Sen verran että kannattaa tosiaan miettiä tarkasti kun on ottamassa sitä. Onko vara maksaa vippi pois ja se että tarvitseeko sitä oikeasti? Itse olen ottanut hetken huumassa ja lopputulos on mikä on. Tällä hetkellä olen maksamassa loput vipit pois ja sen jälkeen teen päätöksen, vippailu loppu heti. Suosittelen sitä muillekkin, elämästä pärjää ilmankin vippejä...
Tässä mun kirjotuksessa ei oo mitään ideaa, mut toivottavasti joku tajuaa mun pointin...
No niistä pikavipeistä...
4
192
Vastaukset
- kokemuksellavoinsano
tajuttu on
- KovaKolli
en tajua, miksei vois vippailla ja vähän nauttia elämästä. Iisi mani ju knou!
- kovempikolli
iisi mani on se joka on omalla tilillä ju knou
- Valonkantaja13
Ei pikavippejä tartte pelätä jos tulee rahapula. Jollei pankki ole sun ystäväs niin onneksi on näitä pikapaikkoja joista rahaa saa silloin kuin sitä just tarttee eikä tartte nöyristellä pankissa kenellekkään. Esim. perjantaina kun otat vipin ja tarjoat kierroksen kaikille niin olet illan kuningas sen sijaan kuin että murjottaisit kotona. Näin helppoa on pelastaa viikonloppu ja ei tuu kalliiks. Miten ennen tultiin edes toimeen ilman näitä pikavippejä? Kyllä ne on munki elämän niin monta kertaa pelastanu. Esim. Tyttöystävän kanssa olis voinu tulla bänät jollen olis saanu pikavippiä ja vieny sitä hienoon ravintolaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761219
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47644Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä305562Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t232557- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7510