Ei hyvänen aika jääkiekkoselostajaa (KK)!! Kenelle hän mahtaa kuiskailla ? No kuiskailu loppui kun Ruotsi teki maalin mitä hän tuuletti ??? Lähetys kuitenkin tuli Suomen yleisradiosta !! Ensin kiekkoilut menevät maksullisille kanaville tv:n puolella ja sen jälkeen kuuntelijoita rankaistaan tälläisella selostajalla . Muutosta ja nopeasti !!!
Jääkiekko selostus yle Radio Suomi !
5
629
Vastaukset
- 82ks834jk
Ihan sellainen iloinen tieto, että Kaitsu ei selosta MM-läkää! Eikö olekin hyvä uutinen? Ylekään ei selosta - ei ole oikeuksia!
- huh huh
Voi jessus, siis oikeestiko toi puolih*rri Kaj Kunnas selosti suomenkielisellä puolella????? Heivaisivat sen vaikka jonnekin Ylen ruotsinkielisen toimituksen puolelle, ja vielä kun kerran tuulettaa Ruotsin puolta pitäen! Ei tollaiset epäisänmaalliset tyypit missääntapauksessa sovi tohon hommaan. Onneks ite seurasin sitä Canal :n kautta, sai sentään Mertarannan selostuksetkin. Mertsi kun on ainoa oikea mies selostamaan noita matseja.
- huh huh
MM-lätkä menee Radio Novalle!
- shitnova..
ShitNovalle siis. No, meikä kattoo noi matsit sitten Canal :lta. En aio avata Radio SHITNovaa enkä kattoo edes maikkarin puolelta.
- ei se niitä
shitnova.. kirjoitti:
ShitNovalle siis. No, meikä kattoo noi matsit sitten Canal :lta. En aio avata Radio SHITNovaa enkä kattoo edes maikkarin puolelta.
no eihän shitnova niitä selostuksia voi lähettää. jotain pieniä otteita sieltä täältä soittolistan, paskanjauhannan ja mainosten välissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351