Mitä mieltä olette liikkeestä? Onko laatu hyvää, kannattaako ostaa, pelaako takuu, vai onko kyse lähinnä vitsistä?
Sotka, Pori
11
649
Vastaukset
- Tukkasotka
Täys vitsi koko paikka!
- 24
Kuulostaa hyvältä, ei siis kannata asioida.
- kaalustaja
No se on melkeen sama et missä huonekalupuljussa asioi, itse kierrän kaukaa vain tämän suuren ämmällä alkavan. Kusetus ja vedätys on viety huippuunsa siinä kioskissa
- sohvaperuna 4
Ihan hyvä liike. Olen ostanut aina huonekaluni sieltä, ovat sopivan hintaisia meikäläisen kukkarolle. Hinta-laatu suhde täsmää. Takuuasioissa ei ole tarvinnut olla yhteydessä. Huonekalut ovat kestäneet hyvin käytössä eikä vikoja ole ilmennyt.
- Myriami47
Jos haluat ostaa lastulevyhuonekaluja niin osoite on oikea...halpismyymälä. Jos haluat laatua joka kestää niin osta Iskusta.
- Päättäkäämme itse :)
Olisiko tämä joku kilpailevan huonekalumyymälän "ISKU" Sotkaa vastaan :)
Nuo kaksi ensimmäistä viestiäkin kahden minuutin välein. Taitaa olla sama provosoija liikkeellä kysyen ja heti perään "vastaten".
Minä ostan sellaisesta liikkeestä josta itse tahdon ja toivottavasti muutkin aikuiset ihmiset tekevät samoin näistä olemattomista provoiluista huolimatta. - no joo
Myyjiä ei kiinnosta. Asiakkaita kohdellaan ylimielisesti ja lähestulkoon v*ttuillaan. Onneksi niitä halpishuonekaluja saa muualtakin..
- Tonninpommi
Olet oikeassa!
Minua kusetettiin jenkkisänkyostoksessa.
Parisängyn joustinpatja piti olla yhtenäinen ja myyjä niin myydessään väitti.
Ja vitut sanon mä! Kotona vedin patjan suojakankaan auki vetoketjusta ja kas huijattu oli. Patja oli kahdesta vaahtispalasta, joiden seassa oli jouset ja reunapalat miten sattuu. Helwetin työläs sovittaa palat suoraan vierekkäin ilman pullistumia, jotka sotkan varastossa oli aiheutettu. Tilauskamaa oli ja kallis! Patja siis erilainen sisältä kuin liikkeen mallikappale.
Stanan huijarit.
Mitä laatuun tulee, niin samaa skeidaa mitä myydään jyskissä. - 12
"Asiakkaita kohdellaan ylimielisesti ja lähestulkoon v*ttuillaan. "
Jep, jep. Ja valehdellaan, meinaavat vissiin, että kun sanoo sinisen olevan punaista, niin se sitä myös on.
- kanaharo
Kannattaa mennä vaikka käymään Tampereen Ikeaan, Itse ostan sieltä ja paljon parempia kuin nämä lastulevypaskaa myyvät liikkeet.
2 kertaa täyttä paskaa olen näistä sotkista saaanut.
1kerta sänkyn pohja murtunut ja tuolit eivät kestä edes 5 vuotta kun irtoavat liitoksista.
Ikean halvat tuolit ovat kestäneet loistavasti ja sänky myös. - Kauppaluuta
Oho, onko Porissa Sotkakin? Ei kannata mennä tuulipuvussa. Etsin eilen siwaa, mutten löytäny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1013098GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431157- 831142
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521045Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!32997- 67868
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 53847
- 44822
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24791