Keskiyöltä kysyisin?

nipin napin

Tällainen syksyn sumuilma ja kysyisin työtäni.
Mitä näet siihen? Tuleeko muutoksia? Lyheneekö työpäiväni, vai???
Saanko lisää työtä vielä entisten lisäksi?
Joskus tuntuu että minua voisi jo vähä helpottaa, ettei niin paljon kun miettii ikääni joka jo yli 50v.
Näetkö jaksanko täälä työssä jos yritän kuntoa koko ajan kohottaa? Ehkä sekin tekee että en ole mummon näkönen yhtään vaikka olen jo yli 50v. Pitävät minua ehkä samana joka tuli tänne nuorena ahkerana aina tekemässä työtä ..
Kiitollinen olisin jos paneutuisit Keskiyö tähän mieltä askaruttavaan kysymykseeni, koska jos mielekästä työtä niin ehkä jaksaisin tehä lisääkin laittaa tehonapin päälle vielä:-). Täälä paljon vain sellaista työtä,, mitä ei sitte millään ottaas vastaan tekisi.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UIUGF

SELVÄNNÄKIJÄT OVAT PIMEYDENVAltakunnan asialla,sellainen on RAAMATUSSA KIELLETTYÄ, PAHOJEN HENKIEN KANSSA EI KANNATA OLLA TEKEMISISSÄ SIINÄ MENEE MIELENTERVEYS.RUKOILE JUMALAA.

• nippi nappi

UIUGF9.11.2011 09:15 0 Avaa Sulje SELVÄNNÄKIJÄT OVAT PIMEYDENVAltakunnan asialla,sellainen on RAAMATUSSA KIELLETTYÄ, PAHOJEN HENKIEN KANSSA EI KANNATA OLLA TEKEMISISSÄ SIINÄ MENEE MIELENTERVEYS.RUKOILE JUMALAA.

Minä uskon että meitä auttaa maanpinalla enkelit hyvät henget ja auttajat ja näkijät on jumalan lähettämia tai enekelien lähettämia, koska eivät itse puhu vaan varjelevat meitä. Enkelit kuulevat sanamme mutta eivät näe meitä. Antavat näkijöiden kautta sanomansa.
        Meillä jokaisella on enkeli vierellä syntyessämme, ja elämän loppuun asti. Kaikkien sielu nousee taivaaseen joillakin ennen jo kuolemaan, ja joilakin kuolessaan. Pahat menettävät sielunsa etukäteen, ja he vain tuhoavat lopun itsestään itse, kun sielu on jo turvassa taivaassa.

Voimme rukoilla omalle enkelille asioitamme kysyä neuvoa pyytää auttamaan, ja pitää muistaa kiittää aina nukkumaan menessä päivästä. Nämä kiitokset vie enkelit jumalalle.
        Ymmärrän Jumala on vain johtaja koska tämä maailma menny niin pahaksi ei ole enää aatamin ja eevan aikaa.

Jumala ei millään kerkiä auttamaan meitä vaan johtaa ohjaa enkeleitään meitä auttamaan, juuri nämä näkijät auttajat ovat maanpäällisiä sanoman tuojia, että elämämme helpottuisi...

• Hei
      on sinulla murhetta sydämelläsi, kun pitää omaa kuntoa miettiä jaksaakseen tehdä työtä. olet erittäin ahkera ja luotettava ihminen.
      näen sinut tekemässä raskasta työtä, aivan kuin se olisi jotakin urakkaa.
      ja teiltä vaaditaan paljon.
      no, näen sinut roikkumassa siinä samassa työpaikassa kiinni, firma ainakin on sama. ei sinulta leipä lopu, mutta ei sinua kovasti nauratakaan.
      tämä tilanne kun taitaa olla vähän samanlainen joka puolella suomea ja eurooppaakin. tilanne helpottuu ajan kanssa ennemminkin sitä kautta, että euron arvo muuttuu. ja sitä kautta sinunkin eurosi tulee olemaan paremmassa kurssissa ja sillä on sitten enemmän ostovoimaa.
      koita nyt vain vielä jaksaa, nuku tarpeeksi ja käy ulkona. muista myös vitamiinit, sillä vauhtisi on hurja. näen sinulla housut jalassa ja olet jonkun verran laihtunut, kiristät vyötäsi. se voi olla kuvainnollistakin.

t: Keskiyö

• nipin.....

Kiitos keskiyö! Voi kun hymyilen:-) Tuo olet jonku verran laihtunut ja kiristän vyötä. Kyllä olen laihtunut kesästä noin 8kg ja se tuntuu ihan mukavalta vaikka en ole lihava ollutkaan. Nostelen välillä farrkujani kun laskevat laihtumisen myötä. Nyt sain jopa vyön todella näyttämään uumalla mukavemmalta sain kiristää.:-)
        Pidin tuosta kun lihoin, mutta se ei sovi minulle kun olen isoluinen pitkä ja jotain kulumia selässä paino pitää olla mukava, että pääsee kuntoilee ja laihutin että hyvä vaikka juosta.

Niin tuo Euro kyllä huomaa että vaikka tiliin tulee lisää niin meni kaikkeen että nostivat veroa ja niitä telliä' järjestömaksua. Ottaneet jo noin 3 vuotta kunolla ne toista kautta pois että käteen jää noin 5-10 e korotuksissa.

Olisipa se ihanaa että euron kurssi muuttuisi parempaan meille yksinhuotajille. Nuo miehet Suomessa pääsee niin helpolla kun tulee erotilanne. Naiset jää pitämään huolta jälkikasvusta vuosiksi. Mutta ehkä jälkipeleissä sitten saamme sen palkkion äidit muuta kautta. :-) Kun vain kiristämme siinäkin sitä omaa VYÖTÄmme.

Niin valtiolla pitkä ja kapia leipä muttei se lopu. Heikolla tuntipalkalla ja urakkatyö joo ei naurata . Onneksi edes on lomapäiviä välillä että saa piristettyä olotilaansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      211
      6531
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2887
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2347
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      97
      2164
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2051
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      231
      1467
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      80
      1444
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1366
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      7
      1315
    10. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      388
      1261
    Aihe