyvän.

Sopisiko Isä Aurinkoisen ylväs patsashahmo myös esim. Helsingin Hakaniemen torin keskipisteeseeen?

21

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eversti.

      Vastaa ihan Suomessa Marslkan patsasta, tapatti kansaansa myös surutta.

      • Marski-fani

        Marski pelasti Suomen, mutta Stalin tapatti arviolta 20 miljoonaa venäläistä valtakautensa aikana.

        Ehkä sinä kuitenkin kaipaat Stalinin patsaita Suomen kaupunkien toreille?


    • Jyrki Neljäs

      Hakaniemen torille ehdottomasti aidon suurmiehen, eli Jyrki Kataisen patsas.

      • Aito iiroilija

        Mitä sinulla on Stalinin patsasta vastaan?

        Hitmanin ehdotus Stalinin patsaasta Hakaniemen torille on kannatettavaa meidän venäjämielistenkin mielestä, sillä vakaumuksemme mukaan juuri Stalin halusi lahjoittaa Suomelle vapauden suuren neuvostoperheen sylissä.


      • hhhkhggjkkhggb

        Hyvä ehdotus! Katainen voisi lahjoittaa kansalle lahjaksi jättimäisen kullitetun näköispatsaansa. Veronmaksajien varoin toki.


    • Onhan sinne

      Leninin patsasta suunniteltu, mutta se tulee sinne vain kuolleen ruumiini yli.

      • Tervan tuoksu

        Kumpi vain venäläisherrojen patsaista sinne tulee, herää kyllä kysymys, mistä saa edullisesti ostaa tervaa ja höyheniä.


      • Historial. totuus.

        Kun vertaa Leninin rajoja ja Marskin, niin Leninin Suomen rajat ovat kolmanneksen suuremmat kuin marskin sopimuksen.

        Että rehellinen oikeutus kuuluisi Leninille.


    • Heh, Ukraina on kuitenkin Ukrainaa, eikä Venäjää, eivätkä venäläiset Stalinia ihaile, vaan mm. georgialaiset, josta kyseinen henkilö oli kotoisinkin.

      Juttus alkaa olemaan jo sitä tasoa, että huuhaalle kuuluisivat ja sinäkin jonnekin hourulaan.

      • papanreuhu

        Koska sinä pääsit viimeksi hourulasta ?


      • Tarkka poika

        Hitman puhui Ukrainan venäläisväestöstä, ei aidoista ukrainalaisista.

        Ukrainan itäosissa asuu suuri määrä venäläisiä, joiden äänillä esim. nykyisenä Julia Timoshenkon vangitsijana tunnettu Viktor Januko-vitsi nousi Ukrainan tämänhetkiseksi presidentiksi.

        Ehkä patsaan pystytysidea onkin lähtöisin tältä venäjämieliseltä presidentiltä?


    • Voitte työntää kaikki patsaanne sinne minne ei aurinko paista, kaikki ns. suurmiehet eivät ole mitään muuta kuin massamurhaajia, verenimijöitä, diktaattoroita, sotahulluja, raiskaajia ja lasten murhaajia.

      • spirit9

        Ei kuule HOROSKELLIT Kekkonen ollut sellainen - vaan oli suurmies!


      • spirit9 kirjoitti:

        Ei kuule HOROSKELLIT Kekkonen ollut sellainen - vaan oli suurmies!

        Yli 25 vuotta yksi ja sama mies presidenttinä, ainoastaan Suomessa voidaan sellaista kutsua demokratiaksi.


      • Hrosskell kirjoitti:

        Yli 25 vuotta yksi ja sama mies presidenttinä, ainoastaan Suomessa voidaan sellaista kutsua demokratiaksi.

        Ja sen jälkeen vielä väittää, että Suomi on länsimaa.


    • just askettäin

      MARIA Aleksandrovan patsas paljastettiin myös suomessa eli marianhaminassaa.

    • tottakai...
    • Miksi maailma sallii

      Venäjälle ja Kiinalle Stalinin ja Maon henkilöpalvonnan? Kuvitelkaa nyt jos Saksa alkaisi pystyttämään Hitlerin patsaita millainen mekkala siitä nousisi, vaikka Hitler ei ole edes tapattanut yhtä monta kuin kumpikaan noista.

    • Eikö Suomen

      pikkuporvaristo voisi pystyttää Hitlerin patsaan eduskuntatalon eteen,sillä ensinhän
      Suomenkin pikkuporvaristo nuoli Hitlerin per settä ja sitten ajoi natsit pois Suomesta.
      Hahahhah...

    • a s d f
      • Srk:n jäsen

        Se olisi jo jumalanpilkkaa!

        Olisi todella ateismin huippusaavutus, jos maailman pahin massamurhaaja Stalin julistettaisiin pyhimykseksi.
        Tuskin edes venäläiset noin alas haluaisivat vajota?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe