Auttakaa! ja nopeasti!

help me

Minun pulmani on se että montako frettiä pitää olla sillä minulle sanoi kasvattaja että frettejä täytyy olla KAKSI vähintään, mutta toinen freteistä kuoli vanhuuteen
ja pian sen perään kuoli toinen. mutta ennenkö tämä toinen fretti kuoli ehdin ostaa uuden kaverin toiselle fretilleni, nyt minulla on vain yksi fretti ja soitin kasvattajalle
ja hän sanoi että on ihan ok että on vain yksi fretti, mutta tahdon tietää mitä mieltä te olette

6

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • autoimmuunityreoditi

      Tiedän monta ihmistä joilla on yksi, onnellinen fretti.
      Kyllä fretti pärjää ihan hyvin ilman lajitoveria, mutta silloin
      sinun pitää viettää sen kanssa paljon aikaa ja
      antaa fretille erilaisia virikkeitä, ettei se tylsisty.

    • kontim

      MOI! Kuinka monta tuntia pitäisi suunnilleen leikkiä fretin kanssa kun minulla on vain yksi fretti. Olisiko jollakin hyviä leikkejä fretin kanssa ja onko se hyvä että vie frettiä ulos ? Riittääkö jos leikkiii fretin kanssa 1-2 tuntia? Mitä fretti tekee tai (viestii) kun se alkaa hyppiii, pitää ihme ääntä ja näyttää hampaita tai suuta ja onko se normaiilia ??? :)

    • mallu-1

      Moikka!
      Meillä on yksi fretti ja erittäin onnellinen :) Kun ei ole lajitoveria fretti hyppii koko ajan jaloissa. Joten olen ajatellut että lajitoveri helpoittais myös meidän muiden elämää myös...
      Kun fretti hyppii ja putputtaa se on iloinen ja leikkisällä tuulella :) ja häntä vispaa :) Frettimme kanssa leikitään paljon "piiloleikkejä" ja matot ovat tähän erittäin hyviä..
      Kun on ollut kurja päivä töissä, ja saa fretin innostumaan leikeistä, huomaakin että alkaa hymyilyttää ja päivä senkun paranee..
      Täällä kysyttiin myös riittääkö leikki frerin kanssa 1-2h, sanoisin että fretti on iloinen kun saa olla arjessa mukana.

    • wee90

      Kyllä meilläkin asustaa yksinäinen fretti-herra, joka sosiaalisuutensa puolesta sopisi myös laumaan. Mutta ainakin näin ihmisen silmään näyttäisi ihan onnelliselle otukselle. :) Leikkii kissojen ja koiran kanssa sujuvasti, ja on omillaankin puuhakas. Toki olisi parempi olla sitä näätäseuraa, mutta ei se pakollista ole - ihan samoin kuin koirillakin.

    • henna

      mulla oli nyt kaksi vauva frettiä uros on nyt 6kk ja tyttö oli 7kk kuoli nyt viikonloppuna yllättäen ? syytä ei tiedetä.
      kun poika tuli kotiin niin tyttö huomattavasti rauhottui, kun oli kaveri jonka kanssa voi peuhata, itellä nyt on tosin vain tämä poika , jolle jossain vaiheessa hankin kaverin, säälittää katsoa herraa kun ei kavereita yksin vaa kököttää :(

      • 7752

        Friia kuoli luultavasti nestehukkaan, kun et vienyt sitä eläinlääkäriin vaikka se oli kipeä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3148
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1713
    3. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    4. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      81
      1222
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1139
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1138
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1010
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe