Delirium

psykoosi

Kertokaa- ketkä tietää ?
Olen ihan loppu itse enkä enää jaksa tätä tilannetta.
Kaikki alkoi siitä kun mieheni kuoli 5 v sitten ja hänen paras kaverinsa alkoi
sen tiimoilta alkoholisoitua.Nyt viina on vienyt vallan kokonaan, meni perhe, työpaikka, ajokortti.
Hän asuu tässä aika lähellä, ja sen sadat kerrat on soittanut / käynyt enempi-vähmempi kännissä. Lopulta tein asialle pisteen- ei enää. Hän uskoi sen ja oli melkein viikon selvin päin, tällöin tuli ensimmäinen delirium vaihe. Oli soittanut itselleen poliisit kun pikku-ukot olivat klux klux klaanin jäseniä ja niitä oli joka paikassa.
Viikko vierähti sairaalassa ja sen jälkeen alkoi uusi juomaputki
Soittelin perheelle ja ystäville, ja hänet sitten vietiin kokonaan pois paikkakunaalta toipumaan.
No eilen tämä tyyppi istui minun rappusilla, kännissä , kuten arvata saattaa, ja vein hänet sitten siitä kotiinsa. Kaikki oli ihan ok-- hän vaan valehteli mulle tulleensa junalta ja ensimmäinen yö yksin kotona, voinko jäädä seuraksi. Kilttinä ihmisenä sitten jäin--- ja alkoi se uusi delirium. Voi hyvää päivää !!! Koitin nukkua vierashuoneessa, jatkuvaan hän kävi tuijottamassa sängyn päädyssä, huusi, nyki peiton päältä ja luuli minua joksikin alieniksi. Heilutti nyrkkiä ja huusi että painu ulos täältä. Kotin rauhoitella että hei se olen MINÄ-- en huppupää.
Ikinä en ole nähnyt moista kohtausta, silmät tapittaa päässä ja on aivan toisissa maailmoissa. Todella pelottavaa. Ihminen, jonka olen tuntenut 25 vuotta, muuttui aivan hirviöksi. Väliin käski koittaa hauista
(on iso, jääkiekkoilijalla) ja sanoi ettei hänelle ryttyillä. Sitten tuli semmoisia hetkiä jolloin tajusi minun olevan minä, jota pitää suojella niiltä jotka tunkee väkisellä hänen asuntoonsa. Hakkasi ovea ja huusi että painukaa helvettiin täältä, minun "perhe" nukkuu.
Kestin sitä aamu neljään saakka, sitten otin kirjani kainaloon ja läksin kotiin... en siis jaksanut enää !!! Sitten alkoi soida puhelin.
Noin viiden minuutin välein, välillä vastasin , välillä en. Viimeisin mihin vastasin oli että miksi et ole jo kotona syömässä, perunat on kohta kypsiä.
Sanoin että käyppä katsomassa kelloa, paljonko se on... 6.15.

Aivan harhainen.
Mitä teen ?
En jaksa isoa miestä paapoa, enkä ole lähiomainen, mutta tiiättekö se juo itsensä hautaan.
Oman mieheni hautasin, en haluaisi kaveria viereen.
(niin mun mies kuoli sydäriin, ei viinaan)