miten laihtuu "huomaamattomasti"?? VASTAUKSII

miserable

miten laihtua kun en voi olla oikein syömättä kun vahditaan.... kotona on pakko syödä "kunnon" ruoka päivässä kun porukat on vieressä vahtimassa että syön kaiken mitä ne lautaselle laittaa ja kattoo vielä sen jälkeen etten mene oksentamaan.... koulussa on laitettu opettajat vahtimaan ni on pakko syödä vähintään salaattia ja kaveri on laitettu olemaan koko ajan seurassa etten mene sitäkään oksentamaan. aamuisin en syö tietenkään mitään, kun ketään ei ole kotona , koulusta yritän ehtiä kotiin ennen vanhempia, että ehdin lavastaa tilanteen , jossa oisin syönyt jotain , sen jälkeen menen aina lenkille, mutta jos viivyn yli tunnin niin vanhemmat soittaa ja käskee takaisin kotiin. sitten on se pakkoruoka-.- sen jälkeen menen kaverille ja siellä lenkittämään koiria( vanhemmilta salassa tietty) ja illalla kun tulen kotiin ni taas pakotetaan syömään jotain...... näin en laihdu ja olen lihonut siitä ihanasta entisestä laihasta minästä kamalaksi läskivuoreksi! kertokaa kiltit jotain keinoja miten laihtuu, tässä elämäntilanteessa, pakko olla joku keino, mutta kun en vaan itse sitä keksi!!

7

2553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höermörjmjötm

      kiität jonain päivänä ihmisiä jotka tukevat sinua paranemaan. joten mieti siis paranemista äläkä laihtumista!

    • entinen seko

      Tollasta elämää haluut varmaan elää koko loppuelämäs? Et varmaan itse tajuu sitä, mut oot ihan uponnut anoreksiaan. Varmaan laihuus ratkaiseekin sun kakki ongelmas ja sillon oot tyytyväinen itseesi? No ei pidä paikkaansa. Sitä iloa kestää hetken mut pian tajuut et oot ihan yksin ja helvetin ruma etkä enää pääse ylös. Älä laihduta vaan kuuntele terveitä ihmisiä, ne tietää oikeesti mikä sulle on parasta. Oon samaa mieltä et vielä joskus tuut kiittämään noita ihmisiä ketkä sua tukee. Itsekin pistin monta vuotta vastaan kaikella avulle ja tuelle ja koin sen vääryytenä kun mua väkisin syötettiin, mut nyt onneks oon järkevämpi ja iloinen siitä, et mun lähellä on ihmisiä, jotka tarjoaa apuaan.

    • spase

      Jos oikeesti haluut laihtuu niin kun sul alkaa koulu niin mee nopeeta jotain pidempää reitti juo vettä 2l päivässä ja talous suklaata puolilevyy päivässä ittelläni sama tilanne toi on auttanu☺

    • Läskitpalakoonhelvettiin

      Siis mikä vittu ihmisiä vaivaa! Mä ite lihosin kesän aikana ihanat 9kg siitä laihasta minusta (vaikka oli sillonkin pömppö maha) ja nyt painan 59kg ja oon 165cm. Mä en pysty laihuttaa ku koulus kaverit kyselee ja katsoo ku syön ja kotona sama. Kukaan ei onneks oo koskaan huomannu et laihutan paitsi yks blondi kaveri mut se ny ei sillobkan kunnolla tajunnut. Mut ite ajattelin et treenaan jonkun verran ku on täs samal sairauksia, juon vettä, ei herkkuja ja herkku rahat laitan säästöön se on hyvä idea :) sit ayön koulus salaatteja ja perunaa mutten lihaa tai mitään vitun rasvapaskaa, sit vielä kotona syön vain päivällisen enkä muuta. Mut pliis te jotka tajuatte meitä laihuuden ihanoijia niin puhukaa täs keskustelus mp tohon kysymykseen. Läskien ei tarvii vastata :)

      • everydaynofood

        onks sul kik:kii tai jtn koska ois kiva jutella samassa tilanteessa olevan kanssa:)


    • Totuus17

      Näytät itsestäsi lihavalta, mutta muut ajattelevat sinusta aivan päinvastoin.
      Jos paranet anoreksiasta, huomaat sitten että kehosi näyttää paljon normaalimmalta kuin se oli ennen.

      Joten mieti kahdesti: Haluatko kamppailla sairautesi kanssa ja miettiä vain ruokaa koko loppuelämän vai haluatko elää onnellista elämää tulevaisuudessa esim. Tulevan perheen kanssa.

      Kerrot vaan totuuden että miten syömisten kanssa menee ja sitten alat ihan oikeasti ruveta nostamaan sitä painoa. Se kannattaa hoitaa nyt pois tai sitten jatkaa samaan malliin ja huomaa olevansa sairas kun on jo liian myöhäistä.

      Kun keho on kärsinyt tarpeeksi sitten se antaa periksi ja luovuttaa. Tämän jälkeen kaikki on menetetty ja ihmiset jäävät suremaan sinua.

    • sinkkki

      Mulla on sama tilanne kotona et mun syömisiä vahditaan. Kiltit tulkaa kikkaa, tarvin tukea:( mun kik: Sinkkki666

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2021
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1515
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe