Syömään.

lollo rosso

Arvatkaas mitä. Tämä tyttö alkoi taas pitämään ruoan sisällänsä. Koska on pakko, tuli aiheutettua jo niin pahat vahingot itsellensä, että ruoka minussa on helpompi sietää kuin oksentamisen aiheuttamat oireet. Nuo oireet on oikeasti aivan sietämättömiä. Oksensin siis kaiken pois puolentoista vuoden ajan, useita kertoja päivässä ja aivan tajuttomia määriä (litroja ja litroja kerrallaan). Voitte kuvitella, että mahani on siis venynyt...!!! Ja vaikka ruoka on nyt pakko pitää sisällä, ruokahalu ei ole kadonnut... Syön kyllä hyvää ruokaa, en ole huolissani liiallisesta energian saannista, koska se puoli on ok, mutta ne määrät... Ähky monta kertaa päivässä, ja se on kamala olo, varsinkin kun on tottunut ihanaan tyhjyyteen. Vatsa toimii hyvin, mutta on tosi turvoksissa. Siellä on kai bakteerit niin huonossa hapessa tai jotain. Vai voisikohan se johtua proteiinin puutoksesta? Mun mielestä se ei ole nestettäkään, koska vessassa saa juosta koko ajan. Siis mielestäni olen turvoksissa siitä ruoan massasta (lähinnä kuidusta tässä tapauksessa), koska turvotusta ei ole muualla kuin alavatsassa. Niin, kasvotkin on jo hyvin laskenut, jes!!! Tiedän että ohi tuo vatsan turvotus menee, mutta on tukalaa nyt... Yritän samalla olla stressaamatta syömisestä, kai laitan ton pohjattoman ruokahalun puutostilojen piikkiinkin... mutta eihän se pelkästään sitä ole, koska edelleen jatkan syömistä vaikka olo on jo tukala. En ole uskaltanut syödä kunnolla rasvaa, kalorien pelossani (minä, entinen menestyksellä karppaaja, ajatelkaa... hah), ja vähän arvelen, että loputon ruokahalu johtuu tuosta ettei rasvaton ruoka ole niin tyydyttävää. Mutta en tosiaan oikein uskalla rasvaa syödä, kun pelkään että silloinkin määrät lähtee lapasesta (ja minähän kuolen jos lihoan... idiootti).

No, pallo teille, siskot ja veljet. Haluaisin kuulla teiltä, jotka olette joskus onnistuneet räpiköimään täältä syömishäiriöiden uuvuttavasta suosta ulos, millaisella ruokavaliolla aloititte? Miltä tuntui? Mielessä ja kehossa. En ole varmasti ainoa jota turvottaa, millä lähti ja milloin? Saiko mikään ruoka mieltä tyytyväiseksi?

Ja teille, jotka ette ole päässyt tästä irti, voimia teille, ja rakkautta. Mulla on asiat jo aika hyvin, vaikka ruoan kanssa vielä skitsoilenkin, toivottavasti jatkossa enää pään sisällä, enkä kehon kanssa. Askel kerrallaan. Uudelleen, voimia kaikille.

0

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Milloin olet viimeksi nähnyt

        Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
        Ikävä
        173
        2990
      2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

        😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
        Luterilaisuus
        429
        2365
      3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

        Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
        Ikävä
        46
        2304
      4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

        Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
        Ikävä
        132
        1626
      5. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

        Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
        Ikävä
        43
        1548
      6. Naiselle, rakkaalle!

        Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
        Tunteet
        12
        1490
      7. Hauskaakin jopa...

        Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
        Sinkut
        233
        1380
      8. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

        kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
        Ikävä
        131
        1375
      9. Hallitus käy seuraavaksi palkansaajien sunnuntailisien kimppuun

        Vuoro-ja sunnuntaityötä tekeville työntekijöille, muun muassa hoitajille, poliiseille, kaupan työntekijöille jne. on luv
        Maailman menoa
        257
        1349
      10. Vanhemmalle naiselle

        Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
        Ikävä
        56
        1243
      Aihe