Mistä voi iskeä vanhemman naisen Raumalla?

Milf_Hunter

Olen muuttanut raumalle opiskelemaan ja kyselisin nyt mikä baari tai paikka on sellainen josta voi nuori mies saada seksiseuraa 40-55v rouvasta/neidistä?
Eli aavistuksen kypsempää leivinuunia hakusessa.

25

3990

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äidinnusiija

      Ei raumalla ole. Suuntaa poriin, sinne on vain 50km matkaa joten voit viettää lauantai-illat siellä. Varaudu siihen että naiset haluavat pidempiaikaista seuraa ja heillä on lapsiakin, suosittelen että annat väärät tiedot henkilöllisyydestäsi.

    • kiinni jäit

      Moi Toni M.
      (aloittaja siis)

    • leivinuunia

      Näitä palvelutaloja ja vanhainkoteja kyllä löytyy googlettamalla.

    • hunterman2

      Raumalta Sinisoihtu nimisestä ravintolasta.
      Siellä on näitä nuorempien urosten metsästäjiä!!!! Onne matkaan!

    • Cum pig whore

      Kunnon BBW mature hairy granny aah, siinäpä sitä jotain.

    • Plakkarfoon
    • krnggnle TÄH???

      Tämmöstä mongerrustako se rauman "kieli" on? "Krämppkontt trimppa trahtöörin drapuill." Ompa kaunis "kieli" voi jumaIauta.

      • Anonyymi

        Vittu ei makempaa murretta olekaan ku raumal ettäs tiärätte, kuspäät kyl raum o raum


    • totuus

      rauman naiset ovat rumia ja pihtareita

      • Ondrei Pällinkutka

        Eikä ole. Katso peiliin, niin näet rumiluksen.


      • etsi minut

        Ja sama pätee Raumalaisiin miehiin ....saastasen pihtareita ja rumiakin vielä ...että koita vaan olla hiljempaa ja suu soukemmalle ...et oo tainut tavata minua vielä voin sen verran sanoa että olen kaunis ....jne.....


      • jupajuuj
        etsi minut kirjoitti:

        Ja sama pätee Raumalaisiin miehiin ....saastasen pihtareita ja rumiakin vielä ...että koita vaan olla hiljempaa ja suu soukemmalle ...et oo tainut tavata minua vielä voin sen verran sanoa että olen kaunis ....jne.....

        No ei varmaan kannata sitä kumppania seiskasta tai muusta räkälästä etsiä, tämä pätee siis molempiin, sekä miehiin että naisiin. Ne komeammat miehet ja kauniimmat naiset pyörii aivan jossain muissa paikoissa kuin räkälöissä.


      • no joopa joo
        jupajuuj kirjoitti:

        No ei varmaan kannata sitä kumppania seiskasta tai muusta räkälästä etsiä, tämä pätee siis molempiin, sekä miehiin että naisiin. Ne komeammat miehet ja kauniimmat naiset pyörii aivan jossain muissa paikoissa kuin räkälöissä.

        no tossa asiassa olen samaa mieltä kanssasi ....ettei niitä miehiä ainakaan seiskasta löydy ...putka on aika hyvä paikka ja domino ....jos naisena sanon .


    • Hovissa

      Bar Hovissa natsaa saletisti.Sieltä jos lähtee yksin on miehessä vika

    • ruksi raksi taksi 76

      Itse en ol käyny rauman baareissa, mutta voisit käydä tutuskelemassa, kyllä täällä vitusti baareja löytyy joten sinne vaaan;) sitten on näitä pikku pubeja ja siellä on vanhoja juoppoja;)

    • Tekee mieli nussia

      PiIIua aah jumaIauta.

    • tainav1

      vanhassa varaparempi silleen ja näin, laita itte postia,ite vaan tyhjästä jos annat

    • vanhuuden sairaudet

      Tämä on jo vanha seuranhakuilmoitus, ne vanhemmat täditkin ovat varmaan ehtineet kuolla.

    • putkassaa

      Domino tai Putka.. Sieltä 2 kaverusta, toisen nimi alkaa kirjaimella S ja toisen M.. :)

      • Anonyymi

        Jep tunnetaan tavattu on 👍👍👍


    • jäätävä häppäri

      Sanna-Jaakko ja Minna-Petri?

    • mies vm71

      Moi mistä naista tänään Raumalta?

      • Anonyymi

        Mee kattoo Rauman linnan roskiksesta urpo....


    • Bliisss

      Sinisoihtu on varma paikka!

      • Anonyymi

        No ni ei oo aikoihin ollu käytössä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6749
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4380
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2793
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1653
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe