Hyvää isänpäivää kaikille isille, papoille, ukeille, vaareille jne. tasapuolisesti. :)
Vaikka isä on isä joka ainut päivä vuodessa, on mielestäni hyvä että tätä erillistä juhlapäivää vietetään. Minun lapsuudessani oli vain äitienpäivä...tai ei meillä ainakaan koskaa isänpäivää vietetty.
Isovanhempien päivää kaipaisin myös. Nämä juhlapäivät kun näyttävät nostavan välillä jopa asialliseen keskusteluun erilaisia perhetilanteita (esim. tämän aamun aamusydämellä ohjalma)
Isovanhempana kaipaisin syvällisempää keskustelua ja vähemmän musta- valkoista keskustelua mm. isovanhemman roolista silloin kun lastenlasten vanhemmat ovat eronneet.
Näyttää siltä että liian usein erossa lapsia "erotetaan" paitsi siitä vanhemmasta joka jää ns. "etävanhemmaksi", mutta myös ns. "etäisovanhemmista".
Itse olen surrut tätä asiaa syvästi lapseni eron jälkeen, ja vaikka saankin lapsenlapsiani tavata, on ilmassa varautuneisuutta ja vihamielisyyttä, joka ei voi olla vaikuttamatta lapsiin. Itsekin olen varmasti osaltani tätä ilmapiiriä luomassa ja siksi juuri vertaistukea ja keskustelua kaipaisi.
Onko muuilla ajatuksia/ kokemuksia asiasta?
Isänpäivänä
Isuäitee
1
327
Vastaukset 1
- E
Voisin keskustella suoraan kanssasi, en tämän palstan kautta. Haluatko suoran kontaktin?
Mummo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1492393Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236977Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.156957- 66950
- 80942
- 117909
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!40898Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47777Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä73763- 71591