Monimutkainen ongelma

ainaongelmia

Sain ilmaiseksi vanhan firman tietokoneen, johon on asennettu Windows XP, mutta en ole järjestelmänhaltija. Mitään levykkeitä ei tietenkään tullut mukana. Itselläni on Windows Vista:n ja 7:n asennus CD:t, mutta ne on jo kertaalleen asennettu kannettaviin. Toinen kannettava on rikki ja toinen on ihan hyytynyt kovan käytön jälkeen.

Onko mahdollista, että saisin itseni järjestelmän haltijaksi jotenkin tähän firman koneelle? En haluaisi poistaa tätä XP:tä, koska tässä on Excel ja PowerPoint.

Tai olisiko mahdollista poistaa niistä kannettavista asennukset ja uudelleenasentaa Vista tai 7 tähän saamaani firman koneeseen vai vaatiiko uudelleenasennus edes poistoa?

4

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinki vois...

>Onko mahdollista, että saisin itseni järjestelmän haltijaksi jotenkin tähän firman koneelle?>

Jos olet saanut etkä "saanut" tuon firman vanhan XP-koneen, niin yhteydenotto firman koneiden ylläpitoon tuonee ratkaisun.

• ainaongelmia

Keksin tuon itsekkin ja sieltä annettiin käyttäjänimi ja salasana, jotka eivät toimineet. Yritän huomenna varmistaa, että kuulin oikein, eikä ole tullut kirjoitusvirheitä.

Ja tosiaan olen saanut koneen. Sattuu olemaan isän firma kyseessä :) Isällä ei ole tietoa, koska firman tietokoneista on vastannut toinen firma ja kone on ollut työntekijän käytössä, eikä isäni.

• 17

Saat firman koneen ihan noin vain suoraan työntekijän käytöstä?

• mothafuckha1

Kannattako neuvoa varasta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2677
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      199
      1947
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1696
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1411
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      74
      1078
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      944
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      911
    Aihe