e-bingo

bingobangobongo

onko joku oikeesti voittanu jotain tuolta... näyttää ett samat nimimerkit kerää peräkkäisiä voittoja..

Olen pelannut jonku kerran eikä kertaakaan osu. yleensä ei ees lähelle :D

6

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20

ei niisä e bingossa mitää voi voitta ikina, sehän on täysin kusetusta ;)

• pekkaasdads
    • adasdddds

siellä on ISO liuta joka arvonnassa veikan omia nikkejä voittmassa voittolapuilla.. joku admineista sen taisi kautta rantain jopa myöntääkin.. riskinhallntaa nääs nottei oikeat pelaajat vie niitä jättipotteja eli voita RAHAA; johon he sijoittavat tonneja sinisilmäisin toivein. ei se sattumaa ole, että ne tietyt nikit siellö voittajina keikkuu. joka kiekan alkuun veikka syöttää omansa.... seuraa vaikka.

• Esa123Turunen

Noh enpä oo voittanu

• mtytto

niin muuten onki! ontullu viime kuukausina bingoa pelailtua ja melkein joka kerralla samoja nikkejä näkyy.. ei hitto!

• fdfdsfsdff

voisin luetella 50 veikan varmaa voittajanikkiä, mutta enpä nyt jaksa.. ainako jp on mennyt, niin menen tarkistmaan tutun veikan bottinikin... kokoajanhan siellä vaihtuu toi vähintään 50 nikin ljoukko joka pelin alussa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe