Oonko liian lihava 11v

joku-tyyppi

Joo eli oon ykstoist vuotias tyttö ja mietin oonko ylipainoinen. Mä oon
158cm ja painan 52kg, oonko ylipainoinen???????
Toinen terkkari sano et oon mut sit taas toinen sano et oon normaali.
Mitäs tuumaatte???

144

5915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aijiiiiija

      Et todellakaan ole ainakaan ylipainoinen.
      Jos haluat tehdä jotakin niin vatsalihasjumpaa vois olla hyvä. Sillä yleensä pulleus on vatsan alueella.
      Mutta muuten olet mielestäni ihan normaali nuori.

    • ähkypöksy

      Taidat huijata. Kukaan ei noilla mitoilla voi sinulle sanoa että olet ylipainoinen. Se terkkari on sairas jos noin sanoi. Tee siitä ilmoitus.

      • Anonyymi

        Totta


    • Omatohtori

      Tyttö 11 vuotta, 158 cm ja 52 kg.

      Aikuista vastaava painoindeksi on noin 23.7 kg/m2.

      Lapsi on normaalipainoinen.

      Tämän lapsen normaalipainon alue on 36.7 - 55.2 kg.

    • Laihisjeah

      Olen 21 ja olen n. 5kg laihempi kuin aloittaja! Pari senttiä lyhyempi mut anyway


      :D

    • Lihava?

      No oonko mä sitten painan nelkyt tai vähän päälle ja sitten oon jotain 150 cm pitkä!?

      Tuntuu et oon kauheen lihava ja halun laihtuu!

      • Läski.Weirdo

        Et oo lihava vaan laiha :)


    • Lihava ?

      Oonks mä lihava ku oon 145 cm pitkä ja painan 43 kg ? Oon siis kans 11v. Ei terkkari ainaskaa oo mitään sanonu mut itestäni tuntuu et vois laihuttaa. Kiitos jos vastaatte (:

      • you're not fat but i am

        Et oo lihava.. Tosin mä oon 2 cm pidempi ja 4 kg laihempi... Ja 11 v myös.


    • ...

      Tuossa iässä oo mitään väliä miten lihava on. serkkupoika oli lapsuus ja nuoruusiän lihava. Eipä oo enää

      • Eläpuhupiaskaa

        On väliä. On tärkeää olla normaalipainoinen myös lapsena.


      • Anonyymi
        Eläpuhupiaskaa kirjoitti:

        On väliä. On tärkeää olla normaalipainoinen myös lapsena.

        Lapsi ei voi laihuttaa nuorena muuten tulee anoreksia. Älä puhu paskaa toiset on laihempia ja toiset on ei voi mitään.


    • ook

      mä oon 11 v tyttö ja oon 38 kg ja tuntuu et oon läski ku mul on kauhe pömppö

      • hei haloo!!!

        hei! sä oot melkee alipainone. Älä ny herranjumala laihduttaa ala tai koituu ongelmia...


      • F9p

        Ei ole ali paino


    • äitipuoli

      Minun tytärpuoleni on 14v. ja painaa 111kg. Aina kun tyttö on meillä viikonloppuja, hän saa terveellistä ruokaa kuten salaatteja ja kasviksia. Iso murhe on hänen äitinsä, joka on iiiiiso kokoinen eikä itsekään välitä mitä suuhunsa laittaa. Tytär ei halua muuttaa meidän luoksemme, koska joutuisi kuulemma syömään terveellistä ruokaa.......

      • vvvvvvvvvvciskmg

        Voi siihen muuttohaluttomuuteen olla muukin syy. Jos tyttö olisi saanut pitää ehjän perheen, hän ehkä voisi paremmin eikä tarvitsisi lohtusyömistä.


    • opss

      HUH HUH!
      Eihä tollasella painolla jaksa enään ees kävelle? siis toihan o mahotonta? IIIIIIhan epä epä normaalia!!:oo ite oon saman ikäne ja painan 48!!

      • epätoivoinen!!!

        Voisko joku valasta?? mun porukat sanoo et oon hoikka mut tietenki vanhemmat sanoo nii lapsillee ku eihä ne ny voi sanoo et oot iha hirvee lihava jne. Oon siis 13v tyttö, pituutta on noin 175 ja painoa on noin 70 kg. Nii et repikää tästä te hoikat ja sirot jotka vaa luulette olevanne lihavia. Mä oon oikeesti iso kokonen ja en oikee tie mist johtuu ku harrastan Ringettee (yksinkertaisesti sanottuna tyttöjen jääkiekkoo) 3 kertaa viikos ja käyn ratsastaa lähes jokapäivä. Haluisin laihduttaa mut paino ei putoo. oon tosi vahva jne mut mielummi olisin laiha! ihannepaino mul ois 60 jos halusin ol hoikka ja 65 tähtään. mut sanokaa pliis et oonko nyt tässä tilanteessa oikeesti ylipainoinen?! ymmärrän että en missään nimes oo hoikka mut ees normaali?vai ei??


      • Anonyymi

        Paino indeksin mukaan oot ylipainoinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paino indeksin mukaan oot ylipainoinen

        Järkyttävää, kun lapset jo kyselee painojensa perään. Missä näiden lasten vanhempien vastuu oikein on penskojensa ohjauksessa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paino indeksin mukaan oot ylipainoinen

        Ja vitut idiootti se on laiha oon 11v. Saman pitunen ja 90 kg haista paska


      • Anonyymi

        Äläpäs laita tämmösiä pystyy kävellä ihan hyvin ja keho jaksaa kantaa.


      • Anonyymi
        epätoivoinen!!! kirjoitti:

        Voisko joku valasta?? mun porukat sanoo et oon hoikka mut tietenki vanhemmat sanoo nii lapsillee ku eihä ne ny voi sanoo et oot iha hirvee lihava jne. Oon siis 13v tyttö, pituutta on noin 175 ja painoa on noin 70 kg. Nii et repikää tästä te hoikat ja sirot jotka vaa luulette olevanne lihavia. Mä oon oikeesti iso kokonen ja en oikee tie mist johtuu ku harrastan Ringettee (yksinkertaisesti sanottuna tyttöjen jääkiekkoo) 3 kertaa viikos ja käyn ratsastaa lähes jokapäivä. Haluisin laihduttaa mut paino ei putoo. oon tosi vahva jne mut mielummi olisin laiha! ihannepaino mul ois 60 jos halusin ol hoikka ja 65 tähtään. mut sanokaa pliis et oonko nyt tässä tilanteessa oikeesti ylipainoinen?! ymmärrän että en missään nimes oo hoikka mut ees normaali?vai ei??

        Oot ihan normaali painoinen🙂painan ite varmaan saman verran oon kans 13v.😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkyttävää, kun lapset jo kyselee painojensa perään. Missä näiden lasten vanhempien vastuu oikein on penskojensa ohjauksessa?

        Jep


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot ihan normaali painoinen🙂painan ite varmaan saman verran oon kans 13v.😅

        Näyttää mun laitta Malta👍


      • Anonyymi
        epätoivoinen!!! kirjoitti:

        Voisko joku valasta?? mun porukat sanoo et oon hoikka mut tietenki vanhemmat sanoo nii lapsillee ku eihä ne ny voi sanoo et oot iha hirvee lihava jne. Oon siis 13v tyttö, pituutta on noin 175 ja painoa on noin 70 kg. Nii et repikää tästä te hoikat ja sirot jotka vaa luulette olevanne lihavia. Mä oon oikeesti iso kokonen ja en oikee tie mist johtuu ku harrastan Ringettee (yksinkertaisesti sanottuna tyttöjen jääkiekkoo) 3 kertaa viikos ja käyn ratsastaa lähes jokapäivä. Haluisin laihduttaa mut paino ei putoo. oon tosi vahva jne mut mielummi olisin laiha! ihannepaino mul ois 60 jos halusin ol hoikka ja 65 tähtään. mut sanokaa pliis et oonko nyt tässä tilanteessa oikeesti ylipainoinen?! ymmärrän että en missään nimes oo hoikka mut ees normaali?vai ei??

        Taidat olla lihaksikas. Lihakset painavat enemmän, mutta lihaksikkuus on terveellistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paino indeksin mukaan oot ylipainoinen

        Painoindeksiä ei pidä tuijottaa. Eri ihmisillä on erilainen vartalo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkyttävää, kun lapset jo kyselee painojensa perään. Missä näiden lasten vanhempien vastuu oikein on penskojensa ohjauksessa?

        Hyvä kysymys. Vanhemmat, koulu ym. voisivat puhua lapsille järkeä. Lapsia ei pidä jättää sosiaalisen median varaan, missä ihmiset julkaisevat filtterin avulla laihdutettuja kuvia.


    • 11-v myös

      Olet normaali.

    • Linsku11

      Oonks mä sitten ylipainoinen: 11v pituus:152cm paino noin 36-38 päivällä mut illalla paino on jo 40kg!
      Mä en haluis et mun paino menee tän ikäsenä yli 40. Harrastan todella paljon liikuntaa, ja en missään nimessä ole mikäään ylipainoinen, mutta en haluisi vaan olla yli 40kg vielä koska sit alan ajatteleen et oon jotenkin lihava!
      Mielipiteitä...:)

      • 11v girl

        et tod oo lihava... ite oon 153 ja painan 42,5..


      • Mä oon 11v. 151cm ja 43kg mielestäni olen läski. Terkka huomautti kun lihoin 2kk 3kg. Sano ettei sais nousta. Jonkun aikaa sitten oli jotain anoreksian alkua (söin päivässä 100-500kcal) joka kuitenkin loppu. Onneks.


      • Anonyymi

        No oon 11v ja 163cm ja 47kg. Onko se ylipainoo


      • Anonyymi

        Ei edes paha🐯


      • Anonyymi

        Illalla kaikkien ihmisten paino on suurempi kuin aamulla. Tarkkaile vain aamupainoa.


    • asdfertghy

      Mun mielestä jokainen alle 16 vuotias voisi jättää noi lihavuus kysymykset pois suoraan koska nehän on edelleen kasvuiässä. :D

      • Anonyymi

        Juuri näin.


    • VoiElämänkevät...

      Paino ei kerro etenkään noin nuorilla juuri mitään, parempi katsoa peilistä ja koittaa sormilla onko ylimääräisiä makkaroita.

    • Lapsillekasvurauha

      Kasvavien lasten ja nuorten ei tarvitsisi painojuttuja miettiä. Kaikilla normaalipainoisilla ihmisillä on vatsanseutu vähän pehmeä. Se kuuluu ihmisen rakenteeseen. Itse laihdutin teininä itseni typerästi paastoamalla ja liikkumalla hulluna niin laihaksi, että enää en ollut normaalipainon rajoissa ja silti minulla oli mielestäni liikaa makkaroita. Minä en ole ikinä saanut vatsaani tasaisen sileäksi millään konstilla. Ihmisen ja barbie-nuken kroppa on vähän erilainen.

    • Lapset ja kasvavat nuorethan noita juttuja juurikin miettii. Enemmän kuin painoa, pitäisi miettiä mistä kehon massa koostuu. Lapsena kannattaa jo harrastaa liikuntaa ja rakentaa perusta lihaksistolle, mutta syödä tarpeeksi, että kasvaa normaaliksi ja terveeksi. Olen kolmikymppinen nainen, n. 175cm pitkä ja painan ~80kg, ja olen todella hoikka ja kaunis useimpien mielestä, lukuunottamatta ehkä lihaksettomia malleja ihannoivia. Miehiä on joka sormelle ja jos menen baariin niin kaikki kääntyvät tuijottamaan vartaloani eikä suinkaan inhotuksesta. Jos en liikkuisi, olisin tämän painoisena jo lihavahko, mitä olinkin joskus joitakin vuosia sitten. Toisin on nykytilanne, kun liikun ja syön oikeassa suhteessa. Varmasti itsevarmuudellakin on osansa suosioon. Minäkin silti teininä tuskailin kun painoin 62kg ja luulin olevani "liian painava". Olin uskomattoman hoikka silloin, kuten kuvista jälkeenpäin huomaan. Nykymedia vääristää lasten minäkuvat vielä aiemmin ja oudommiksi kuin oli 90-luvulla.. surullista. Omat lapseni aion kasvattaa arvostamaan itseään ja tekemään omat valintansa muiden mieliepiteistä huolehtimatta.

      • .....

        Olen 11:v 146-147 ja 33kg ja mahan ympäryys mitta on 53.
        Olen hirveen hoikka ja kylkiluut näkyy inhotavasti mitä mun pitää tehdä. Vaikka omasta mielestäni olen mahastani aika pullea.


      • Outo
        ..... kirjoitti:

        Olen 11:v 146-147 ja 33kg ja mahan ympäryys mitta on 53.
        Olen hirveen hoikka ja kylkiluut näkyy inhotavasti mitä mun pitää tehdä. Vaikka omasta mielestäni olen mahastani aika pullea.

        Oot alipainoinen


      • Anonyymi

        Mä oon ihan saman pitunen ja painoinen ja oon 11v mut oon iha normaali mut hoikka :) mut aina mul on jotenki nii läski olo ku esim istun sohvalla jne :( mut liikun paljon ja syön terveellisesti mut myös herkkuja :(


    • normiteini

      Itte oon 15v, 166cm pitkä ja painan 52 kg. Ja joskus tuntuu et painan liian paljon= laihutan sen takia...

      • 11-vuotias tyttö kans

        Moi!Oon ite kans 11v tyttö ja oon 160cm ja painan 41.8kg.Mun mielestä oon normaali.Vai olenko?


      • Anonyymi
        11-vuotias tyttö kans kirjoitti:

        Moi!Oon ite kans 11v tyttö ja oon 160cm ja painan 41.8kg.Mun mielestä oon normaali.Vai olenko?

        Oot normaali


    • ruma huora

      Oot vitun lihava saatana!

      • Anonyymi

        Ei saa haukkua muita 🫥😡


    • ylipainoinen1

      oon 11v 146cm mut mun paino vaihtelee 45- 50kg välillä olen omasta mielestä lihava, mutta olenko

    • hrntik ijöls72

      puntit vein koskolinjoille koska kilon puntit aiheutti veren purkauksen sorm
      een ja käteen.
      punttaa muuta kotona

    • Minäpompom

      Minkälaista vatsajumppaa vois tehä? Mulla on pömppis... Oon 11v/146cm/42kg

      • A.m.a.s

        Sama 😂


      • Läskioon

        Älä valita mä oon 12 ja 150cm painan 53 kg! Mulla on ISOT tissit ja TOSI ISO maha ja jenkka kahvat selässä ja vaatteet s/m kokoo mä oon ylipainoinen ja huono kunto en pääse edes yhtä vatsa lihasta ja en voi käyttää toppeja kun kaikki näkyy eikä mahu selästä ku niin paljon läskiä ja uimapuvusta pursuaa selästä kaikki ja kaksari ja kaksois kainalot löytyy ja takit kaa ei mee kii ja vihaan näitä tissejä ku pelkkää läskiä ne on ja sit terkka valittaa ja äiti oon yrittäny kaikki keinot laihduttaa muttakun ei riitä itsehillintä eikä kunto kun en jaksa tehä mitään liikkeitä ja en ees pääse lankkuun ku maha osuu maaha! Että älkää valittako normaalit! Ja oon siis 5 lk


      • Anonyymi

        Mä oon 5lk meen 6lk nyt syksyl. Oon siis poika ja mul on ihan järkyttävä vatsa ja siis mulla tulee 4kaksaria mä oon 150cm pitkä 11v kohta 12 ja pinan 62kg ja tiiän et oon läski että älkää te hoikat tulko huutelee tänne


    • Iha jees

      Oon 11v poka painan 33 kiloo ja vatsalihakset näkyy

    • true2

      En tuomitse, mutta vähän tuntuu loukkaukselta MEITÄ oikeasti vähän pyöreämpiä ihmisä kohtaan kun te väitätte olevanne lihavia kun painatte 33-55 kiloa, Ja sinä 11 v joka painat 33 kiloa voin kertoa että painoin itse tuon verran 8 vuotiaana. Sitten voi sanoa itsensä olevan oikeasti lihava kun ei jaksa liikkua.

      • Mä vaa

        Oon 11.v 138cm ja 27.5kg mulla on anoreksia ja diabetes oon murtanu paikkoja 10 kertaa ja poikkassu 5 kertaa koska luuni ovat niin herkät! Mutta kun en liho


    • aito ruoka
    • A.m.a.s

      Et musta...
      Ite oon 11 ja painan 43kg ja 146cm pitkä ja oon mun mielestä liian lihava mut terkkari sanoo et on hyvä paino kunhan ei lähe nousee....
      Oonko lihava???

    • epätoivoinen12vuotias

      Et tunnu ylipainoiselta ite oon 12v tyttö painan 42,5kg ja pituus on152,2
      Tuntuu et iisi ylipainoinen kertokaa et oonko pliis

      • Et oo lihava


      • Anonyymi
        Lihavatyttö kirjoitti:

        Et oo lihava

        Niinpä


    • ellivelli355

      Ite oon 11v oon 158cm ja 38kg ja sitä paitsi tän ikäsen ei ees varmaa pitäis sitä ulkonäköä miettii niin paljo

      • Viisasihminen

        Oot alipainonen ellivelli355
        Ite painoin tuon ikäsenä 45 kiloa


    • Mä haluan laihtua kun on 11v, 145cm pitkä ja noin 45kg painonen. Oonko lihava =olen. Syön tosi epäterveellisesti ja niin lihava

    • 165cmja66kg

      Itse oon 13v ja pituutta 165cm ja painan 66kg. Tunnen itseni ihan normaaliksi. Olenko jotenkin ylipainoinen?

      • 1010101

        Olet ylipainoinen yllä mainitun laskurin mukaan.


      • 165cmja66kg
        1010101 kirjoitti:

        Olet ylipainoinen yllä mainitun laskurin mukaan.

        Olen omasta mielestäni normaali sillä olen vielä kasvuiässä.


      • Anonyymi
        165cmja66kg kirjoitti:

        Olen omasta mielestäni normaali sillä olen vielä kasvuiässä.

        Ja ei kannata miettiä omaa painoa🙂


      • Anonyymi

        Oon samanikäinen mut 10 kiloa kevyempi ja oon 164cm pitkä


    • Congestiador

      Lyhyt ja helppo muistisääntö. Pituus senttimetreinä miinus sata on sopivan painon yläraja, ellei ole poikkeuksellisen lihaksikas.

      Siis esimerkiksi 160 cm - 100 = 60 eli jos 160 cm pitkä painaa yli 60 kg, on ylipainoa. Silloin ei ole vielä lihava, vaan ylipainoinen.

      Jos on oikeasti lihava, sen kyllä tietää kysymättäkin.

    • Olenvain11jaläski

      Oonko mä lihava haluisin todellakin saada vastauksrn. Oon 11 ja 152cm ja painan 47 terkkarikin sanoi ettei paino sais nousta ja haluisin todellakin olla varmaan miljoona kertaa laihempi. Kaikki mun kaverit on laihoja ja sitten oon mä läskinä siitä porukassa.

      • hpv27

    • Epätoivoinentyttö

      Hei älkää te laihat miettikö mä oon 10v ja painan 50kg on 140cm pitä et ja mahaa on vaikka muille jakaa puhumatta tisseistä tai kaksoisleuvasta oon meijjän luokan painavin selässä menee ne läski viivat ja kainaloissa hirveet parit ja vaik yritän laihduttaa niin aina sorrun

    • Läski1773839

      Itse olin viidennen luokan tarkastuksessa 152 cm ja 48kg. Silloin sanottiin ,että voisin vähän katsoa kuinka paljon otan ruokaa. No sitten rupesin ottamaan olemattomia annoksia ja kaikki valittivat siitä. Kuudennen luokan tarkastuksessa olin 158cm ja 37kg. Silloin minulle valitettiin ,että olisin alipainoinen vaikka olin vielä läski.

    • Taasmyöhässäxd

      No siis mä oon 11 ja oon melkee 145cm pitkä ja painan 29,5kg suurinpiirtein

    • Taasmyöhässäxd

      Et oo mut mä taidan olla koska painan n. 29-31kg ja pituutta ehkä n. 145cm

    • Anonyymi

      Oonko teistä lihava? Oon 14 v. Tyttö ja pituutta n. 166-167 ja painoa n. 63-64. Oleb vähän pyöreä reisistä ja mahasta, mutta rinnat tosi pienet. Kasvupyröhdys on ollu viimesen vuoden aikana ja puolessa vuodessa painoa tullu lisää n. 7 kg. Harrastan ringetteä.

    • Anonyymi

      No joo et oo ylipainonen ite aloin lihomaan 7v ja nyt oon 11v ja painan 70-80kg😫😫😫

    • Anonyymi

      Sinäkö ylipainone!? Mää oon 11 ja painan 70kg en tiiä mitä pitäs tehä😭😭

    • Anonyymi

      Kamala läski, kuten suurin osa kansaa!

    • Mun mielestä oot normaali. :) itse olen 175.cm pitkä ja painoa kerääntynyt 90 kg. Ehkä vähän läski 11v. Elänyt

      • tyttö vai poika?

        kyllähän tuossa on ylipainoa...


      • Anonyymi

        Tosta kun vielä kasvaa niin on vaikea löytää aikuisena miehiä kun 11 vuotiaana on jo 175 cm.


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        tyttö vai poika?

        kyllähän tuossa on ylipainoa...

        En tiiä miten liittyy tähän Oon 10.v tyttö isot tissit ja oon omasta mielestä läski mut en tiiä ku oon 142 pitkä ja painan 41-45.❓😭😭😭😭


    • Anonyymi

      Et ole

    • Anonyymi

      kaikki teist o iha normaalin painosia eikä tuossa iässä kannata ees välittää mieluummin sit vhä vanhemapana jos oikeesti oot ylipainone tai alipainone sitäpaitsi jos lapsena alkaa laihduttaan nii voi tulla anoreksia tai joku muu vastaava

    • Anonyymi

      Oon 11v tyttö painan noin 21kg ja oon 143cm pitkä aattelen koko ajan että oon lihava vaikka äitikin sanoo että oon hoikka mutta entä teijän mielestä🥺

      • Anonyymi

        Suomalaisista aikuisista 65% on ylipainoisia; älä siis ole huolissasi. Lapsilla on muutakin tekemistä, kuten leikkiä. Leikki on lasten työtä.


    • Anonyymi

      Muistihäiriö sinulla vaari. Olet syntynyt 1940 luvun alkuvuosina. 11-13 vuotias olit 1950 luvulla.
      Olet syntynyt pojaksi. Et voi "ostaa " lisää elinvuosia kirjoittamalla olevasi alaikäinen tyttö.

      • Anonyymi

        Älä taas jaksa tota kyttäämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä taas jaksa tota kyttäämistä.

        Olisiko sinun nyt sopiva aika keskustella koulun opettajiesi kanssa? Jos sinulla on paino-ongelma, opettajat auttavat sinua, koska kotona et saa tarvitsemaasi apua. Olet mitä milloinkin eli välillä tyttö-tai-poika-tai-jompi-kumpi-ja-molempia ja ikä 10 - 16 vuotta vanha.


    • Anonyymi

      Oon 46.6 painava pituus 147oonko läski

      • Anonyymi

        Ei ole olemassakaan läskejä. Läski on ruma sana.


    • Anonyymi

      Kai toi on aika normaali paino. Mut jos haluat pelata varman päälle, niin syö vähemmän karkkia ja käy vaikka päivittäin kävelyllä.

      • Anonyymi

        En syö koskaan karkkia


    • Anonyymi

      Moii oon poika 11v painan 46.6 pituus 147 oonko lihava

      • Anonyymi

        Ihannepainosi on noin 82 kg.


      • Anonyymi

        Oot aivan läski


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihannepainosi on noin 82 kg.

        Mikä on ihanne paino


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on ihanne paino

        Se on 82 kg.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on ihanne paino

        Ihannepaino on tietenkin kullekin ihmiselle ihanteellinen paino. Siihen vaikuttaa ainakin ikä sukupuoli ja pituus. Kenenkään yksitoista vuotiaan ihannepaino ei tosin ole 82 kiloa...


      • Anonyymi

        Et oo lihava et yhtään painan yhtä paljon


    • Anonyymi

      Et ole ylipainoinen olen saman painoinen ja mittainen. Ja terkkari sano et oon sopusuhtainen

    • Anonyymi

      Et oo lihava 🙂

    • Anonyymi

      Sana normaalipaino pitäisi heittää romukoppaan ja puhua mieluummin ihanne- tai tavoitepainosta. Sen sijaan ylipaino on ilmauksena ok.

    • Anonyymi

      Entä mä mä oon 154cm ja koht 12 ja oon 36kg

      • Anonyymi

        ➧ Jos olet tyttö, niin:

        Aikuista vastaava painoindeksi on noin 17.5 kg/m2.

        Lapsi on normaalipainoinen.

        Tämän pituisen ja ikäisen lapsen normaalipainon alue on 35.0 - 52.6 kg. Kasvuiän aikana normaalipainoisen lapsen painon tulee nousta.

        ➧ Jos olet poika, niin:

        Aikuista vastaava painoindeksi on noin 17.8 kg/m2.

        Lapsi on normaalipainoinen.

        Tämän pituisen ja ikäisen lapsen normaalipainon alue on 34.6 - 49.3 kg. Kasvuiän aikana normaalipainoisen lapsen painon tulee nousta.


    • Anonyymi

      Oonko lihava siis oon tyttö 11v ja oon 142cm ja painan noi 45kg mä katon joka päivä peiliin ja toistan itelle hyi kun oon läski nii pitäs laihuttaa kertoisitteko tekijän mielipiteen ja haluun rehdin mielipiteet ja kiitos jos vastaatte

      • Anonyymi

        Olet vain todella tukeva mutta et lihava.

        Älä välitä. 2/3 osaa suomalaisista on ylipainoisia.


    • Anonyymi

      Et todellakaan oon ite 11v ja 142-143cm ja 45kg tuntuu et oon ite kun oon myös niin lyhyt mut sä et oo todellakaan ylipainoinen lupaan sen

      • Anonyymi

        Sinähän olet itse samanlainen kauhea pontso!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän olet itse samanlainen kauhea pontso!

        Vanhempien pitäisi valvoa teitä tarkemmin, jotta ette sairastu anoreksiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhempien pitäisi valvoa teitä tarkemmin, jotta ette sairastu anoreksiaan.

        Sinä olet kova kyttääjä/vartija ja tosi lihava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet kova kyttääjä/vartija ja tosi lihava.

        Sinulla on anorektisia ajatuskoukeroita ja minäkuvasi on vääristynyt. Tarvitset valvontaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on anorektisia ajatuskoukeroita ja minäkuvasi on vääristynyt. Tarvitset valvontaa.

        Kyllä, mutta valvojakseni en tarvitse kaltaistasi kerrostalokyttääjää, joka on tosi lihava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, mutta valvojakseni en tarvitse kaltaistasi kerrostalokyttääjää, joka on tosi lihava.

        On totta, että minä olen kerrostalokyttääjä ja lihava, mutta en ole pyrkinyt valvojaksesi, vaan olen korostanut, että kaipaat vanhempien valvontaa. Sinut pitäisi punnita joka päivä ja myös tarkistaa, että syöt kaikki ateriat etkä oksentele niitä pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On totta, että minä olen kerrostalokyttääjä ja lihava, mutta en ole pyrkinyt valvojaksesi, vaan olen korostanut, että kaipaat vanhempien valvontaa. Sinut pitäisi punnita joka päivä ja myös tarkistaa, että syöt kaikki ateriat etkä oksentele niitä pois.

        "Sinut pitäisi punnita joka päivä ja myös tarkistaa, että syöt kaikki ateriat etkä oksentele niitä pois."

        Sinut pitäisi punnita joka päivä ja myös tarkistaa, että syöt lääkärisi antamien ohjeiden mukaan etkä ota jatkuvasti jotakin ylimääräistä ruokaa ja juomaa suuhusi. Itsekin tiedät että sen takia olet lihava. Kyttäysluonteesi olet perinyt ilmeisesti vanhemmiltasi geeneissä tai jo lapsuudessa kotoa opittuna huonona tapana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sinut pitäisi punnita joka päivä ja myös tarkistaa, että syöt kaikki ateriat etkä oksentele niitä pois."

        Sinut pitäisi punnita joka päivä ja myös tarkistaa, että syöt lääkärisi antamien ohjeiden mukaan etkä ota jatkuvasti jotakin ylimääräistä ruokaa ja juomaa suuhusi. Itsekin tiedät että sen takia olet lihava. Kyttäysluonteesi olet perinyt ilmeisesti vanhemmiltasi geeneissä tai jo lapsuudessa kotoa opittuna huonona tapana.

        Ihmisten kannattaisi kurkistella ikkunasta useammin ja katsoa mitä tässä maassa oikeasti tapahtuu. Normaalilla ihmisellä ei pitäisi olla mitään pelättävää, jos joku katsoo häntä ikkunasta. Kerrostalokyttääjät ovat pelastaneet joskus ihmishenkiäkin. Kerrostalokyttääjiä haukkuvilla on aina jotain salattavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisten kannattaisi kurkistella ikkunasta useammin ja katsoa mitä tässä maassa oikeasti tapahtuu. Normaalilla ihmisellä ei pitäisi olla mitään pelättävää, jos joku katsoo häntä ikkunasta. Kerrostalokyttääjät ovat pelastaneet joskus ihmishenkiäkin. Kerrostalokyttääjiä haukkuvilla on aina jotain salattavaa.

        Paljonko paikallisen kyttäysseurasi jäsenmaksu on vuodessa?

        > Ihmisten kannattaisi kurkistella ikkunasta useammin ja katsoa mitä tässä maassa oikeasti tapahtuu.

        Kummallinen väite. Terve ihminen menee ulos luontoon, kaupunkiin ja muiden ihmisten joukkoon, eikä tyydy pelkkään ikkunasta kyttäämiseen ja vartiointiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko paikallisen kyttäysseurasi jäsenmaksu on vuodessa?

        > Ihmisten kannattaisi kurkistella ikkunasta useammin ja katsoa mitä tässä maassa oikeasti tapahtuu.

        Kummallinen väite. Terve ihminen menee ulos luontoon, kaupunkiin ja muiden ihmisten joukkoon, eikä tyydy pelkkään ikkunasta kyttäämiseen ja vartiointiin.

        »Kummallinen väite. Terve ihminen menee ulos luontoon, kaupunkiin ja muiden ihmisten joukkoon, eikä tyydy pelkkään ikkunasta kyttäämiseen ja vartiointiin.»

        Tahallisen virheellinen tulkinta lauseistani sekä vihjaus epäterveydestä. Kuinka moni kaupunkilaisista oikeasti viettää suurimman osan vapaa-ajastansa luonnossa, kaupungissa ja muiden ihmisten joukossa? Siis oikeasti? Esität tervehenkistä ihmistä, mutta mikä mahtaa olla se oikea totuus oman toiveminän takana? Ei missään ole sanottu, että elämässä pitäisi tyytyä vain ikkunasta kyttäämiseen ja vartiointiin. Mutta sosiaalista kontrollia tarvitaan Suomeen enemmän. Ihmiset ovat juurettomia ja välinpitämättömiä ja ahdistuvat kontrollista ja yhteisistä säännöistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        »Kummallinen väite. Terve ihminen menee ulos luontoon, kaupunkiin ja muiden ihmisten joukkoon, eikä tyydy pelkkään ikkunasta kyttäämiseen ja vartiointiin.»

        Tahallisen virheellinen tulkinta lauseistani sekä vihjaus epäterveydestä. Kuinka moni kaupunkilaisista oikeasti viettää suurimman osan vapaa-ajastansa luonnossa, kaupungissa ja muiden ihmisten joukossa? Siis oikeasti? Esität tervehenkistä ihmistä, mutta mikä mahtaa olla se oikea totuus oman toiveminän takana? Ei missään ole sanottu, että elämässä pitäisi tyytyä vain ikkunasta kyttäämiseen ja vartiointiin. Mutta sosiaalista kontrollia tarvitaan Suomeen enemmän. Ihmiset ovat juurettomia ja välinpitämättömiä ja ahdistuvat kontrollista ja yhteisistä säännöistä.

        Täällä kaksi kerrostalokyttääjää ja yksi tervehenkinen ulkoilija ajautuivat keskinäiseen ristiriitatilanteeseen.

        https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009720240.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        »Kummallinen väite. Terve ihminen menee ulos luontoon, kaupunkiin ja muiden ihmisten joukkoon, eikä tyydy pelkkään ikkunasta kyttäämiseen ja vartiointiin.»

        Tahallisen virheellinen tulkinta lauseistani sekä vihjaus epäterveydestä. Kuinka moni kaupunkilaisista oikeasti viettää suurimman osan vapaa-ajastansa luonnossa, kaupungissa ja muiden ihmisten joukossa? Siis oikeasti? Esität tervehenkistä ihmistä, mutta mikä mahtaa olla se oikea totuus oman toiveminän takana? Ei missään ole sanottu, että elämässä pitäisi tyytyä vain ikkunasta kyttäämiseen ja vartiointiin. Mutta sosiaalista kontrollia tarvitaan Suomeen enemmän. Ihmiset ovat juurettomia ja välinpitämättömiä ja ahdistuvat kontrollista ja yhteisistä säännöistä.

        "Esität tervehenkistä ihmistä."

        Kymmenen yhtä vastaan vetoa, että olen terveempi (tervehenkisempi) kuin sinä. Ja varmuudella en ainakaan ole samanlainen kerrostalokyttääjä kuin sinä.

        Paljonko maksat sitä kyttääjät ry:n jäsenmaksua vuodessa, vai oletko ostanut ikijäsenyyden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Esität tervehenkistä ihmistä."

        Kymmenen yhtä vastaan vetoa, että olen terveempi (tervehenkisempi) kuin sinä. Ja varmuudella en ainakaan ole samanlainen kerrostalokyttääjä kuin sinä.

        Paljonko maksat sitä kyttääjät ry:n jäsenmaksua vuodessa, vai oletko ostanut ikijäsenyyden?

        Jos tarkoitat talotoimikunnan jäsenyyttä, niin sinne ovat kaikki aktiiviset ihmiset tervetulleita. Saa jopa pienen kokouspalkkion. Mutta oikeasti sinua eivät taida yhteiset asiat kiinnostaa?


    • Anonyymi

      Oonko ylipainonen? Oon kohta 12v tyttö 155/48

      • Anonyymi

        Olet ja pahasti! Kysy neuvoa laihalta naapuriltasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ja pahasti! Kysy neuvoa laihalta naapuriltasi.

        Kiitos


    • Anonyymi

      Olenko liian lihava oon just täyttäny 11 ja oon 142 cm ja 32 kg ja mahan ympärys n. 63 vaastaatkaaaa mun mielestä oon kauheen läski

    • Anonyymi

      Et oo

    • Anonyymi

      Oonko mä oon siis 11 pitkä 156 ja painan 57kg

      • Anonyymi

        sulla on oikeesti ylipainoa.


      • Anonyymi

        Suunta antava painoindeksi on on 23,42, joka voidaan tulkita ylipainoksi.


    • Anonyymi

      Kissani painaa 52 kiloa. Onko se liikaa?

      • Anonyymi

        On

        Täysikasvuinen kissa painaa yleensä 2,75–5,5 kilogrammaa.


      • Anonyymi

        Onko kissasi todellisuudessa koira, gepardi tai mahdollisesti isoluinen ilves?

        Tavalliseksi kissaksi 52 kiloa on valtavasti, ja kissa pitää viedä ravintoterapeutille. Onko kissalla kuitenkin lempeä luonne tai edes pehmeä ja pyöreä maha?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kissasi todellisuudessa koira, gepardi tai mahdollisesti isoluinen ilves?

        Tavalliseksi kissaksi 52 kiloa on valtavasti, ja kissa pitää viedä ravintoterapeutille. Onko kissalla kuitenkin lempeä luonne tai edes pehmeä ja pyöreä maha?

        gepardeja ei elä suomessa ja ilvestä ei saa ottaa lemmikiksi. joten kyseessä on ihan tavallinen kissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kissasi todellisuudessa koira, gepardi tai mahdollisesti isoluinen ilves?

        Tavalliseksi kissaksi 52 kiloa on valtavasti, ja kissa pitää viedä ravintoterapeutille. Onko kissalla kuitenkin lempeä luonne tai edes pehmeä ja pyöreä maha?

        ilvekset mainaa korkeintaan 30 kiloa joten jos kyseessä on ilves niin sekin on ylipainoinen. gepardi painaa maksimissaan 65 kiloa joten jos gepardi on kyseessä niin silloin mahtuu normaalipainoon. jos koirasta on kyse niin riippuu lajista. onko pieni vai iso vai pentu. jos kyseessä on pieni koira niin silloin se on ylipainoinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ilvekset mainaa korkeintaan 30 kiloa joten jos kyseessä on ilves niin sekin on ylipainoinen. gepardi painaa maksimissaan 65 kiloa joten jos gepardi on kyseessä niin silloin mahtuu normaalipainoon. jos koirasta on kyse niin riippuu lajista. onko pieni vai iso vai pentu. jos kyseessä on pieni koira niin silloin se on ylipainoinen

        Ei kyllä se ihan oikea suomalainen peruskissa on, minustakin se on valtavan kokoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä se ihan oikea suomalainen peruskissa on, minustakin se on valtavan kokoinen.

        kotikissa painaa 4-5 kiloa joten 52 kiloa on liian suuri paino


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kotikissa painaa 4-5 kiloa joten 52 kiloa on liian suuri paino

        Juu sitä minäkin, täytyy laittaa katti dieetille. Vähän jo pelottaa mitä se sanoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu sitä minäkin, täytyy laittaa katti dieetille. Vähän jo pelottaa mitä se sanoo.

        Ei siltä katilta pidä kysyä. Se vaan on nyt niin tosi lihava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu sitä minäkin, täytyy laittaa katti dieetille. Vähän jo pelottaa mitä se sanoo.

        sano kissalle että jos hän meinaa elää niin hänen pitää pudottaa painoa


    • Anonyymi

      Siis ite oon 12v ja 46kg mut toi ei todellakaan oo ylipainoo ja se se sun toinen teekkari voi kyllä painua vittuun

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5540
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3537
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1662
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1636
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1092
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe