Ei noita jaksa enää lukea, varsinkin kun tämä suoli24 on niin epäkäyttäjäystävällinen nykyään - joten uusi thread menemään ja sinne kaikki piimät , CA1:t ja muut kähisemään!
Joko se Koivisto kohta järjestää purjehduksia (nooh talvi tulossa mutta kuitenhi...)
Heikola-Lenax-Koivisto...
9
435
Vastaukset
- J.S.
"Heikola-Lenax-Koivisto..."
Henkistä runkkaamista koko homma...- Luvian piru
Kyllä Koivistolle toki pääsee - siinä Säpin edessähän tuo majailee! MUTTA merimaisemat ovat kohtalaisen - hmmm sameat !
- Porissa hyvä Serihvi
Reposaaren rapattu kuunari- keskustelu kuuluisi paikkakunat-Pori palstalle. Mutta. Mainitun palstan seriffi siivonnee moisen paskan pois välittomästi.
- tännehän
tämä arvailukeskustelu kuuluu. Kun nimimerkki CA1 ennemmin tai myöhemmin taas jotakin loihe lausumahan, onkohan kirjoittaja sairaseläkeläinen vai tyättömyyspäivärahalla elävä. Harvalla palstalla niin tiukaksi menee taistelu bittiavaruudessa
- aikas kypsä
tännehän kirjoitti:
tämä arvailukeskustelu kuuluu. Kun nimimerkki CA1 ennemmin tai myöhemmin taas jotakin loihe lausumahan, onkohan kirjoittaja sairaseläkeläinen vai tyättömyyspäivärahalla elävä. Harvalla palstalla niin tiukaksi menee taistelu bittiavaruudessa
CA1 ei ainakaan kirjoittele mitään Laivoista & Merenkulusta. En tiedä mihin kaveri pitäisi singauttaa, ISS-avaruusasemalle? Tosin sieltäkin varmaan pääsee tännee kirjoittelemaan
- Inspector
aikas kypsä kirjoitti:
CA1 ei ainakaan kirjoittele mitään Laivoista & Merenkulusta. En tiedä mihin kaveri pitäisi singauttaa, ISS-avaruusasemalle? Tosin sieltäkin varmaan pääsee tännee kirjoittelemaan
Sehän kirjoittaa tärkeästä tutkimustyötään, taukki! Meneilläänhän on useita oikeudenkäyntejä ja tutkimuksia (arvaa mistä), joista CA1:n pitää olla perillä ;)
- MIKAJA/LEIRUU
Mistäköhän kuunari Koiviston upotuksessa oli kysymys?
Uusimmassa ketjussa on otettu esiin ulkonäkökriteeri ja Välittäjä_LKV:n mestariluokan selvittelyt teknisiä termejä käyttäen.
Tästä ketjusta löytynee lisäselityksiä (-syitä). Vai meneekö liikaa henkilökohtaisuuksiin? - VITUTTAA
Milloin alkaa talonrakennusurakat tällä palstalla,odotan mielenkiinnolla.
- sarkasmista
"mestariluokan tekniset selostukset..."
Sarkasmi on ilmeisen vaikea tyylilaji!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191170
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 77697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 88653
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet107477