Heikola-Lenax-Koivisto...

Odottelija!

Ei noita jaksa enää lukea, varsinkin kun tämä suoli24 on niin epäkäyttäjäystävällinen nykyään - joten uusi thread menemään ja sinne kaikki piimät , CA1:t ja muut kähisemään!

Joko se Koivisto kohta järjestää purjehduksia (nooh talvi tulossa mutta kuitenhi...)

9

435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J.S.

      "Heikola-Lenax-Koivisto..."

      Henkistä runkkaamista koko homma...

      • Luvian piru

        Kyllä Koivistolle toki pääsee - siinä Säpin edessähän tuo majailee! MUTTA merimaisemat ovat kohtalaisen - hmmm sameat !


    • Porissa hyvä Serihvi

      Reposaaren rapattu kuunari- keskustelu kuuluisi paikkakunat-Pori palstalle. Mutta. Mainitun palstan seriffi siivonnee moisen paskan pois välittomästi.

      • tännehän

        tämä arvailukeskustelu kuuluu. Kun nimimerkki CA1 ennemmin tai myöhemmin taas jotakin loihe lausumahan, onkohan kirjoittaja sairaseläkeläinen vai tyättömyyspäivärahalla elävä. Harvalla palstalla niin tiukaksi menee taistelu bittiavaruudessa


      • aikas kypsä
        tännehän kirjoitti:

        tämä arvailukeskustelu kuuluu. Kun nimimerkki CA1 ennemmin tai myöhemmin taas jotakin loihe lausumahan, onkohan kirjoittaja sairaseläkeläinen vai tyättömyyspäivärahalla elävä. Harvalla palstalla niin tiukaksi menee taistelu bittiavaruudessa

        CA1 ei ainakaan kirjoittele mitään Laivoista & Merenkulusta. En tiedä mihin kaveri pitäisi singauttaa, ISS-avaruusasemalle? Tosin sieltäkin varmaan pääsee tännee kirjoittelemaan


      • Inspector
        aikas kypsä kirjoitti:

        CA1 ei ainakaan kirjoittele mitään Laivoista & Merenkulusta. En tiedä mihin kaveri pitäisi singauttaa, ISS-avaruusasemalle? Tosin sieltäkin varmaan pääsee tännee kirjoittelemaan

        Sehän kirjoittaa tärkeästä tutkimustyötään, taukki! Meneilläänhän on useita oikeudenkäyntejä ja tutkimuksia (arvaa mistä), joista CA1:n pitää olla perillä ;)


    • MIKAJA/LEIRUU

      Mistäköhän kuunari Koiviston upotuksessa oli kysymys?

      Uusimmassa ketjussa on otettu esiin ulkonäkökriteeri ja Välittäjä_LKV:n mestariluokan selvittelyt teknisiä termejä käyttäen.

      Tästä ketjusta löytynee lisäselityksiä (-syitä). Vai meneekö liikaa henkilökohtaisuuksiin?

    • VITUTTAA

      Milloin alkaa talonrakennusurakat tällä palstalla,odotan mielenkiinnolla.

      • sarkasmista

        "mestariluokan tekniset selostukset..."
        Sarkasmi on ilmeisen vaikea tyylilaji!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe