Yksityinen lääkäri & lasku maksutapana?

LääkäriäVailla

Eli löytyykö Turusta yksityistä lääkäriä, jolle kelpaa laskulla maksaminen? Olen ymmärtänyt, että kovinkaan monella ei ole tällaista mahdollisuutta.

Arvauskeskukseen en nimittäin enää mene - nimensä mukaan ARVAUSkeskus.

Kiitos ajastanne ja avustanne!

11

3229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuskin käy...

...koska luottotietosi ovat ruvella ennestään ja sinulla ei ole aikomustakaan maksaa.

• KeskustelunAloittaja

...ja sinähän varmasti tiedät missä kunnossa meikäläisen luottotiedot ovat! :) Takuulla paremmassa kuin sinun, joten menepäs muualle pätemään.

• Cash rulez

No ei se 50-100 euro voi olla niin ylivoimaista maksaa ihan käteisellä...

Jos menee yksityissairaalaan, niin sieltä varmaan saa laskun.

• ai jaa...

Suurissa lääkärikeskuksissako ei kirjoiteta pankkisiirtoa? Jopa on omituista!

Mahtaa olla erittäinkin eri juttu, mutta hammaslääkäreiltä ainakin saa pankkisiirron.

• Luottokortilla!

Maksa luottokortilla. Saat 30 pv maksuaikaakin. Vanha paperilaskutussysteemi oli yleensä max. 14 pv/nto.

Luottokortin haltijalla on tietysti luottotiedot ja maksukyky kunnossa.

• ymmärtäjä

Itsellä tuo sama ongelma ollut pariin kertaan, että pienen lapsen äitinä(vielä osittain kotona) on talous ajoittain todella tiukalla. Mieluummin menisi kipeän lapsen kanssa yksityiselle, mutta kun sairaaloista ei anneta muuta vaihtoehtoa kuin korttimaksu. Luottotiedot on toki kunnossa, mutta.luottokorttia en omista, enkä haluaisi kyllä tämän vuoksi hankkia! Mieheltä tämäkin löytyy, mutta hän kun matkustelee työnsä puolesta ympäri suomea, niin eipä ole hänen kortistaan meille suuremmin iloa, jos lapsen kanssa pitää kiireesti lääkäriin päästä keskellä viikkoa.

• Lapsi pantiksi..

Olin kovin yllättynyt, kun jouduin lapsen kanssa ensinnäkin menemään kiireesti yksityiselle, kun terveyskeskuksen päivystys oli täynnä.. Mutta jotta ei laskua annettu. Siinä sitten pähkäilemään, jotta mitäs nyt. Ei auttanut itku ei rukous, vaan ajokortti pantiksi ja kotiin rahaa haalimaan. Jos olisi edes 2 päivää annettu maksuaikaa, mutta ei vaan voitu. Jotta ei kande Pulssiin tai Mehiläiseen yrittää. Ja mulla on niin pienet tulot, etten luottokorttia saa, mieheltä sellainen kyllä löytyy.

• kuitenkin.

Onpa sitten kummallista, että pystyvät laskuttamaan peruuttamattomat ajanvaraukset. Eli - jos sen jättää maksamatta, niin ulosottoon menee, mutta itse vastaanotolle tullessa on pakko maksaa käteisellä tai pankkikortilla - tätäkö väitätte!

Aika riski se tietysti on vastaanotolle itselleenkin pitää käteistä rahaa kassalippaassa...

• no, ok.
        kuitenkin. kirjoitti:

Onpa sitten kummallista, että pystyvät laskuttamaan peruuttamattomat ajanvaraukset. Eli - jos sen jättää maksamatta, niin ulosottoon menee, mutta itse vastaanotolle tullessa on pakko maksaa käteisellä tai pankkikortilla - tätäkö väitätte!

Aika riski se tietysti on vastaanotolle itselleenkin pitää käteistä rahaa kassalippaassa...

Jaaha, täältähän se löytyy, että käteismaksuna ellei muuta ole sovittu.
        http://www.mehilainen.fi/terveyspalveluiden-yleiset-ehdot?loc=57

• Laskulla

Kyllä minä olen saanut pulssista laskulla.
      Mistä johtuu, kun sinä et saanut?
      Joku henkilökunnasta halusi varmaan päteä ja olla sinun yläpuolella ja kyykyttää sinua?

• ?????

Minä myös yksityislääkäriltä laskulla, ihmeellistä jos ei koska jollei etukäteen tiedä mitä maksaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      317
      8133
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      99
      6379
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      174
      3683
    4. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      72
      2529
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      40
      2450
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      45
      2263
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2176
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196
      2024
    9. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      89