voin henkilökohtaisen kokemuksen perusteella sanoa että on turha ruokkia saunalahtea soittamalla heille tästä formaatti asiasta sillä jos soitat asiakaspalveluun niin yhdistävät sinut välittömästi oma guru palveluun ja siellä yritetään kaikin keinoin hakea syytä eli kaikenlaista turhaa yhteysohjelmien asennusta sekä muuta ajan hukkaa, rahaa palaa ja saunalahti hymyilee. jos haluatte saada tietoa formaatista ja päivityksestä niin ottakaa yhteys huawein asiakaspalveluun.
älkää soittako saunalahteen
6
114
Vastaukset
- niinpä.
on myös turhaa laittaa häiriöilmoitusta koska vastaus sieltä kuuluu että " lähetin on tutkittu ja vikaa ei havaittu"
- huaweille soittoa
ei ole sekään ilmaista 1.45 euroa minuutti ja englannin kielinen palvelu.
- huawein vastaus
huawein pelkistetty vastaus nauhalta vapaasti suomennettuna: jos E367 nettitikku pätkii tai lakkaa toimimasta on kyseessä formaatin vanheneminen. lataa päivitys aliverkossa päivitys palvelimelta (terminal)
- tikku kainalossa
tulin juuri elisa shopetista E367 tikku kainalossa kotiin ja nyt käytän tikkua vanhalla formaatilla V1.4.1 ja toimii.
- onko se NTFS
Voisko joku selittää mikä tämä mystinen "formaatti" on kun kyseessä on huawei E367 nettitikku?
Itse olen nettitikkuja käyttänyt 8 vuotta, eikä ole kertaakaan tullut mitään "formaattisi on vanha" ilmoituksia. Mistä te näitä V1.4.1 yms. revitte? - soitappa huaweille
sulla on sivistysesssä aukko tai sitten sulla on käynyt helkutin hyvä tuuri nettitikkujen kanssa ettei formaatin vanhenemista ole tullut eteen. lueppas keskusteluja taakseppäin tai soitappa huaweille niin sinäkin viisastut paljon. jos sulla nyt E367 ja vielä toimii hyvin niin kiitä luojaa sillä kauan se ei enää toimi vanhalla formaatilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1586967Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334063Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1142102- 621936
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1941447Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225947