Huomenna Finlandia Freestyle Cupissa kohtaavaat Kouvolassa HPM;n JÄRKÄLEET!
120kiloisissa on kauan odottu ja varmasti verinen ja viimeiselle sekuntille kestävä taisto!
Vastakkain asettuvat Tšetšenian soturi Zaur "luodinreikä" Tutuev ja turkkilainen öljypainissakin tunnettu Bulent "PIKAVUORO" Kaya.
HPM;n JÄTTIEN OTTELU TOTEUTUU!
11
439
Vastaukset
- ex-vastustaja
Kyllä ystäväni zaur sählää itsensä ennen täyttä aikaa selälleen.
- zeusi järkäle
no huh huh on jutut ei molliisikaa muuta sanos
- sddddddddddddddddddd
Itse veikkaan että Zaur voittaa. Väkivahva Bulent on ollut niin pitkällä tauolla.
- asa212222
taisi zaur voittaa taiston ja bulent on tainnut vaihtaa nimeä jos tua oli sama kaya kisoissa?
- Verinen?
verinen? eikö suoliakin ja aivon ja kallon murskaakin pitäisi lentää?
"varmasti verinen ja viimeiselle sekuntille kestävä taisto!"
eihän nykyaikana kukaan enään tule verta katsomaan..pitää olla irtopäitä ja suolia seinillä. :DD
oikeesti myykää vaan laktrisia :DD ....huvittavia olette- äikän maikka
sekuntille kirjoitetaan oikein: sekunnille.
Eli -5 - St. Mama €
No ei tässä nyt oikeesti Veristä ja raakaa ottelua odotettu. Kovaa ja hurjaa taistelua loppuun saakka kuten aina hyvissä otteluissa taistellaankin.
Ihmeellitä jengiä täällä! Heti kun joku jännä matsi tulee ja täällä siitä puhuu ihmisten kanssa niin joku rupeaa viisastelemaan.
Nauttikaa ja nauttikaamme painin iloista yhdessä hyvät ihmiset.
Zaur on muuten minun mielestä yksi kiinnostavimmista somen raskaan sarjan ottelijoista kun puhutaan matolla esiintymisestä ja taistelusta. En nyt väitä että voittaisi kaikkia Suomessa mutta taistelee viime sekunneille!
- painipetepori
Onko ottelun kulusta kenelläkään tietoa? Tuliko selkävoitto vai pistevoitto ja oliko tiukkaa?
- __aamuvirkku__
Selkävoitto Zaurille ja heti ekassa erässä aikas nopeaankin.
- ggggnmn..
__aamuvirkku__ kirjoitti:
Selkävoitto Zaurille ja heti ekassa erässä aikas nopeaankin.
Kovassa kunnossa nayttaa zaur olevan
- Rikoinen Veli Kari
Zauri starti milloin 28 vuotta vanhaan ensi han starti painija sumessa Kajanissa mutta nyt voi katsomaan han nopea oppi paini.
Hyvä Zaur tosi hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49901
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56762
- 101741
- 33702
- 60699