Todella nyt sananvapautta aletaan jopa mielikuvituksellisesti poistamaan.
Olen todennut että olimme saunassa maahanmuuttajien kanssa aloitin keskustelun oletteko käyneet aikaisemmin saunassa.
Siihen yksi heistä vastasi sujuvasti kyllä täällä ja kotona ja totesi löylynlyöjälle "lyö vain löylyä kyllä afrikan poika kestää" ja totesi edellisenä viikolla olleensa etiopiassa 40 asteen lämmössä.
Keskustelua oli hyvinkin asioista hyvässä hengessä
Mikä olis sitten kirjoittamisen poistamisen syy? Mielestäni ei mitään rasismia vaan nyt mielivaltaa joltakin taholta joka on asian ymmärtänyt väärin.MK
Arkajalkoja
15
90
Vastaukset
- Musta saunoo
Kylve vaan Markku ihan rauhassa niitten mamujen kanssa niin että iho jo valkenee jos siltä tuntuu. Mutta mustaaa et sinäkään ihmemies et saa valkoiseksi. Vai???
- siansaparo
Jos se kirjoituksen poistamisen syy oli siinä kun paljastu että afriikan poika oli ollu lomailemassa etiopiassa? Vieläkö sosku sanoo että samat on edut kantaväestöllä ja mamulla?
- ss majuri
Ilmankos kirjoitusmäärät on tippuneet kuuteenkymmeneen. Pysyhän koneen ääres ja paukuta tekstii tulemaan. Semmonen sata ja viiskymmentä per vuorokausi.
Tuostahi saunareisusta pitäs saaha viis uutta ketjuu,,,, vähintään.
Ja yks oikasupyyntö kunnankirjaamoon- ssmajuri
Nun, jetzt ist eine gute.Weiter edlleen
- ss majuri
ssmajuri kirjoitti:
Beeilen Sie ein guter Mensch. Promotions Division. Für den Titel der Feldwebel
- No tuo nyt
ss majuri kirjoitti:
Beeilen Sie ein guter Mensch. Promotions Division. Für den Titel der Feldwebel
ei merkinnyt ainakaan yhtään mitään.
- töh töh
ssmajuri kirjoitti:
tö
- Panehan löylyä.
Että ihan kielillä aletaan puhumaan. Mikäs siinä. Löylyä lisää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- totamees
Ei löylyä. Sellanen sata alotusta omaa kehua.
- Tarzan ja jane
Jy dom seun van 'n teef as jy nog steeds die ketting
- vain jane
Gestop gekrap. Urine Op die aand gaan aan die einde, draai. Alle goed is, sal voortgaan. Voisko sit 'n klein omankehun einde.
- poskiotto jamalista
No Markku herra. Tekstiä kehiin. Siehän rupeet pehmenee,
- hä. hääs.
Taitaa saada netti keskityksen on niitä lukijoita Lieksan ulkopuolellakin ?
Otto minulla on muutakin tehtävää nyt viikonlopulla lapsia hoidossa yötä ja valmistautumista nyt sitten kansalaisopiston tuntia pitämään ja eilenkin päivällä sotaveteraanien kuoroharjoituksissa ja aina tehtävää riittää tulossa monet yhdistysten tilaisuudet ja joululaulut.MK
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345568Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4912557JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51415Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271399En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171099Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7974Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4887- 62882
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43863HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei194807