Minkä hajuisia pilluja tiedätte?

joillakin se haisee

Pilluissa on todella epmiellyttäviäkin hajuja. Itse en esimerkiksi uskalla nuolla pillua juuri keneltäkään, kun joskus on ollut niin karseita hajupilluja nuoltavana, ett' oksennusta åidätellen on joutunut nuolemaan ja stondarihan siinä on kadonnut ja aiheutunut aika nolo tilanne.

Kertokaahan omia kokemuksianne ja onko mennyt fiilikset pillun haistessa?

Yleensä se haiseva römpsä löytyy sellaiselta lievästi ylipainoiselta yksilöltä -allekirjoitatteko saman? Kunnon tankkia en ole koskaan edes petihommiin raahannut, eli voin vain kuvitella mille se perse niillä kärtsää.

Kertokaa tosiaan miehet ja naiset. kiitos.

36

3087

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuuhkuttelija

      joskus vitun haju kiihoittaa ja alkaa seisomaan,e li on pakko anastaa pikkarit ja runkata munaa pikkarit päässä.

      • ölölölö

        repesin.


    • Pano_jussi

      Itse olen tehnyt saman havainnon, että pillun paha haju on suoraan verrannollinen painoon. Muistan erään hotioni joka oli tosi timmi alle 50 kg. Hänen pillunsa tuoksui (ja maistui) herkku vanukkaalle. Sen jälkeen minulla oli vakipanona noin 100 kg painava amatzooni, jonka römpsä kyllä haisi ihan kauheelle. Yllättävää kyllä hän oli tiukin ikinä nussimistani naisista.

      • panomies muistelee

        Minä en sen sijaan ole moista yhteyttä, eli ylipaino = haiseva vittu, havainnut. Kyllähän se joillain naisilla hieman enemmän tuoksahtaa kuin toisilla, mutta siinä tilanteessa kun vittua nuolen, mikä tahansa naisen alapään haju tuntuu kiihottavalta kun kulli sojottaa suorana.

        Sen sijaan joskus tekee helvetin pahaa kun naisen hengitys haisee suoraan sanoen paskalle. Näitäkin on tullut vastaan. Kerrankin yhden oikein kauniin, enkelinkasvoisen blondin henki haisi kuin viemäri, meinasi lakata kullikin seisomasta. Rupesin sitten nopeasti nuolemaan sen vittua ja siitä käänsin sen nelinkontin sängylle ja nuolin takaapäin ja haistelin myös persettä. Tuli pirut mieleen ja meinasin sanoa sille että sun persekään ei haise niin pahalle kuin henkesi, mutta en sitten viitsinyt. Tavaran laadussa ei ollut moittimista mutta sillä kertaa hoitelin homman nopeasti takaapäin ja lähdin jonkun tekosyyn varjolla äkkiä kotiin.

        Tuosta olen samaa mieltä, että usein hieman pulskempi nainen on yllättävän tiukka pillustaan. Vajaa 30 vuotta sitten olin yhdellä leirintäalueella kahden naisen kanssa, olivat serkuksia keskenään, toinen oli normaalivartaloinen ja -kokoinen, toinen puolestaan reilusti ylipainoinen, isotissnen ja -perseinen tankero. Nussin kumpaakin, ja yllättäen se punkero oli tavaraltaan paljon tiukempi vaikka ensi alkuun olisi kyllä jotain muuta luullut.


      • Pussyeaterrrrrrr

        Tämä on kyllä ihan totta. Siis hoikat, ihanat, timmit nuoret naiset ovat sellaisia, jotka tosiaan maistuvat nuollessa joskus ihan jollekin hunajalle tai vanukkaalle, siis makeaa ja ihanaa, huumaava tuoksu vielä! TOSI houkuttelevaa. Rakastaan imeä tuollaisia pilluja tuntikausia. Ja tietty posliini, korkeintaan pienellä tupsulla karvoja klittan päällä on paras. Lihaviin ihmisiin en koske, mutta olen kyllä kuullut että on ollut aikamoista pesemätöntä ja hoitamatonta hautunutta pehkoa kun kaverini joka paksummista tykkää (fetissi ihan hänellä) näistä kertoo.

        Oma kenttätyöni on tuonut sen tuloksen, että parhaimmilta maistuvat naiset ovat usein just niitä, jotka ovat ONNELLISIA; hymyilevät, nauttivat elämästään, tekevät mitä TAHTOVAT..... ja tämä nyt liittyy siihen, että jos ihminen VOI HVIN, heijastuu se hänen kaikilla elämän osa-alueillaan! Ja jos joku ei ymmärrä, niin sanon vaan että kehon kemiallinen ja hormonaalinen toiminta vaikuttaa siihen pillun makuun! Samoni kuin miehillä sperman makuun. Eli myös tupakointi naisella vahingoittaa makua, kuten liika kahvi ja viina tietenkin - eli "happamoittaa", ja ei maistukaan sitten pillu enää niin ihanan hunajaiselle. Yksi iso maun pahentaja (ja myös hiivatulehduksien aiheuttaja sekä miehillä että naisilla) on LIHANSYÖNTI. Ihan oikeasti, se vaikuttaa tosi paljon ihmisen kehoon, kun eläimen hormonit sekoittavat omaa hormonituotantoa! Ja suora vaikutus taas sperman makuun/koostumukseen. Samoin vaikuttaa tytöillä pillun makuun.

        Itse en koske kuin hoikkiin naisiin, jotka ovat hymyilevän onnellisia, nauttivat kehostaan ja seksuaalisuudestaan, huolehtivat itsestään, kunnioittavat itseään! Mielellään tyttö saisi olla kasvissyöjä, tosin maitotuotteiden käyttö ei haittaa koska ne vaikuttavat positiivisesti kehoon ja myös noihin makuihin.

        Nam!

        p.s. käykää pesulla max. kerran päivässä sen pimpin suhteen. muuten suihkussa 2-3 päivän välein. 1 pimpin pesu päivässä pitää hiivat loitolla, enemmän taas tuhoaa niitä mehuja ja makuja! ja muistakaa tytöt: EI SAIPPUAA. se tuhoaa luontaista bakteerikantaa.


      • Naurava flikka
        Pussyeaterrrrrrr kirjoitti:

        Tämä on kyllä ihan totta. Siis hoikat, ihanat, timmit nuoret naiset ovat sellaisia, jotka tosiaan maistuvat nuollessa joskus ihan jollekin hunajalle tai vanukkaalle, siis makeaa ja ihanaa, huumaava tuoksu vielä! TOSI houkuttelevaa. Rakastaan imeä tuollaisia pilluja tuntikausia. Ja tietty posliini, korkeintaan pienellä tupsulla karvoja klittan päällä on paras. Lihaviin ihmisiin en koske, mutta olen kyllä kuullut että on ollut aikamoista pesemätöntä ja hoitamatonta hautunutta pehkoa kun kaverini joka paksummista tykkää (fetissi ihan hänellä) näistä kertoo.

        Oma kenttätyöni on tuonut sen tuloksen, että parhaimmilta maistuvat naiset ovat usein just niitä, jotka ovat ONNELLISIA; hymyilevät, nauttivat elämästään, tekevät mitä TAHTOVAT..... ja tämä nyt liittyy siihen, että jos ihminen VOI HVIN, heijastuu se hänen kaikilla elämän osa-alueillaan! Ja jos joku ei ymmärrä, niin sanon vaan että kehon kemiallinen ja hormonaalinen toiminta vaikuttaa siihen pillun makuun! Samoni kuin miehillä sperman makuun. Eli myös tupakointi naisella vahingoittaa makua, kuten liika kahvi ja viina tietenkin - eli "happamoittaa", ja ei maistukaan sitten pillu enää niin ihanan hunajaiselle. Yksi iso maun pahentaja (ja myös hiivatulehduksien aiheuttaja sekä miehillä että naisilla) on LIHANSYÖNTI. Ihan oikeasti, se vaikuttaa tosi paljon ihmisen kehoon, kun eläimen hormonit sekoittavat omaa hormonituotantoa! Ja suora vaikutus taas sperman makuun/koostumukseen. Samoin vaikuttaa tytöillä pillun makuun.

        Itse en koske kuin hoikkiin naisiin, jotka ovat hymyilevän onnellisia, nauttivat kehostaan ja seksuaalisuudestaan, huolehtivat itsestään, kunnioittavat itseään! Mielellään tyttö saisi olla kasvissyöjä, tosin maitotuotteiden käyttö ei haittaa koska ne vaikuttavat positiivisesti kehoon ja myös noihin makuihin.

        Nam!

        p.s. käykää pesulla max. kerran päivässä sen pimpin suhteen. muuten suihkussa 2-3 päivän välein. 1 pimpin pesu päivässä pitää hiivat loitolla, enemmän taas tuhoaa niitä mehuja ja makuja! ja muistakaa tytöt: EI SAIPPUAA. se tuhoaa luontaista bakteerikantaa.

        Ei klitan PÄÄLLÄ kasva karvaa, vaan klitan YLÄPUOLELLA.

        Anatomia kunnossa? :D


      • Anonyymi
        panomies muistelee kirjoitti:

        Minä en sen sijaan ole moista yhteyttä, eli ylipaino = haiseva vittu, havainnut. Kyllähän se joillain naisilla hieman enemmän tuoksahtaa kuin toisilla, mutta siinä tilanteessa kun vittua nuolen, mikä tahansa naisen alapään haju tuntuu kiihottavalta kun kulli sojottaa suorana.

        Sen sijaan joskus tekee helvetin pahaa kun naisen hengitys haisee suoraan sanoen paskalle. Näitäkin on tullut vastaan. Kerrankin yhden oikein kauniin, enkelinkasvoisen blondin henki haisi kuin viemäri, meinasi lakata kullikin seisomasta. Rupesin sitten nopeasti nuolemaan sen vittua ja siitä käänsin sen nelinkontin sängylle ja nuolin takaapäin ja haistelin myös persettä. Tuli pirut mieleen ja meinasin sanoa sille että sun persekään ei haise niin pahalle kuin henkesi, mutta en sitten viitsinyt. Tavaran laadussa ei ollut moittimista mutta sillä kertaa hoitelin homman nopeasti takaapäin ja lähdin jonkun tekosyyn varjolla äkkiä kotiin.

        Tuosta olen samaa mieltä, että usein hieman pulskempi nainen on yllättävän tiukka pillustaan. Vajaa 30 vuotta sitten olin yhdellä leirintäalueella kahden naisen kanssa, olivat serkuksia keskenään, toinen oli normaalivartaloinen ja -kokoinen, toinen puolestaan reilusti ylipainoinen, isotissnen ja -perseinen tankero. Nussin kumpaakin, ja yllättäen se punkero oli tavaraltaan paljon tiukempi vaikka ensi alkuun olisi kyllä jotain muuta luullut.

        Ite oon nuollut usein myös pyllyn reikäå😋


    • Mitäpä tuosta

      Omista kokemuksista vain yksi oli haisuli. Sekin johtui siitä ettei ollut pessyt itseään ainakaan päivään, ehkä kahteen..

      Muut ovat olleet hyvätuoksuisia ja mielelläni olen pimpit nuollut.

    • No tuota..

      Kyllä se taitaa olla pesusta kiinni enemmänkin kuin painosta. Itse knullailin aikanaan erästä hyvinkin tukevaa naista joka huolehti hygieniastaan. Ei mitään ongelmaa hajun suhteen vaikka hän oli välillä niin märkä että mahla valui jalkoja pitkin aina polviin asti.

      Muutama haisuli on ollut, mutta kyllä näillä samoilla sitten on haissut kainalotkin pepusta nyt puhumattakaan.

      Pitäkää nyt hyvät naiset huolta hygieniastanne että me raavaat miehet saamme nauttia teistä!

    • kljlkjlk

      veltto pippeli ja ruppuset pallit karvapöheikön keskellä ei aina niin hyvältä tuoksu, maistu tai edes näytä. ominaishajua on monenlaista mutta jos on hygienia kunnossa niin harvoin haisee juuri miltään.

    • miessssssssssssss

      Eiköhän se johdu siitä että ylipainosemmilla on poimuja ja muita vastaavia jotka esim hikoavat helpommin kuin hoikkien vastaavat. Kun haarat niin sanotusti "muhivat" housuisa niin helposti niitä hajuja tulee. Hoikilla "muhinta" ei ole niin suurta, mutta kyllä nekin saa haisemaan jos ei hygieniasta pidä hulta.

      Lähinnä se on siis hygieniasta kiinni jos haisee

    • Herr Lederhose

      Kyllä haisevia pillujä löytyy myös hoikemmilta naisilta. Lihavista mulla ei ole kokemuksia. Mielestäni epämiellyttäviä tuoksuja on kolmenlaisia:
      1) Epämiellyttävän pistävä perustuosu, tässä tapauksessa nainen tuoksuu muutenkin epämiellyttävälle ja pillussa se vaan voimistuu. Tuollehan ei nainen mitään voi. On vaan löydettävä vähemmän herkkänenäinen mies.
      2) Huonosta hygienista johtuva härskin sillin haju.
      3) Tulehduksesta kielivä hapan hiivan haju.

      Tuollaisiin olen törmännyt.

    • Lipilipi

      Olenpa jonkin verran ollut tuon asian kanssa tekemisissä. "Tutkimukseni" mukaan tummatukkaisten naisten pillut tuoksuvat väkevämmälle kuin vaaleiden vaikka molemmat pitäisivät huolta hygieniastaan. En ole törmännyt siihen, että painolla olisi juuri vaikutusta tuoksuun. Kerran haisin viikon kuin härski sillitynnyri kun nuolin oikein antaumuksella tummatukkaisen naisen pillua. Ei auttanut partaveden hölvääminenkään, pikemmin päinvastoin. Pillun nuoleminen on kyllä upeaa, on mahtavaa kun nainen nauttii ja laukeaa kieltä vasten. Suosittelen, nuolkaa naisenne pillua miehet.

    • haaaaaaahaaa

      On tällä palstalla ääliömiehiä. Voi herranjumala. Varmaan paino ja tukanväri on verrannollinen siihen, miltä pimpsa maistuu. Ei ole mitään järkeä teidän analyyseissänne. Lähinnä huvittaa teidän järjenjuoksu. Toivottavasti ette ole ihan tosissaan tai muuten pitää kutsua valkotakkiset noutamaan. :D

      • Lipilipi

        Sitten asian täytyy olla niin, että tummatukkaiset eivät pese pillujaan. Ei tästä voi muuta päätellä.


      • Lipilipi
        Lipilipi kirjoitti:

        Sitten asian täytyy olla niin, että tummatukkaiset eivät pese pillujaan. Ei tästä voi muuta päätellä.

        Eikä siinä vielä kaikki. Nenän kokokin kertoo suoraan pillun koon. Tarina kertoi, että Tampereella olisi ollut niin isonenäinen nainen, ettei hän pystynyt ajamaan polkupyörällä.


      • asdadsadadasd

        Minäkin vaihdan tukanväriä niin muuttuu pillunkin haju ja maku!


    • make70.

      Joku blondi valittaa täällä katkerana, kun mies on valittanut hänen pillun hajustaan.

    • Neitokaisesi92

      Minulla välillä saattaa alapää haista vaikka pesen alapään oikein; vesi ja hellävarainen intiimipesuneste (joka on saippuaton ja sisältää maitohappoja, myöskin PH:ltaan oikeanlainen). Että jännä juttu. :D Enkä ole ylipainoinen, painoindeksini 18,44.

      Ei voi kaikilla olla kiinni hygieniasta tai painosta. :D
      Ja miten muuten paino vaikuttaa alapään hajuun?
      Kyllä ylipainoisetkin pimppansa pesevät. O__o

      ihme jäkättäviä ukkoja.

    • pohjanmaan nainen,

      Joku voisi heittää saman aloituksen kulleista ja miesten sperman hajusta. Niissäkin on eroja! Joidenkin miesten sperman hajuun olen ihan oikeasti meinannut oksentaa!! Se on aika noloa, kun sperma tulee kasvoille ja aiheuttaa naisessa lähes oksentamisreaktion. Ja kyllä ne kullitkin maistuvat erilaisilta. Onko kyse sitten ihmisen ihon hajusta vai mistä. Miestenkin olisi syytä kiinnittää huomio siihen alapäänsä puhtauteen ja suihkuttaa kullinsa pari kertaa päivässä, aamun illoin! Lisäksi monet miehet eivät edes pese käsiään wc:n jälkeen. Oksettavaa!

    • saunapuhdasta

      Sinä pillujen haukkuja. Oletkohan mahtanut koskaan ajatella mille kullisi haisee ja maistuu. Et sitä kuitenkaan yllä itse haistaan ja maistaan. Naiset ehkä olleet senverran hienotunteisia, etteivät ole sanoneet mitään.

      Kyllä tavarassa aina ominaistuoksu on jokaisella miehellä ja naisella. Eri asia tietenkin huono hygienia. Itse kyllä pesen pimppini useamman kerran päivässä. Ja tietenkin ennen suuseksiä käydään molemmat pesulla.

      Useimmiten paha haju johtuu miehen pimpsaan ruiskuttelemasta spermasta. Voi olla todella paha haju. Hyvä hygienia kuitenkin on tärkeä ja siitä pitää molempien huolehtia. Hajut ja äänet kuuluvat normaaliin seksielämään, eikä pienistä kannata nipottaa.

    • Peräkylän Erkki

      Mansikkanhajuinen,Vattun hajunen rukisenhajuinen.YM

    • Muoti ja Kauneus

      kusenhaju on yleisin ja se kelpaa mulle ok. Nuolen puhtaaksi, samoin kuin valkovuodon jämät ja siitä syntyvät tuoksut.
      Miehessä on jotain vialla jos se alkaa niuhottaa vitun hajusta...

    • Urmas V.

      Lammasketalta se yleensä haisee.

    • itisntgood

      Nojoo kattokaas tää niin mitä mieltä tästä:Nenän kokokin kertoo suoraan pillun koon. Tarina kertoi, että Tampereella olisi ollut niin isonenäinen nainen, ettei hän pystynyt ajamaan polkupyörällä.

    • röndee

      Jotenski vaan tuntuu että lihavien muijien läskit vetää niitä hajuja puoleensa...etoooo!

    • Tommi45

      Minulla on varmaan käynyt tuuri, kun en ole törmännyt epämiellyttävän hajuiseen pilluun. Olen ollut useamman naisen ja aiemmin nuorempana tyttöjen kanssa suhteessa. Ja niillä kenelläkään ei ole ollut, pahan hajuista pillua tai pimppiä. Nykyisellä vaimollanikin, on erittäin kiihottavan tuoksuinen pillu ja se on mukava asia, sillä nautin suunnattomasti pillun nuolennasta. Myös vaimoni ,nauttii erittäin paljon pitkästä ja hartaasta pillun nuolennasta. Hän myös kostuu tosi paljon, varsinainen yhdyntä, on myös meitä kivempaa, pitkän esileikin jälkeen.

    • Nyt pitää bi-naisena kommentoida tätä asiaa. En ole huomannut eroa pyöreän ja hoikan naisen tuoksuissa/maussa. Olen tehnyt tuttavuutta hoikkienkin naisten kanssa, joiden haarus haisee pahalta. Kokemusteni perusteella muodokkaammat naiset eivät haise tavallista enemmän.

    • Ai niin. Unohdin tuohon aiempaan viestiini lisätä sen, että naisten eritteillä on samanlainen yhteys ruokavalioon kuin miehillä uskoakseni. Kyllähän se sperma maistuu erilaiselta päivästä riippuen. Mitä on syönyt ja juonut, myös tupakointi vaikuttaa. Hygienia on todella tärkeää, sillä pimpsaa ei saa pestä myöskään liian useasti, sillä se saattaa aiheuttaa hiivasienitulehduksen. Naisen hajuun vaikuttaa myös kuukautiskierto.
      Pidän suuseksistä, niin ottavana kuin antavana osapuolena. Olen tosin huomannut, että miehet pitävät intiimihygieniastaan huonommin huolta kuin naiset. Ei sitä kuselta haisevaa ja karvaista mulkkua ole kiva imeä. Tosin ei sellaista römpsääkään :D Ehdotukseni on se, että jos hajut haittaavat, niin käykää yhdessä vaikka suihkussa ennen ja tehkää siitä esileikki ;)

    • yäääkss

      kyllä perus hygenialla selviää. tuli vaan mieleen että oletteko miehet ajatelleet miltä ne teidän vehkeenne haisevat!?!

      todella kuvottavaa kun mies ei ole ollenkaan siistinyt karvotustaan ja käynyt suihkussa, ei kyllä sellaista tee mieli suuhun laittaa, eikä onnistukkaan ilman oksennusta. toinen on kyllä sperma, joillakin haisee niin pahalle että saa kyllä urakalla tapella yökkäystä vastaan.

      • Anonyymi

        Perusvako haisee ja imelletty vako tuoksuu.
        Eli Pese vittusi HETI!


    • Anonyymi

      En oo yhtään epämiellyttävää pillua tavannu ikinä pillu maistuu aina hyvältä

    • Anonyymi

      Naiset kommentoikaa ,ite ainakin nuolen aina ku on mahdollista PILLU ON PARAS VÄLIPALA MITÄ LÖYTYY EIKÄ MAISTU PAHALLE

    • Anonyymi

      Pillun kuuluu haista voimakkaalle. Kliininen typerä tyttöpillu on pliisu. Pillussa pitää olla luonnetta kuten naisessakin 😋

    • Anonyymi

      Eikö tuo ole kiinni tilanteesta jossa nuoleminen tapahtuu? Jos se tapahtuu keskellä kaiken muun toiminnan tai vaikka rauhallisemmassa hekessä.

    • Anonyymi

      Terve ja puhdas pillu ei tuoksu miltään.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4051
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1581
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1396
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1254
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1128
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1071
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1028
    Aihe