Viime viikonloppuna viereinen passimies hermostui kun ammuin hirven vaikka hän oli lähempänä. Ihme vätys sihtaili vaan ja "odottelin paremaa paikkaa".
Eihän niitä nurin saada jos ei ammuta kun pystytään.
tuli vapaa
4
289
Vastaukset
- Mikä hoppu?
Viisas on se joka ampuu vain kun on varma hyvästä osumasta.
Esimerkiksi jos hirvi on tulossa suoraan kohti 75 metrin päässä, niin on tosiaan viisaampaa odottaa että se kääntyisi niin että pääset ampumaan sivulta esimerkiksi 50 metristä.
Mitäköhän syytä sinulla on hätäillä juuri sen hirven ampumista seistessäsi 200 metrin päässä josta näet hirven sivulta??
Ehkä sinullekin sopisi paremmin esimerkiksi hirvien tai peurojen metsästys väijymällä ruokailupellon reunassa kuin passimiehenä ajometsästyksessä? - fghgh
Se on kuulkaa ammuttava silloin kun näkee. Ne paremman paikan odottajat kunnostautuvat aina selityspuolella.
- Pika-ampuja
Kyllä kannattaa odottaa. Se on paskamainen raanakkoa jahdata ja kiduttaa elukoita. Mutta onhan jotkut hitaita,liian hitaita.
Itse ammun 5 kertaa siinä ajassa esim. radala, kun joku ampuu kerran ja senkin ohi, kun niillä joillakin pyssy niin huono ja muutenkin hituroita ovat.
- kk mies
Monilla jää harjoittelut väliin kun laukaus on euron luokkaa varsinkin näillä 9 millisillä ja H&Httypeillä joilla palaa jo 5€ per kilaus.
Reenaa horo sanoo Petri Nygordikin.
Mutta onhan se niin että ampumaton laukaus ei koskaa kauaa harmita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292865- 1141150
- 58931
- 66895
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6887olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26867Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65824Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37820Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75754Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu136749