Alix talli toiminnassa vai ei?

Hepo_-_hullu

hei. aattelin vaa kysyä että onko Alix talli vielä toiminnassa ja jos on niin mikä on sen omistajan numero tai mikä on sen tallin osoite? haluaisin myös kuulla mielipiteitä tallista ja sen hevosista, hoitajista ym. ois kiva jos saisin vastauksia mahdollisimman nopeasti. niin ja onko tallilla tunti- toimitaa.

11

1603

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Idaa&Jakke

Talli on vielä toiminnassa ja omistajan puh nro on (09) 2970521 ja osote Hirnumäki, 2430 MASALA. Talli on todella mukava hepat tietty vähän vanhoja :) Mutta käyn vuokraamassa Jakkea ja se on todella mukava. Tallilla on kiva yhteishenki :). Tallilla ei ole tuntitoimintaa.

• Ericaaaaaaaaaa

Kyllä on toiminnassa. Todella kiva talli taivu olen käynyt vain kerran :). Sen omistaja on mukava ja ei ole mitään pahaa puhumista. Minun mielestä on kivat maastot :D

• Hepo_-_hullu

Kiitos vastauksista:)

• ???

Jos talli on toiminnassa, miksi puhelinnumero ei toimi?? Toista puhelinnumeroa tallille ei sitten löydykään..

• ??

niin? miks ei numero toimi? ei myöskään google tunnista osotetta?

• tallista....

Talli sijaitsee torsvikintiellä finnbyssa. Tallin hevosia tällä hetkellä Rontti (puoliverinen), Rianna (welsh), Robin (risteytysponi), Sean (connemara), Jakke (new forest) ja joku uusi minkä nimeä en muista, oisko ollut Ada....Kaikki hepat on kivoja, Riannalla on välillä liikaakin energiaa ratsastaessa ja Robin osaa olla vähän omapäinen mutta kiltti. Sean on myös super kiltti mutta ratsastaessa välillä vähän laiska. Tallilla on yleensä aika hiljaista. Viime syksynä ainakin oli tunteja kerran viikossa mut ei tietääkseni enää. Kaikki on tosi mukavia ja yhteishenki hyvä :) Tallilla ei ole maneesia, pelkästään kenttä pienen kävelymatkan päässä ja hyvät maastot.

En tiiä miksei numero toimi, ehkä se on vanha?

• Ponityttö00

Tallin numero on 0500 444450

• Hepat

Hei, onko talli vielä toiminnassa?

• Kiiinostunut

Moi tietääkö kukaan onko talli vielä toiminnassa.

• interestingasssssss

onko talli vielä toiminnassa?

• heposharrastelija

talli on vielä toiminnassa tosin semi yksityisessä käytössä, tuntitoimintaa ei ole, mut ihan mahtava talli yms!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1632
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      859
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      829
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      756
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      36
      749
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      700
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      699
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      663
    Aihe