OpenOffice 3.2 on jumissa. Yritin asentaa sen Openoffice 3.3:n mutta nyt on sitten kaikki sekaisin.
Ensinkin: en saa poistettua tuota 3.2-ohjelmaa. Tulee vain laatikko,jossa sanoo: Sulje OpenOffice org ja OpenOffice org pikakäynnistys ennen jatkamista.
Mikä ihmeen pikakäynnistys ja mistä se suljetaan?
Pikaista apua kaivataan!
7
640
Vastaukset
- kdflskfsdlfksdlfksdk
pikakäynnistys lienee windowsissa siellä oikealla alhaalla kellon vieressä...
OO pikakuvake, klikkaa hiiren oikealla ja valitse sulje...
OO käynnistyy taustalle kun windows käynnistyy... - Keski-ikäinen äiskä
Ei sitä täppää ole siellä enää,kun minä tomppeli poistin sen.
Saakos sen jotenkin tuon "suorita" kautta? mutta mikä siihen pitää laittaa komentosanaksi? Tilannetta voi vain arvailla, kun ei ole enempää tietoa, mutta tässä jotain aiempaa:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9859708
Muutenkin kannattaa yrittää suorittaa nettihakuja, jolloin samantapaisia tilanteita löytynee ja ohjeita niihin.
Jos siis OO.o ei käynnisty, niin sitten ei asetuksista voi poistaa pikakäynnistystäkään, jos siitä tässä nyt olisi apuakaan.
Nyt ei ole tietoa edes mikä on käyttöjärjestelmä, mutta joskus Vistassa on auttanut, jos on mennyt Ohjauspaneelista Poista ohjelman asennus -kohtaan ja onkin ensin suorittanut Muuta/Repair-toiminnon OO.o:lle. Tämä on siis auttanut, jos suora poisto ei ole toiminut..
Tältä palstalta löytyy myös ohjeita, miten saa poistettua täydellisesti aiemman asennuksen (asiakirjat säilyvät). Tavallinen poistohan jättää joitakin asetuskansioita.- keski-ikäinen äiskä
No juuri tuota,miten saa poistettua täydellisesti-ohjetta kaipaankin.
Olen yrittänyt googlettaa ja tältäkin palstalta esiä ohjeistusta,mutta kun monet ohjeet ovat niin it-kieltä,ettei tämmönen tavis tahdo niistä ymmärtää mitään.- Openlibre
No niin minä onnistuin äsken poistamaan tuon openoffice- nimisen roskan. Sen pikakäynnistyksen (jonka takia esim. ccleaner ei ensin suostunut oo:ta poistamaan) sain sorkittua pois siten että ensin avasin jonkin exelitiedoston oo:lla, ja sitten sain avattua oo:n asetukset-valikon. Siellähän olikin kohta: lataa oo aina käynnistettäessä. Siinä olisi kuulemma ollut "täppä" joka olisi pitänyt poistaa, mutta ei siinä ollutkaan! No, suljin ohjelman ja hokkuspokkus: ccleaner suostuikin nyt poistamaan oo:n! Latasin tilalle tuon jonkun mainitseman Libreofficen ja sillä aukeaa ainakin ktwebin pöytäkirjat netissä että heilahtaa, toisin kuin openofficella jolla aina piti ensin tallentaa ne tiedostot omalle koneelle.
http://www.om.fi/Etusivu/Julkaisut/Toimintajahallinto/Toiminnanjahallinnonarkisto/Toimintajahallinto2009/1236880849722
Tuosta oikeusministeriön sivulta voi ladata PDF-muotoisen ohjeen, jossa sivun 114 paikkeilla on MS:n XP-järjestelmässä toimivia ohjeita poiston jälkeiseen siivoamiseen. Vaatii, että ensin on poisto tehty, sitten vasta voi poistaa niitä kansioista.
Ei S24:n haulla enää löydy niitä poisto-ohjeita.- Poistase
Poista Openoffice ja asenna parempi Libreoffice: http://fi.libreoffice.org/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992617
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1152301En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761638Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911139- 471058
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va491043- 99971
- 46783
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6783- 102737