Mistä voi iskeä vanhemman naisen Raumalla?

Milf_Hunter

Olen muuttanut raumalle opiskelemaan ja kyselisin nyt mikä baari tai paikka on sellainen josta voi nuori mies saada seksiseuraa 40-55v rouvasta/neidistä?
Eli aavistuksen kypsempää leivinuunia hakusessa.

25

4209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äidinnusiija

Ei raumalla ole. Suuntaa poriin, sinne on vain 50km matkaa joten voit viettää lauantai-illat siellä. Varaudu siihen että naiset haluavat pidempiaikaista seuraa ja heillä on lapsiakin, suosittelen että annat väärät tiedot henkilöllisyydestäsi.

• kiinni jäit

Moi Toni M.
      (aloittaja siis)

• leivinuunia

Näitä palvelutaloja ja vanhainkoteja kyllä löytyy googlettamalla.

• hunterman2

Raumalta Sinisoihtu nimisestä ravintolasta.
      Siellä on näitä nuorempien urosten metsästäjiä!!!! Onne matkaan!

• Cum pig whore

Kunnon BBW mature hairy granny aah, siinäpä sitä jotain.

• Plakkarfoon
    • krnggnle TÄH???

Tämmöstä mongerrustako se rauman "kieli" on? "Krämppkontt trimppa trahtöörin drapuill." Ompa kaunis "kieli" voi jumaIauta.

• Anonyymi

Vittu ei makempaa murretta olekaan ku raumal ettäs tiärätte, kuspäät kyl raum o raum

• totuus

rauman naiset ovat rumia ja pihtareita

• Ondrei Pällinkutka

Eikä ole. Katso peiliin, niin näet rumiluksen.

• etsi minut

Ja sama pätee Raumalaisiin miehiin ....saastasen pihtareita ja rumiakin vielä ...että koita vaan olla hiljempaa ja suu soukemmalle ...et oo tainut tavata minua vielä voin sen verran sanoa että olen kaunis ....jne.....

• jupajuuj
        etsi minut kirjoitti:

Ja sama pätee Raumalaisiin miehiin ....saastasen pihtareita ja rumiakin vielä ...että koita vaan olla hiljempaa ja suu soukemmalle ...et oo tainut tavata minua vielä voin sen verran sanoa että olen kaunis ....jne.....

No ei varmaan kannata sitä kumppania seiskasta tai muusta räkälästä etsiä, tämä pätee siis molempiin, sekä miehiin että naisiin. Ne komeammat miehet ja kauniimmat naiset pyörii aivan jossain muissa paikoissa kuin räkälöissä.

• no joopa joo
        jupajuuj kirjoitti:

No ei varmaan kannata sitä kumppania seiskasta tai muusta räkälästä etsiä, tämä pätee siis molempiin, sekä miehiin että naisiin. Ne komeammat miehet ja kauniimmat naiset pyörii aivan jossain muissa paikoissa kuin räkälöissä.

no tossa asiassa olen samaa mieltä kanssasi ....ettei niitä miehiä ainakaan seiskasta löydy ...putka on aika hyvä paikka ja domino ....jos naisena sanon .

• Hovissa

Bar Hovissa natsaa saletisti.Sieltä jos lähtee yksin on miehessä vika

• ruksi raksi taksi 76

Itse en ol käyny rauman baareissa, mutta voisit käydä tutuskelemassa, kyllä täällä vitusti baareja löytyy joten sinne vaaan;) sitten on näitä pikku pubeja ja siellä on vanhoja juoppoja;)

• Tekee mieli nussia

PiIIua aah jumaIauta.

• tainav1

vanhassa varaparempi silleen ja näin, laita itte postia,ite vaan tyhjästä jos annat

• vanhuuden sairaudet

Tämä on jo vanha seuranhakuilmoitus, ne vanhemmat täditkin ovat varmaan ehtineet kuolla.

• putkassaa

Domino tai Putka.. Sieltä 2 kaverusta, toisen nimi alkaa kirjaimella S ja toisen M.. :)

• Anonyymi

Jep tunnetaan tavattu on 👍👍👍

• jäätävä häppäri

Sanna-Jaakko ja Minna-Petri?

• mies vm71

Moi mistä naista tänään Raumalta?

• Anonyymi

Mee kattoo Rauman linnan roskiksesta urpo....

• Bliisss

Sinisoihtu on varma paikka!

• Anonyymi

No ni ei oo aikoihin ollu käytössä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      162
      1562
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      27
      1522
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1338
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      225
      1242
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1125
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      327
      1094
    7. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      174
      1087
    8. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1037
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      310
      1027
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1026
    Aihe