Minkä nimisiä lemmikkejä omistatte?

twilight-fani

Otsikko kertoo aika paljon.. :) Itse omistan tällä hetkellä kesyhiiret (James, Carlisle, Panda, Milla, Nella ja Adriana), hamsterit (Amalia ja Ciara), kissan (Kerttu) ja kotilot (Que, Xena ja Browny) Minulla on ollut tämän nimiset..

kesyhiiret: Edward, Romeo, Onni, Niilo, Helmi, Tiuku ja Robin
hamsteri: Dalyna
marsu: Miitu
koira: Rhoke

44

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • i<3eläimet :)

      Meillä on ihan perus nimiä... :) tai jotain :D
      Koirat; Nemo (poika) Korthals Griffon ja Elma (tyttö) Dreeveri :))
      Kissat; Matias ja Elvis (poikia) maatiaiskissoja molemmat

    • Aph-582

      En tiedä mutta haluaisin omistaa näin koikoirat hannibal. brutus.nova.eve.okko. cara. lola. mandi. zaida. Donita. Tyyne. Kissat bea adalmiina. lilli. Linda. Mooa. Hevoset linda ja takiainen

      • jinni

        Meiltä löytyy koirat Niilo, Laku, Sirius ja Luna. Ja kissa Tikru


    • Neitokakadut :

      Ruzina Zicko (N)
      Mitras-Sade (K)
      Nemo-San (K)
      Aapo-Akseli (K)
      Silja-pööpöö (N)

    • Niin ja nyt on muuttanut 2 vuotias viljakäärme Naru

    • netan omistaja

      Mulla on Netta niminen husky

      • D

        Mä rakastan huskyja!!!!


    • sasha 84

      meillä oli sälli niminen hoitokoira. se oli welsh corgi pembroke.

    • buuu

      Kissat: Laku ja viivi

      Koirat: Huli, Halli ja Jekku

    • rottistottis

      Alfa, Rottweilertyttö :)

    • is my life

      Veeti
      Toffee
      Into
      Hera

      • liinukka1213

        koiria:Cindy, Alexi, Milla
        Kissoja:Liinu, Otto, Niitti, Nisse


    • Florette

      gerbiilit: brietta flora rosella delila florette. hamsterit: giselle ester rebekka. koira: sissi.
      enää elää vain delila gerbiili

    • <<<<

      en omista mut haluaisin omistaa
      kissat adalmiina. teresia. linda
      koirat hannibal.lola.cicero. amanda. netta. tepa
      kalat amanda. iines. linda
      hevonen apollonia < talli < ruskeasuo

      • Alafahda

        Haluaisin 6istaa näin koirat lola. Nero. Cicero. Hannibal. Amanda. Brutus. Zaida. Breznev. Bure. Datsyuk. Alliende. Cicero. Tepa. Iines. Kissat amanda. Adalmiina. Mona. Kalat tepa. Iines. Ja hevoset apollonia( ruskeasuo. Iines( hakunila. Tepa( kytäjä ja lv ruuna amanda( ruskeasuo. Koirat alliende. Lola. Mandi


    • huisiii

      Ite omistan
      -hamsterin nimeltä Pallero
      -kissan nimeltä Cicca
      -koiran nimeltä Ambe:))

    • jghtyj

      meillä Riki, Rafa,Lili ja Lulu.
      koiria siis kaikki...:)

    • tämmösii

      Meillä on:

      Kissat Aino(tyttö) Reino(poika) Reiska (poika)

      Ponit: Riku (ruuna) Salli (tamma)

      Hevoset Peku (ruuna) Luppis (tamma)

      On ollut:

      Hamsteri: Helmi (tyttö)

      Kanit: Nöpönenä (tyttö) Nokinenä (poika) Lyyli (tyttö)

      Koirat: Sissi (tyttö) Roope (poika)

      Kissa: Mikki (poika)

    • Pittbull <3

      Meillä on rotweiler Wella. (tyttö)

      Pohjanpystykorva Mape. (tyttö)

      Jämttlanninpystykorvat Luca ja Kaapo ( veljekset)

      Ja kodin vaihtajana tullu pittbull mixi, ja nimi on Kamu :)

      ja maatiaskissa tyttö on Shacira.

    • eläin hullu

      Kalat:franses.fruutus.mushu.sisu.kessu.valtti.tartti.
      Koira: SULO

    • Pikku tyttö

      Meillä on kissa Noksu (poika) mutta käyn kesäisin maatilalla jossa on joka kesä kissanpentuja. Saan nimetä ne itse. (:

    • kissojen nimet: minni ja misu
      koira: pirkka (ehkä vähän outo nimi)
      kani: culiver :D Culiver on ehkä vähä erikoinen nimi mut tykkään siitä. sen veljen nimi on oliver!!!:D

    • 101dalmista

      Mulla on dalmatialainen Luca, ruskee pilkkunen (:

    • 101dalmista

      Mulla on dalmis Luca, ruskee pilkkune

      • alhafa

        olisi upeaa omistaa hevoset apollonia. union jack. walhalla. barbarossa. ofelia. tyyne ja iines. koirat lola. nova. hannibal. cara. donita, kissat adalmiina ja iines. lv tamma tepa


      • alfahd
        alhafa kirjoitti:

        olisi upeaa omistaa hevoset apollonia. union jack. walhalla. barbarossa. ofelia. tyyne ja iines. koirat lola. nova. hannibal. cara. donita, kissat adalmiina ja iines. lv tamma tepa

        olisi upeaa omistaa koirat nova. cara. hannibal. donita. emppu. lola. adalmiina. zaida. ja hevoset walhalla. barbarossa. ofelia. koirat nova. eetu. ja hevonen tyyne lv kytaja. j


      • alfahda
        alfahd kirjoitti:

        olisi upeaa omistaa koirat nova. cara. hannibal. donita. emppu. lola. adalmiina. zaida. ja hevoset walhalla. barbarossa. ofelia. koirat nova. eetu. ja hevonen tyyne lv kytaja. j

        olisi upeaa omistaa koirat lola. bure. fedorov. hannibal. hemuli. iines. kissat rivaldo. zico. klose. amanda. vilma. koirat hannibal. hemuli. tyyne. hevoset ofelia. amanda. teodora. walhalla :-< keskustalli: ponihaka: huso: kytaja ja koira rivaldo bokseri ja ravihevonen rivelino ja kytajalla hevonen lv ruuna tyyne ja suomenhevonen amanda ja glen of imaalin terrieri linda


    • H3BUL11NU

      Meillä kanit Wild Paulie "Paavo" ja Ada.

      • alfatahma

        aikoinaan oli kultakalat pirjo ja urpo: olisi upeaa omistaa koirat lola. hannibal. nova. donita. cicero. tyyne. amanda. nova. hemuli. iines. cockeri wilma. 3 kissaa amanda. tepa. mari. koirat cicero. olga. rico. emppu. amadeus. bure. datsyuk. fedorov. ja hevoset ofelia:-( ponihaka. barbarossa :-( keskustalli. walhalla tuomarinkartano. ofelia:-:-( keskustalli. tyyne eriksnas. union jack kytaja. ofelia:-( aulanko. barbarossa teivo. ohjastajana 28 voittoa:-( 4 voittoa teivolta::-( uppers walhalla. 14 voittoa vermosta :-( ja 4 voittoa kouluratsastuksessa 4 sm hopeaa ofelia. 19 mestaruuden putki este. koulu ja kenttakisoissa. 2 sm hopeaa kouluratsastus:-( wallabii. dragonfly. ja raveissa 5 v ofelia laukko. ja koulur sm pr union ja 7 sm kuk


      • alfatah
        alfatahma kirjoitti:

        aikoinaan oli kultakalat pirjo ja urpo: olisi upeaa omistaa koirat lola. hannibal. nova. donita. cicero. tyyne. amanda. nova. hemuli. iines. cockeri wilma. 3 kissaa amanda. tepa. mari. koirat cicero. olga. rico. emppu. amadeus. bure. datsyuk. fedorov. ja hevoset ofelia:-( ponihaka. barbarossa :-( keskustalli. walhalla tuomarinkartano. ofelia:-:-( keskustalli. tyyne eriksnas. union jack kytaja. ofelia:-( aulanko. barbarossa teivo. ohjastajana 28 voittoa:-( 4 voittoa teivolta::-( uppers walhalla. 14 voittoa vermosta :-( ja 4 voittoa kouluratsastuksessa 4 sm hopeaa ofelia. 19 mestaruuden putki este. koulu ja kenttakisoissa. 2 sm hopeaa kouluratsastus:-( wallabii. dragonfly. ja raveissa 5 v ofelia laukko. ja koulur sm pr union ja 7 sm kuk

        tallanen se ois koirat donita. lola. hemuli. tyyne. hannibal. cicero. ronja. iines. amanda. eve. saku. linda. tyyne. nita. hemuli. cara. donita. kissat iines. adalmiina. tyyne. lyyti. olga. hevoset:-( ofelia ruotsin puoliverinen. walhalla :-( ruotsin puoliverinen. union jack :-( hollsteinilainen. barbarossa:-( oldenburgilainen. koirat hannibal. tepa. lola. linda. amanda. ja 7.5 v berni hemuli. glenni iida. cairni tepa. ja saksanpaimenkoira helmeri. bernhardilainen rocky


    • muutamalemmikki....-

      *Oon nimenny lemmikkini Harry Potterin mukaan:D
      Käärme: Nagini (viljakäärme)
      Sammakko: Trevor
      Gerbiili: Kutka
      Kissa: koukkujalka (angorakissa)
      Neitokakadu: Hedwig
      Koira: Tora ja Penni
      Hevonen: Goofy
      Siiiinä ne

    • parhaat lemmikit <3

      meillä on ihan tavallisia nimii:

      hevoseni:
      -------------
      -suomenhevos tamma viktorin renesmee*renesmee* 5,v
      -suomenhevos ori viktorin renee*renee* 1,v
      -shetlanninponi ruuna kåbale primus*kobi* 3,v

      koirani:
      ----------
      -airedalenterrieri uros vikkelä vekki*vekki* 3,v
      -portugalinvesikoira uros capanon veeti*veeti* 3kk

      kanini:
      ---------
      -rex uros felian hessi*hessu* 1,v
      -belgianjätti uros nomarin veikka*veli* 1kk

    • vankku

      kissat:niro ja toni
      koira:tsäki

      • alfahda

        ois kiva omistaa nain koirat hannibal. cicero. nero. brutus. rocky. cara. lola. donita. zaida. lidia. amadeus. nova. bure. rocky. fedorov. okko


    • <<<

      olis kivaa joskus omistaa näin vol 1
      koirat
      Lola. hannibal.nero.amadeus.nova.rocky.tyyne.wilma
      hevoset
      walhalla.ofelia.union jack.tepa
      kissat
      adalmiina ja iines

    • Käärmeet: Nemi, Rambo, Luigi
      Kissat: Piki, Luci, Myy
      Kesyhiiret: Minni, Ninja
      Hamsteri: Luna
      Kani: Nipsu
      2 nimetöntä tarantellaa

      • Karvaturrit

        Mun koirat TITLI, Lumi. Mun hamsteri Lumipallo ja mun lisko Almas.


      • Karvaturrit

        Mun koirat TITLI, Lumi. Mun hamsteri Lumipallo ja mun lisko Almas.


    • jennniiiii

      Mulla on kissa jonka nimi on Nipsu, 2 gerbiiliä joidenka nimet ovat Tiku&Taku ja hamsteri nimeltään Myy

    • KahVilLa - TAAS! :'D

      Mulla kultakalat Fire Heart ja Wind Heart. =)

      Tetrikset Vili ja Didi =)

      Monni Mousse :D

      Taisin olla vähän flunssassa ku monnista tuli Mousse.... :p

    • 4v ja 3v koirat

      Koirani:

      punaisen irlanninsetterin ja musta ruskein merkein olevan saksanpaimenkoira mix narttu Mindy 4v

      musta ruskein merkein oleva saksanpaimenkoira narttu Donna (Xeroge's Olivia) 3v

      Entiset koirani:

      karjalankarhukoiran ja labradorinnoutajan mix narttu Pimu, josta tuli Bella (MYYTY hirvimetille 2008)

      musta ruskein merkein oleva saksanpaimenkoira narttu Vilma (Alessandra) (JÄI ex-miehelleni PETOLLISESTI 2009)

      musta ruskein merkein olevan saksanpaimenkoira, tiibetinmastiffin, suomenajokoiran ja suomenpystykorvan mix narttu Nalle (MYYTY eron takia syyskuussa 2009)

      • aleahda

        ois upeeta omistaa nain:-( koirat nova. hannibal. nero. cicero. lola. nyyti. breznev. tyyne. tepa. walhalla. olga. cara. hannibal. kissat adalmiina. iines. hevoset union flame. union jack. tepa. emerald. iines


    • hamsterin omistaja

      Mulla on ollut kaksi hamsteria, molemmat poikia. Ensimmäisen nimi on Nestori se on syyrialainen ja väriltään valkoinen jossa mustia pilkkuja/täpliä/viivoja siellä täällä. Kuoli viime vuonna. Nyt mulla on syyrialainen hamsteri vaaleanruskea/kulta väriltään ja nimenä on Bobo. Tulee pörröisyydestä ja tuli mieleen kun katsoi sitä. :) Haluaisin tyttö hamsterin ja nimeksi tulisi luultavasti joku näistä: Hippu, Tytsi, Viikku

    • envious97

      Meiltä löytyy koiria : Unna, Halla, Ukko, Manta, Aatu ja Tiitu
      Marsuja: Usva ja Martta
      ja Kaneja: Nuppu ja Vimmu.

      Seuraavasta koirasta on tulossa Jojo, ja tulevalle kanille olen suunnitellut nimeä Rio tai Mitja :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      383
      1470
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1263
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1200
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1082
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      967
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      806
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      90
      784
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      671
    Aihe