Olen ujo mies, ollut aina. Työpaikalleni on tullut uusi työntekijä kk sitten. Upea, kaunis, nainen, minua nuorempi. Olen usein katsonut häntä pitkään, ja hän tuntuu vastaavan katseisiini. Kerran juttelin hänen kanssaan, lopulta tuntui että en saa enää henkeä ja lähdin paikalta pikaisesti vessaan. Toisen kerran yritin lähestyä häntä, mutta lopulta kävelin ohi seiniä katsellen :( Kun olen hänen lähellään tunnen etten keksi mitään sanottavaa ja alan takerrella sanoissani. Miksi hänellä on näin voimakas vaikutus minuun? Onko normaalia panikoida näin voimakkaasti jonkun lähellä?
Mitä tämä tarkoittaa? Vastatkaa?
8
347
Vastaukset
- 1234ghndfger86
Oot vain ihastunut siihen naiseen. On aivan normaalia.
- Mies olen
Onko muilla miehillä kokemusta vastaavasta paniikista ja miten siitä olette päässeet eroon?
- ymmälläänoleva
ei ole sukupuolesta kiinni tuo oireilu.
- ymmälläänoleva
et uskalla kokea niitä tunteita joita tuo nainen sinussa herättää, koska pelkäät niin vahvasti torjuntaa. siksi tulee paniikki.
- Mies olen
hän todella herättää tunteita, joita en tiennyt itsestäni löytyvän. Miten pystyn käyttäytymään hänen kanssaan normaalisti? yritän vältellä häntä, mutta joudun kohtaamaan väistämättä välillä. Miten paniikista pääsee eroon? Olen ihan ymmälläni..Onko muilla samanlaista kokemusta?
- ujo naikkonen
Jep, ei ole tuollainen käyttäytyminen mitenkään sukupuolesta kiinni.En tiedä, itse en ainakaan ole koskaan päässyt paniikista eroon. Olen vain ottanut aina kauheasti etäisyyttä ihastuksiini. Varmaan luulleet, että pidän heitä jotenkin epämiellyttävinä/en halua olla tekemisissä heidän kanssaan. Vaikka todellisuudessa kaikkea muuta. Ja sitten joku muu on mennyt ja napannut heidät. :(
- tyydy kohtaloosi
Olet aivan normaali ujo nössö joka ei uskall puhua naiselle olise sitten kaunis tai ei. luultavasti joku rohkeampi ottaa senkin naisen omakseen kun et uskalla puhua sille edes. Mut pyydä se nyt kahville ainakin jos rohkenet .
- Stillwondering
Minulla on ihan melkein samanlaisesta tapauksesta kyse kuin sinulla. Olen nainen, en ole ujo mutta epäilen että tämä mies on, ainakin hän vaikuttaa osittain siltä. Olen myös katsellut häntä pitkään ja on tuntunut välillä että hän vastaisi katseisiini. Kerran sain hänet rysänpäältä kiinnikin siitä kun hän vain katso minua jo valmiiksi kun katsoin häneen. No hän tietysti pelästyi ja katsoi äkkiä muualle :D Vaikka en olekkaan ujo, niin en voi asemani puolesta mennä kertomaan hänelle ihastuksestani koska se vaarantaisi minun asemani ja ehkä jopa hänen asemansa "töissä" . Mitä jos olenkin kuvitellut kaiken? Mitä jos häntä ahdistaakin se että katson häntä? Mitä jos hän onkin ihastunut minuun myös.? Joskus yrtän olla kiinnittämättä huomiota sinuun ja tukahduttaa nämä tunteeni. Hakeutumalla paikkoihin mistä en näe sinua...enhän mä uskalla sanoa sulle edes moi, koska saatat arvata tunteeni. Ole sä se rohkeempi, koska mä en tähän pysty... :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006494
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303883törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283280Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3781783- 331408
- 271350
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471033Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11986Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11910- 42879