Thaimaahan tai lähemmäs joulukuun alusta 1-2 viikkoa

Pipru

Hei! Haussa olisi kaveri aurinkoon. Toivon sinulta löytyvän seikkailunhalua, hyvää kuntoa ja iloista mieltä. Olen 33 vuotias nainen ja etsin mukavaa ihmistä kaveriksi mukaan. Voit olla nuorempi tai vanhempi. Itse en ole kauheasti matkustellut, joten toivon sinulta vähän enemmän kokemusta. Haluaisin retkeillä, ihmetellä ja kokea uusia asioita. Rannalla en koko lomaani haluaisi viettää. Toivon, että et olisi bilehile. Matkan olisi oltava suht edullinen.

6

188

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moikka! Mulla on lennot 4.12 Bangkokkiin, josta suuntaan etelä Thaimaahan bussilla tai lentäen, riippuen mikä tilanne tulvan suhteen on Bangkokissa.Mitään tarkkoja suunnitelmia en ole vielä tehnyt. Reissussa olen 6 viikkoa ja koko sen ajan Thaimaassa. Olen matkustellut muutaman kerran aasiassa (omatoimimatkoilla), joten kokemusta on. Olen 39 v nainen Helsingistä. :)

• Pipru

Hei! Thaimaahan olisin menossa sinne minne halvalla pääsen. Lähtö olisi aikaisintaan 10.12. Samassa paikassa aion olla koko loman. Ensimmäistä kertaa kun olen menossa, niin kahdeksi viikoksi varmasti riittää nähtävää. Jos siis maltat olla samassa kohteessa pari viikkoa niin olisi mukava, jos saisin sinusta matkakaverin.

• kaveri kanarialle

Hei!
      Kävisikö viikko Kanariansaarilla? Halvimmillaan pääsee 250-300 eurolla. Viiskymppinen mies suunnitellut matkaa joulukuun alussa (2. päivän jälkeen).
      Toinen vaihtoehto lähtöpäiväksi marraskuun 23. tai 24. päivä.
      Kovin monelle retkelle en olisi lähtemässä, mutta niillehän kyllä saat muutakin seuraa.

• Hei! Oletko ostamassa valmismatkan vai pelkät lennot ja mitä paikkaa thaimaassa olet ajatellut ?

• Pipru

Hei! Valmismatkoja olen katsellut. Erikseen en ole hotellia koskaan varannut, joten helpompi niin. Kohteella ei ole kovasti väliä kunhan edullisesti pääsee. Voit laittaa minulle suoraankin viestiä, jos haluat enemmän jutella: [email protected].

• vaarao-79

Hei.
      Täällä 32-vuotias neito, joka lähtee 12-27.12 Thaimaan Phuketiin, hotelli varattu, lennotkin jo maksettu. Patong beachille suuntaan APK resort and spa on hotelli, se on tuttu ja turvallinen vaihtoehto..
      Ihan itsekseni olen menossa, joten jos tytöt ovat sillä suunnalla, niin seuraani mahtuu varmasti!!

[email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      301
      1293
    2. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1067
    3. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      72
      881
    4. 64
      877
    5. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      428
      741
    6. Onko kaivattusi

Kummallinen jossakin suhteessa?
      Ikävä
      47
      649
    7. Mies, olenko ymmärtänyt oikein?

Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen
      Ikävä
      72
      608
    8. Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena

Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M
      Kitee
      78
      586
    9. Kauanko olet kaivannut kaivattuasi ja

koska hänet löysit?
      Ikävä
      38
      582
    10. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      456
      577
    Aihe