Tunnustakaa ja paljastakaa surkeutenne, niin olette hyviä kelpoja ihmisiä, ja teidät siitä palkitaan.
Muistakaamme kaikki elämän kurjuutta
47
74
Vastaukset
Tunnustan, olen surkea ja oikea surkeuden perikuva.
Sitä kuvaa en kehtaa edes peilistä mennä katsomaan. Joten kaikki peilit olen peittänyt pahvilla, liimasin ne päälle että ne edes lähde irti.
Kuljen nenä alaspäin, ja kastson muita suurella kateudella.
Mulla eii oo mittään eikä kettään.
Kyllä olen surkea.
Kelpaako, menen miettimään lisää surkeutta.tulisilla kirjoitti:
Niin surkeasti tuli kirjoitusvirheitäkin taas.
Kyllä ansaitsen palkinnon.
Mikä se on?Noilla ei vielä finaaliin mennä, ihan perussettiä. Oletko koskaan nähnyt yhtäkään naista, joka olis tyytyväinen omaan naamaansa.
sedna2003 kirjoitti:
Noilla ei vielä finaaliin mennä, ihan perussettiä. Oletko koskaan nähnyt yhtäkään naista, joka olis tyytyväinen omaan naamaansa.
Aattele nyt kuin surkea mä oikeesti sitten olenkaan.
Niin surkea etten päässyt edes vinaaliin.
Mähän oon surkeampi kun noi kaks yhteensä.sedna2003 kirjoitti:
Noilla ei vielä finaaliin mennä, ihan perussettiä. Oletko koskaan nähnyt yhtäkään naista, joka olis tyytyväinen omaan naamaansa.
Sitäpaitsi toi sun naamashan on ihan kiiltävässä karvassa. Katoin galleriassa.
tulisilla kirjoitti:
Aattele nyt kuin surkea mä oikeesti sitten olenkaan.
Niin surkea etten päässyt edes vinaaliin.
Mähän oon surkeampi kun noi kaks yhteensä.Nyt olet liian nokkela. Sait jauhot suuhuni. Ei tommonen peli vetele. MINÄ päätän, kuka menee finaaliin.
sedna2003 kirjoitti:
Sitäpaitsi toi sun naamashan on ihan kiiltävässä karvassa. Katoin galleriassa.
Se onkin otettu silloin kun mulla vielä meni hyvin ja elin onnellista elämää hyppien oksalta toiselle. Silloin mua vielä syöttikin naapurit nyt ei enää nekään.
aattele mikä kamala paikka ennen niin ihanat ihmiset on jättäneet mun yksin värjöttelemään just talvipakkasten alla.sedna2003 kirjoitti:
Nyt olet liian nokkela. Sait jauhot suuhuni. Ei tommonen peli vetele. MINÄ päätän, kuka menee finaaliin.
Ei ole helppoa valita parasta kun se tulee heti ekaks esiin.
tulisilla kirjoitti:
Ei ole helppoa valita parasta kun se tulee heti ekaks esiin.
Ai mää vai? Niin kyl mä taidan itse pitää sen timantein koristellun valtikan, jos säkin olet sitä mieltä, että mä tulen ekaks mieleen. Mä ajattelin, että olen liian omahyväinen, jos annan palkinnon itselleni.
tulisilla kirjoitti:
Se onkin otettu silloin kun mulla vielä meni hyvin ja elin onnellista elämää hyppien oksalta toiselle. Silloin mua vielä syöttikin naapurit nyt ei enää nekään.
aattele mikä kamala paikka ennen niin ihanat ihmiset on jättäneet mun yksin värjöttelemään just talvipakkasten alla.Nyt mun käy oikeesti sääliksi. Pitäiskö se valtikka sittenkin antaa sinulle, jotta voit viedä sen kaniin, ja ostaa pähkinöitä. ... Ehei, mä olen todella huono ja säälimätön ihminen, ja teen sinusta hanskat.
sedna2003 kirjoitti:
Nyt mun käy oikeesti sääliksi. Pitäiskö se valtikka sittenkin antaa sinulle, jotta voit viedä sen kaniin, ja ostaa pähkinöitä. ... Ehei, mä olen todella huono ja säälimätön ihminen, ja teen sinusta hanskat.
Heitellään sitä valtikka toinen toisillemme ja joka sen ekana tiputtaa häviää.
*viattomana,mielessä yks hyvä jippo ha haa*sedna2003 kirjoitti:
Ai mää vai? Niin kyl mä taidan itse pitää sen timantein koristellun valtikan, jos säkin olet sitä mieltä, että mä tulen ekaks mieleen. Mä ajattelin, että olen liian omahyväinen, jos annan palkinnon itselleni.
Täh!!!!!??????
Ethän sä ole paljastanut vieläkään surkeuttas.
Valtikan takana vaan naurat meidän onnettomien kurjuudelle.tulisilla kirjoitti:
Heitellään sitä valtikka toinen toisillemme ja joka sen ekana tiputtaa häviää.
*viattomana,mielessä yks hyvä jippo ha haa*Mä tiedän, että oravat on ketkuja!! Ei vielä heitellä mitään
tulisilla kirjoitti:
Täh!!!!!??????
Ethän sä ole paljastanut vieläkään surkeuttas.
Valtikan takana vaan naurat meidän onnettomien kurjuudelle.Paljastinpas. Minä olen työtön luuseri, joka ratsastaa tekosairauden varjolla ja jättää kaikki hommat tekmättä, ja istuu koneen ääressä viinilaisi nokan alla ja kirjoittelee aina kännipäissään ja joutuu vielä oravan vedättämäksi. Kaiken lisäksi mä olen säälimätön eläinten vihaaja. Kai muistat, että haluan oravannahkahanskat. Voisit syödä vähän reilummin, että nahka venyy riittävän laajaksi.
sedna2003 kirjoitti:
Paljastinpas. Minä olen työtön luuseri, joka ratsastaa tekosairauden varjolla ja jättää kaikki hommat tekmättä, ja istuu koneen ääressä viinilaisi nokan alla ja kirjoittelee aina kännipäissään ja joutuu vielä oravan vedättämäksi. Kaiken lisäksi mä olen säälimätön eläinten vihaaja. Kai muistat, että haluan oravannahkahanskat. Voisit syödä vähän reilummin, että nahka venyy riittävän laajaksi.
Et kuitenkaan ekana, vaan vasta kun sut siihen provottiin. Toi rimanalittaja vastas mun jälkeen ja sille vasta kerroit kaiken.
Ja varokkin tuomasta kätösiäs mun lähelle, mä annan sun näpeilles hännälläni, ja se ei ole pehmeä vaikka niin vois luulla.tulisilla kirjoitti:
Et kuitenkaan ekana, vaan vasta kun sut siihen provottiin. Toi rimanalittaja vastas mun jälkeen ja sille vasta kerroit kaiken.
Ja varokkin tuomasta kätösiäs mun lähelle, mä annan sun näpeilles hännälläni, ja se ei ole pehmeä vaikka niin vois luulla.Kyl tää palkinto menee tuolle Teon ketjussa kirjoittaneelle Huspossulle. Hänen pitää vaan ilmoittautua, niin timanttivaltikka lähtee kirjattuna postilähetyksenä.
- riman alittaja
Olen suurin vetelys mitä maa päällään kantaa. En viitsi siivota kotona ellei ole ihan pakko, ja silloinkin luuttuan vain kulkureitit jos niitäkään. Yleensä laitan villasukat jalkaan (jotka on koivissa muutenkin) ja hiihtelen villakoirat kumoon. Muuten velttoilen aamutakki päällä paitsi töihin pitää laittaa vaatteet päälle, ja sekin ottaa voimille. Ystäviä tapailen laittamalla tekstareita ja sukulaisia olemalla laittamatta niitäkään. Omasta mielestäni olen luuserin perikuva paitsi että käyn töissä, mutta yritän korjata tämänkin epäkohdan pikapuoliin esim. olemalla humalassa töissä ja hankkimalla potkut.
Toivottavasti otatte minut huomioon valitessanne vuoden luuseria, terv.
Riman alittajaMinä olen lintsannut käteni varjolla jo pitkään. Paskat tää mitään kipee on, kuhan ruikutan ja laistan velvollisuuksia. Kissa piti hauskaa villakoirien kanssa. Mä käytän villasukkia, ettei jalkapohjat likaannu. Mulla on koko ajan viinilasi nokan alla, enkä kirjoittele koskaan selvinpäin, mut toi sun töihin meno humalassa on kyl aika kova veto. Mä en pysty tohon, koska olen työtön luuseri.
Sulla on kyllä niin paljon yritystä, että finaalipaikka on todennäköinen..- riman alittaja
sedna2003 kirjoitti:
Minä olen lintsannut käteni varjolla jo pitkään. Paskat tää mitään kipee on, kuhan ruikutan ja laistan velvollisuuksia. Kissa piti hauskaa villakoirien kanssa. Mä käytän villasukkia, ettei jalkapohjat likaannu. Mulla on koko ajan viinilasi nokan alla, enkä kirjoittele koskaan selvinpäin, mut toi sun töihin meno humalassa on kyl aika kova veto. Mä en pysty tohon, koska olen työtön luuseri.
Sulla on kyllä niin paljon yritystä, että finaalipaikka on todennäköinen..Hieno homma. Unohdin mainita että en just koskaan kirjoittele täällä selvinpäin, kännissä vaan ja puskista niinkuin nytkin. Jos auttais palkinnoille.
Mä sitä vasta surkea olen: mummo kuoli, talo paloi, muija lähti talonmiehen matkaan, isä kuoli, veli tappoi itsensä, sisko sairastui depressioon, tein konkurssin, toinen muija jätti, lapset otettiin huostaan, sain syytteen talousrikoksista, jouduin vankilaan, vankikaverit raiskas, pääsin siviiliin, mutta ulosottomies oli poritilla vastassa, löysin asunnon veneen alta, poliisi hääti pois........
Nyt sai riman alittajakin kunnon haastajan. Finaaliin tuodaan sitten luotettavat todisteet.
sedna2003 kirjoitti:
Nyt sai riman alittajakin kunnon haastajan. Finaaliin tuodaan sitten luotettavat todisteet.
Mä olisin jatkanut, mutta en nyyhkytykseltäni enää voinut. Lista oli vasta alussa.:-XXXDDD
Teotwawki kirjoitti:
Mä olisin jatkanut, mutta en nyyhkytykseltäni enää voinut. Lista oli vasta alussa.:-XXXDDD
Hienoa Toi nyyhkytys nostaa sijoitusta, joo. Kukapa surkeuspalkintoa sellaiselle antaa, joka vetää murheet vessanpytystä alas.
sedna2003 kirjoitti:
Hienoa Toi nyyhkytys nostaa sijoitusta, joo. Kukapa surkeuspalkintoa sellaiselle antaa, joka vetää murheet vessanpytystä alas.
Mulla ei ollut varaa edes ostaa Gambiinaa täksi viikonlopuksi, joten selvänä on oltava. taas!
- riman alittaja
sedna2003 kirjoitti:
Vastaan haasteeseen ja ilmoitan, että oon tehnyt konkurssin vuonna mikä se nyt oli ja kaikki mäni, talot ja tavarat. Veli kuoli minultakin mutta ei mun konkurssin takia vaan muuten, ja sitten jouduin luottokieltoon enkä voinut enää ostella velaksi.
PS. Isoisä joutui pakenemaan Venäjältä Suomeen jäätä pitkin. Jos ei tämä piisaa niin mikä sitten. riman alittaja kirjoitti:
Vastaan haasteeseen ja ilmoitan, että oon tehnyt konkurssin vuonna mikä se nyt oli ja kaikki mäni, talot ja tavarat. Veli kuoli minultakin mutta ei mun konkurssin takia vaan muuten, ja sitten jouduin luottokieltoon enkä voinut enää ostella velaksi.
PS. Isoisä joutui pakenemaan Venäjältä Suomeen jäätä pitkin. Jos ei tämä piisaa niin mikä sitten.Jos luotettavat dokumentit löytyy, niin timantein koristeltu valtikka on ulottuvillasi, jollen sitten päätä antaa sitä itselleni.
Teotwawki kirjoitti:
Mulla ei ollut varaa edes ostaa Gambiinaa täksi viikonlopuksi, joten selvänä on oltava. taas!
Sensuroitiinkos sun ansioitasi? Mahtoivat olla hyviä. Se, jos mikä vie kisan kärkeen.
sedna2003 kirjoitti:
Sensuroitiinkos sun ansioitasi? Mahtoivat olla hyviä. Se, jos mikä vie kisan kärkeen.
Jostain pitäis saada uus pipo, kun tässä niin paljon reikiä, että lumi tunkeutuu mun päänahkaan. Onko niitä täisaunoja enää missään, mä en kestä tätä kutinaa.
Teotwawki kirjoitti:
Jostain pitäis saada uus pipo, kun tässä niin paljon reikiä, että lumi tunkeutuu mun päänahkaan. Onko niitä täisaunoja enää missään, mä en kestä tätä kutinaa.
Nyt näyttäis siltä, että olet paras. Sun kurjuutesi on niin karseeta, että se piti sensuroida. Annan vielä mahdollisuuden tuolle pahoin hapantuneelle tyypille tuolla sinun ketjussasi. Voi olla että tyyppi haiskahtaa niin, että menee suvereenisti teidän muiden ohi.
sedna2003 kirjoitti:
Nyt näyttäis siltä, että olet paras. Sun kurjuutesi on niin karseeta, että se piti sensuroida. Annan vielä mahdollisuuden tuolle pahoin hapantuneelle tyypille tuolla sinun ketjussasi. Voi olla että tyyppi haiskahtaa niin, että menee suvereenisti teidän muiden ohi.
Joo, se olis mun tuuria se. Aina ku mä oon niinku voittamassa jotain, nii kalkkiviivoilla joku menee ohi.
- asiasta tietävä
Teotwawki kirjoitti:
Albertinkadulla on.
Voittajaksi on valittu Huspossu. Hän on niin ujo, ettei halunnut huomiota. Hyväksi kakkoseksi pääsi Teo, jonka elämää oli suorastaan pakko sensuroida. Riman alittaja on taistelija ja pärjää aivan varmasti kansainvälisillä areenoilla, kunhan tästä tulee olympialaji. Oravan kanssa meillä on vielä tukkanuottasta käytävänä, ennenkuin selviä, kummasta tehdään rukasia.
Tää menikin nyt siihen suuntaa että mun jalkojanikin alkoi niin kamalasti paleltaa tässä kurjuudessa, että taidan tehdä sun pehkostas sukkasia, kauniin punaisia sukkasia. Johan alkoi jalat lämpenemään.
tulisilla kirjoitti:
Tää menikin nyt siihen suuntaa että mun jalkojanikin alkoi niin kamalasti paleltaa tässä kurjuudessa, että taidan tehdä sun pehkostas sukkasia, kauniin punaisia sukkasia. Johan alkoi jalat lämpenemään.
Niin sä olet kuusiorava, mutta haluaisit olla punaorava.
Hoppee ei oo häppee, mut kull sä olisit voinu kertoo mulle, et onko niitä täisaunoaja vielä. Nyt mä rupeen katto uutisia.:-))
- riman alittaja
Tyydyn raadin päätökseen ja totean, että en ehkä kerinnyt julkituomaan kaikkea kurjuuttani jota piisaa vaikka muille jakaa. Onnea kuitenkin voittajalle!
- naapurin eki
Tässä kyllä aika lyömätön rimanalittaja:
http://www.youtube.com/watch?v=NDIFu7inmB0Eikä oo. Voittajakaan, siis Huspossu, vai oliko se Huspois, ei osallistunut itse kisaan. Hänet valittiin kumminkin, koska possu oli niin pakoputkesta, että kisaan kaikkensa antaneilla ei ollut mitään mahkuja.
Olet sinäkin Huspossun suorituksia nähnyt, ja tiedät, että hänessä on tarvittavat ominaisuudet kurjuuden kuninkaaksi ja mahtimölöksi.
Pidetään joskus uus kisa, niin saat kokeilla onneasi. Mä kyllä ajattelin seuraavaksi panna kisan itsensä tykkäämisestä. Siinä saa palkinnoksi luudan tai jotain vastaavaa. Mä voisin pärjätä aika hyvin siinä kisssa.
OK. Otetaan jossain vaiheessa kisa, mutta syssymmällä, ei nyt. Pitäis kohta alkaa hommailemaan. Yritän muurata sen aikaisemmassa keskustelussamme mainitsemani puutelineen saunaan, sikäli kun käpälä kestää. Voimme sitten keskustella vakavasti muurauksen ergonomiasta yli 5kymppisen elämässä.Voi hitsi, rupee ihan väkisin naurattamaan. Pitäihän tässä iässä tajuta, ettei siinä ole mitään nauramista, kun edessä ei ole muuta kuin kuolema.
heh, sinähän puhut lähes paatoksella kuten kiihkouskovainen ikään ja sitten piinaat meitä tiedoilla joita annoimme suden suuhun, paljastamme siis vain sellaisia yleisesti " valitettavan" hyväksyttäviä surkeuksiamme. Huijaamme siis sinua.
Palkitseminen on se toinen muoto jossa palkituksi sanot jotenkin jonkun toimesta kun antaa kaiken maallisen pois, sinulle, ei mittään saa jos antaa toisillen.
Annamme siis muka ainoaamme euroa. Huijaamme jälleen.
Nyt odotamme näitä hyviä palkintoja, kiitos jo etukäteen.Hysss!! Ei tässä vaiheessa saa ottaa esiin maallista omaisuutta ja sen lahjoittamista minulle. Se tulee vasta siinä vaiheessa, kun porukka on sisäistänyt oman surkeutensa ja alkaa janota hohtavaa palkintoa, timanttista valtikkaa, joka nostaa luuserin surkeuden suosta ylitse muiden.
Nyt tuli sellainen aloitus, että menin melkein sanattomaksi. Täällä on täytynyt olla aikamoista elämää sinä aikana, kun keskityin muuhun.
Eikö valehteleminen ole pahasta? En millään pysty surkeilemaan tilanteessa, jossa unelma on toteutunut. Hiukan kyllä kauhistuttaa, mitä on tullut tehtyä :).
Voin tietysti yrittää.. Se on tätä tavallista.. Minulla ei ole edes yhtä koiraa.. Luin väärälle alalle.. En hankkinut väärennettyjä todistuksia.. En taaskaan kerran saanut lottovoitoa :(.
Onnittelut kuitenkin hienosti palkintosijoille päässeille ja voittajalle sekä tuomaristolle taitavasta työskentelystä.Ei sulla olis ollut mitään mahkuja tässä kisassa. Vaikka kykyjen etsijämme ei oliskaan löytänyt kisan voittajaa pimeydessä piilottelemassa, niin ei sulla silti olis löytynyt tarpeeksi huonoja kortteja tähän pöytään.
sedna2003 kirjoitti:
Ei sulla olis ollut mitään mahkuja tässä kisassa. Vaikka kykyjen etsijämme ei oliskaan löytänyt kisan voittajaa pimeydessä piilottelemassa, niin ei sulla silti olis löytynyt tarpeeksi huonoja kortteja tähän pöytään.
Elämä on opettanut. Aina ei löydy "valttikortteja" joka pöytään. Vähän kyllä epäilen vilppiä noissa paljastuksissa.
brutsparklingwine kirjoitti:
Elämä on opettanut. Aina ei löydy "valttikortteja" joka pöytään. Vähän kyllä epäilen vilppiä noissa paljastuksissa.
Ainahan hännille jääjät epäilevät pelin reiluutta.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6143177Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu972632Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211661Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771582Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101490Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔451476- 691434
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3251360- 271318
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901213