On se vaan hiano äitimalli se Martina.
Eipä paljoa ole Vikin kanssa aiemminkaan ollut, tämän jälkeen Viki ei ehkä enää tunne äitiään.
Kun äippä lähti viivana ehkä turhimpaan sarjaan mitä on tehty, no Kiinteistö-Kaisa samaa luokkaa.
Ilmeisesti kiivaat huhut välirikosta Stefun kanssa 100 % totta myös.
Martina jätti just2v Vikin Suomeen ja lähti TurhatTyrkyt sarjaan
55
2188
Vastaukset
- hitsi
MIksei Esko voi ottaa huolta lapsesta kun äiti on mediariippuvainen(h---ra)?
- maijamin kaveri
Ihanaa ku tulee vielä toinenkin ipana!
- heittopussina
No eihän se muutenkaan lastaan pidä kuin muutaman päivän viikossa. Lapsihan on enimmäkseen isällä ja mummilla.
- Marjukka H
Onneksi Iskällä on aikaa hoitaa lapsukaista.
- kaveri
Marjukka H kirjoitti:
Onneksi Iskällä on aikaa hoitaa lapsukaista.
Martinalla on uusi business. Mä olen jo sisäpiirissä. Www.edullinenpikavippi.com/martina.php.
Tule messiin. On todella helppoa jakivaa. - kaveri
kaveri kirjoitti:
Martinalla on uusi business. Mä olen jo sisäpiirissä. Www.edullinenpikavippi.com/martina.php.
Tule messiin. On todella helppoa jakivaa.ps. Tää todella toimii.
- Huh huh...
.. Ja sitten itketään, kun on ollu lasta hirveä ikävä. Mutta kuka välittää lapsen ikävästä? Todella outoa toimintaa...
- f U !
''Suomessa on aikaisemmin nähty Selviytyjät -sarja, mutta tällä kertaa vuorossa on julkkisversio ohjelmasta. Ohjelma lähetetään keväällä 2012. Amerikkalaisversiossa kilpailu kestää 39 päivää. Suomalaiskaunottaret palaavat joulukuun alussa vain kolmen ja puolen viikon rupeaman jälkeen, joten pahasti riutuneita povikaunottaria tuskin nähdään.''
Mun mielestä jokainen saa tehdä niin kun parhaaksi näkee, oli sitten äiti ihminen tai ei. En edes jaksa ymmärtää sitä kuohuntaa siitä, että 'hyi kamala miten huono äiti, kun jättää lapsensa jonkun ohjelman takia' tai sitä, että 'eihän hän edes vietä aikaa lapsensa kanssa'. Mistäs te tiedätte kuinka paljon aikaa Martina viettää lapsukaisensa kanssa? Lapsen on hyvä olla myös isänsä luona ja viettää sitä laatuaikaa hänenkin kanssaan.
Jos on äiti, niin eikö silloin saa käydä töissä, viihteellä tai lähteä vaikka ihan yksin/kaveriporukalla matkustamaan tietysti jotain sarjaa kuvaamaan? Ei ilmeisesti joidenkin mielestä. Lapsi on varmasti suurimmalle osalle vanhemmista kaikki kaikessa, eikä nuo tempaukset sitä rakkautta millään tavalla pois vie. Ja tuskinpa Martsu viettää sielä edes 30 päivää vaan palaa äkkiä maitojunalla takaisin kotiin tiputtuaan. Sillä välinhän pikku Victoria unohtaa äitinsä... Huoh teidän kanssanne.
Ihmiset hankkikaa elämä.- Martsu voittaa?
Martsu voi vaikka voittaa, en epäilisi ollenkaan, jos vertaa tohon muuhun porukkaan.
- KISSAFANI-22v
Martsu voittaa? kirjoitti:
Martsu voi vaikka voittaa, en epäilisi ollenkaan, jos vertaa tohon muuhun porukkaan.
Olen satavarma että MARA VOITTAA SKABAN! Maralla on voitontahtoa ja itsevarmuutta. Noi muut on lähinnä säälittäviä ääliöitä.. Kalunainen, pissis-missi-Sarasieppi, Susanna Sievinen etc...!! Ai niin mut kunnioitan kyllä Suski Penttilää koska se tekee työtä eläinsuojelulle!!
- ...mU...mU....
Huoh huoh ja f U fU. Sua ei ole halattu tarpeeksi pienenä kun täällä puhkut vihaasi anonyymina anonyymeihin kommentoijiin !!
- LUUSERIRYHMÄ
KISSAFANI-22v kirjoitti:
Olen satavarma että MARA VOITTAA SKABAN! Maralla on voitontahtoa ja itsevarmuutta. Noi muut on lähinnä säälittäviä ääliöitä.. Kalunainen, pissis-missi-Sarasieppi, Susanna Sievinen etc...!! Ai niin mut kunnioitan kyllä Suski Penttilää koska se tekee työtä eläinsuojelulle!!
Kaikki yhtä luusereita julkisuustyrkkyhuoria. Paitsi Marianne Heikkilä, joka on OIKEASTIKIN tehnyt jotain. Ihmettelen vain, että miten hän lähtee tuollaisen porukan mukaan???
- sairaita
...mU...mU.... kirjoitti:
Huoh huoh ja f U fU. Sua ei ole halattu tarpeeksi pienenä kun täällä puhkut vihaasi anonyymina anonyymeihin kommentoijiin !!
Hänen äitinsä ilmeisesti ollut juuri Martinan tapainen. Victorialla kova kohtalo edessä. Tollaset sairaat narsistit, mrtinatjasaanat eivät saisi tehdä lapsia ollenkaan. Se tästä vielä puuttuukin, että tuksu saa vauvan!
- 2+14
LUUSERIRYHMÄ kirjoitti:
Kaikki yhtä luusereita julkisuustyrkkyhuoria. Paitsi Marianne Heikkilä, joka on OIKEASTIKIN tehnyt jotain. Ihmettelen vain, että miten hän lähtee tuollaisen porukan mukaan???
Marianne Heikkilä ei kylläkään ole kilpailemassa tuolla, vaan Marianne Harjula, joka voitti aikoinaan Miss Miljoona-kilpailun Tuurissa Keskisellä.
- Hanki elämä vaan
Sulla ei ole lasta, sen huomaa. Jos jotain olet edes lukenut lapsen psykologiasta, 2v lapsi ei ole kykenevä olemaan erossa lähimmistään eli äidistä kuukautta. Vaan maksimi tuossa iässä on 2 yötä!
Koska et ole äiti etkä tajua mitään äidin ja lapsen välisestä siteestä, et toki osaa asiaa siltä kantilta edes ajatella.
On enemmän kuin hullua jättää JUURI 2v täyttänyt, suoraan sanoen vielä vauva, mummulle ja välillä isälle ja lähteä täysin turhanpäiväiseen naurettavaan sarjaan roikkumaan.
Äitinä en tiedä ketään muuta äitiä, joka moiseen pystyisi. Minulla on työ, harrastuksia, ystäviä, mutta en missään tapauksessa olisi erossa lapsestani kuukautta, en viikkoakaan. Pari yötä olen ollut erossa maksimissaan.
Lisäksi, Martina ei toki ennenkään paljoa ole lapsensa kanssa ollut. Eskolla joka toinen viikko ja niinä vkoina kun Martinalla, hän aina kirjoittaa blogiin, miten taas vei mummulle hoitoon.
Joten ei heillä edes varmasti ole mitään kunnon äiti-lapsi sidettä, olemassakaan, eikä sitä kyllä tulekaan. On harmi, että täysin äidiksi kykenemätön kylmä ja itsekäs ihminen edes tekee lapsen, kuin nuken itselleen.- Normaali ÄO
"Joten ei heillä edes varmasti ole mitään kunnon äiti-lapsi sidettä, olemassakaan, eikä sitä kyllä tulekaan. On harmi, että täysin äidiksi kykenemätön kylmä ja itsekäs ihminen edes tekee lapsen, kuin nuken itselleen."
Et voi tietää toisen suhteesta lapseensa. Olisi suurin loukkaus maailmassa, jos joku olettelisi minusta tuollaista. Miten kehtaat kirjoittaa tuollaista, kun et varmasti samaa taloutta heidän kanssaan jaa?Kaikkeen sitä ihmiset menee mukaan keskustelupalstan anonyymiteetin suojissa. - Äitiminäkin
Normaali ÄO kirjoitti:
"Joten ei heillä edes varmasti ole mitään kunnon äiti-lapsi sidettä, olemassakaan, eikä sitä kyllä tulekaan. On harmi, että täysin äidiksi kykenemätön kylmä ja itsekäs ihminen edes tekee lapsen, kuin nuken itselleen."
Et voi tietää toisen suhteesta lapseensa. Olisi suurin loukkaus maailmassa, jos joku olettelisi minusta tuollaista. Miten kehtaat kirjoittaa tuollaista, kun et varmasti samaa taloutta heidän kanssaan jaa?Kaikkeen sitä ihmiset menee mukaan keskustelupalstan anonyymiteetin suojissa.Äitiyteen kuuluu sekin valitettavasti, että äitiyttä kritisoidaan. Jos sitä asiaa ei tajua, vaan loukkaantuu aina omasta puolestaan harkitsematta asiaa ensin lapsen kannalta, ei ehkä olekaan sitten ihan kypsä siihen äitiyteen. Aikuisten ihmisten kuuluu kasvattaa sietorajaansa sen verran, ettei heti loukkaannu. Parempi että aikuinen loukkaantuu ja pahoittaa mielensä ja osaa ehkä käsitellä tunteensa kuin lapsi. Victoria esim. on sukulaisten heittopussina. On aina ollut. Jos Victorian vanhemmat eivät sitä itse käsitä, eikä he eivät ole aikuistuneet tarpeeksi?
- Äitiminäkin
Äitiminäkin kirjoitti:
Äitiyteen kuuluu sekin valitettavasti, että äitiyttä kritisoidaan. Jos sitä asiaa ei tajua, vaan loukkaantuu aina omasta puolestaan harkitsematta asiaa ensin lapsen kannalta, ei ehkä olekaan sitten ihan kypsä siihen äitiyteen. Aikuisten ihmisten kuuluu kasvattaa sietorajaansa sen verran, ettei heti loukkaannu. Parempi että aikuinen loukkaantuu ja pahoittaa mielensä ja osaa ehkä käsitellä tunteensa kuin lapsi. Victoria esim. on sukulaisten heittopussina. On aina ollut. Jos Victorian vanhemmat eivät sitä itse käsitä, eikä he eivät ole aikuistuneet tarpeeksi?
Tai Esko viettää kyllä paljon aikaa tyttärensä kanssa tekemättä siitä mitään numeroa. Hän ei varmaan pystyisi ajattelemaankaan noin pitkää aikaa näkemättä lastaan. Esko on muutenkin petrannut elämäänsä paljon sen jälkeen, kun sai eron Martinasta.
- Normaali ÄO
Äitiminäkin kirjoitti:
Tai Esko viettää kyllä paljon aikaa tyttärensä kanssa tekemättä siitä mitään numeroa. Hän ei varmaan pystyisi ajattelemaankaan noin pitkää aikaa näkemättä lastaan. Esko on muutenkin petrannut elämäänsä paljon sen jälkeen, kun sai eron Martinasta.
Pointtini ei ollut se, ettei kritiikkiä saa olla, vaan se, että heittää toisesta mitä sylki suuhun tuo. Ei tässä ole kysymys nyt äidin loukkaantumisesta vaan siitä, että kommenttisi ole ala-arvoinen ja panetteleva. Ja mistäs minä sen tiedän, olisiko se martinaa satuttanut.
Ja tuo kommentti Eskosta oli silkkaa jeesustelua, eikös sekin ole tässä parin vuoden aikana ehtinyt jo aika moneen otteeseen puhua lapsenhoidostaan ja oikein blogissa valottaa hyväää isyyttään. Minusta jutut oli naurettavia hänenkin puoleltaan silloin eron aikaan. - se koira älähtää...
Normaali ÄO kirjoitti:
Pointtini ei ollut se, ettei kritiikkiä saa olla, vaan se, että heittää toisesta mitä sylki suuhun tuo. Ei tässä ole kysymys nyt äidin loukkaantumisesta vaan siitä, että kommenttisi ole ala-arvoinen ja panetteleva. Ja mistäs minä sen tiedän, olisiko se martinaa satuttanut.
Ja tuo kommentti Eskosta oli silkkaa jeesustelua, eikös sekin ole tässä parin vuoden aikana ehtinyt jo aika moneen otteeseen puhua lapsenhoidostaan ja oikein blogissa valottaa hyväää isyyttään. Minusta jutut oli naurettavia hänenkin puoleltaan silloin eron aikaan.Mitä sä vauhkoot? Osuiko arkaan paikkaan? Hänen kommenttinsa oli aivan asiallinen ja täyttä totta.
- AlfMelmac
Normaali ÄO kirjoitti:
Et voi tietää toisen suhteesta lapseensa. Olisi suurin loukkaus maailmassa, jos joku olettelisi minusta tuollaista. Miten kehtaat kirjoittaa tuollaista, kun et varmasti samaa taloutta heidän kanssaan jaa?Kaikkeen sitä ihmiset menee mukaan keskustelupalstan anonyymiteetin suojissa.Kelaa nyt vähän, mikä suorituspaine on. Aiemmin et ole mitään, sitten nyrkkeilyjuttua, laulujuttua, avioliittoa, eroa, lapsi ja lööpissä pitää pysyä. Lapsi voisi olla lastenkodissa. Ei oikeastaan mitään väliä, missä lapsi on. Huvittaa nämä puolustajat-lasta riepotellaan sinne ja tänne -ei ole väliä. Puolestapuhuja varmaan asuu sekä Martinan, Eskon ja muiden luona 24 h. päivässä, kun tietää niin tarkkaan - hienoa. Olen ylpeä Sinusta, kun kannat vastuun.
- 4+13
AlfMelmac kirjoitti:
Kelaa nyt vähän, mikä suorituspaine on. Aiemmin et ole mitään, sitten nyrkkeilyjuttua, laulujuttua, avioliittoa, eroa, lapsi ja lööpissä pitää pysyä. Lapsi voisi olla lastenkodissa. Ei oikeastaan mitään väliä, missä lapsi on. Huvittaa nämä puolustajat-lasta riepotellaan sinne ja tänne -ei ole väliä. Puolestapuhuja varmaan asuu sekä Martinan, Eskon ja muiden luona 24 h. päivässä, kun tietää niin tarkkaan - hienoa. Olen ylpeä Sinusta, kun kannat vastuun.
No, on kova suporituspaine, kun pitää viidakkoon lähteä. Luulisi äitiyden suorituspaineessa olevan enemmän lapsensa kanssa. Kyllä tuommoinen viidakkoon lähtö kertoo sen, mikä Martinan arvojärjestys elämässään on. Eli hän itse ja julkisuudessa pyöriminen. Se meno ei ilmeisesti lopu koskaan.
On vain todettu, että lapselle voi tulla kiintymyssuhdehäiriö, jos ihmiset ympärillä muuttuvat koko ajan. Ja näinhän näyttää käyneen Martinalle itselleenkin. On tarpeeksi rankka juttu, että Victorialla on isä ja äiti eronnut ja joutuu sopeutumaan kahteen eri paikkaan ja elämänrytmiin. Mutta Martinalle ei riitä edes joka toinen vapaa viikko, vaan Victoriaa riepotellaan vielä mummonsakin luokse. Minnekähän tuo lapsi osaisi ja pystyisi juurtumaan. Ilman sitä itsetunto jää heikoksi ja epätoivoisesti etsitään paikkaansa maailmasta. Ja sukupolvien ketju jatkuu... - blahblahblah
Kuule, on ihan ok olla töissä ja jättää lapsi hoitoon isovanhemmilleen. Hoitajasta riippuu, miten lapsi pärjää. Jos on tosi hyvät suhteet kaikille toisiinsa, ei asiassa ole mitään ongelmaa.
Minä olen ollut pois alle vuoden ikäisen lapseni luota viikon, ja ihan hyvin meni. Olen usein poissa työni takia. Nyt viimeksi n. 3 viikkoa, ja ihan hyvin lapseni pärjäsi vuoroin omien vanhempieni, vuoroin appivanhempieni– ja tietysti myös mieheni eli lapsen isän kanssa. Ikinä en laittaisi mihinkään julkiseen päivähoitoon lastani – ties miten häntä siellä kohdeltaisiin, eikä olisi tuttuja, rakkaita ihmisiä lähellä.
Martina sentään antaa lapsensa omalle äidilleen ja ex-miehelleen hoitoon, eikä julkiseen päiväkotiin tms.
Ja Martina tekee työtä siinä missä muutkin. Ei ne hommat ole hänelle taivaasta tippuneet. Yrittäkääpä itse päästä johonkin TV-sarjaan mukaan. - 4+13
blahblahblah kirjoitti:
Kuule, on ihan ok olla töissä ja jättää lapsi hoitoon isovanhemmilleen. Hoitajasta riippuu, miten lapsi pärjää. Jos on tosi hyvät suhteet kaikille toisiinsa, ei asiassa ole mitään ongelmaa.
Minä olen ollut pois alle vuoden ikäisen lapseni luota viikon, ja ihan hyvin meni. Olen usein poissa työni takia. Nyt viimeksi n. 3 viikkoa, ja ihan hyvin lapseni pärjäsi vuoroin omien vanhempieni, vuoroin appivanhempieni– ja tietysti myös mieheni eli lapsen isän kanssa. Ikinä en laittaisi mihinkään julkiseen päivähoitoon lastani – ties miten häntä siellä kohdeltaisiin, eikä olisi tuttuja, rakkaita ihmisiä lähellä.
Martina sentään antaa lapsensa omalle äidilleen ja ex-miehelleen hoitoon, eikä julkiseen päiväkotiin tms.
Ja Martina tekee työtä siinä missä muutkin. Ei ne hommat ole hänelle taivaasta tippuneet. Yrittäkääpä itse päästä johonkin TV-sarjaan mukaan.Niin, Martinan lapsihan on sen lisäksi vielä arkipäivät juuri julkisessa päivähoidossa. Eli tavallaan noita vakinaisempia paikkoja hänellä on jopa 4 kappaletta.
Ja en nyt usko tuota sinun kirjoitustasi yhtään. Jos lapselle tulee kiintymyyssuhdehäiriö, se ilmenee vasta aikuisena kyvyttömyytenä sitoutua toiseen ihmiseen. Ja sitä kykyä ei ole sen enempää Martinalla kuin hänen äidillläänkään. Jos sinun lapsellesi tulisi sellainen, huomaisit sen vasta noin teini-iässä.
- kekkeke
kaikki tykkäämään, mara kohta viides, nyt kokoon vielä tähän vajaa 100 tykkäystä!
http://satumaa.yle.fi/umk/kilpailijat-2012/raita-ilomaki-usko-rakkauteen- 4+7
Tommosille akoille kun marttina ei pitäs antaa ees oikeutta tehä lasta!!!.
- Huhhuh...
4+7 kirjoitti:
Tommosille akoille kun marttina ei pitäs antaa ees oikeutta tehä lasta!!!.
Toivottavasti ei tee niitä ainakaan enempää. Alkaa varmaan jo siinä tapauksessa mummotkin palamaan loppuun.
- sonjas
Huhhuh... kirjoitti:
Toivottavasti ei tee niitä ainakaan enempää. Alkaa varmaan jo siinä tapauksessa mummotkin palamaan loppuun.
erittäin hyvä mielipide...tossa parissa lauseessa tuli tiivistettyä kaikki oleellinen.ei Martinakaan olisi huulet törröllään juoksemassa joka paikassa ilman mummoja.
- habbababba
Ansaitsee kyllä vuoden äiti palkinnon, on se niin namskis.
- että näin
Miinustaku laittaa ni plussaa vaan tulee. just just
- jk
vai sileen
- SkribileeJubilé
No mut ei hän sitten saanutkaan kutsua Linnan juhliin, jos nyt lähti ja on kuukauden poissa. Juhlat on 6.12 ... vai onkohan ne siirretty?
- sakusammakko
Sehän kirjoitti Espanjan-matkan jälkeen, joka kesti 5 päivää, että oli niin super ikävä Victoriaa ja ettei lähde enää koskaan reissuun ilman tyttöö... Eli ei ne suuret sanat suuta halkaise, vai miten se nyt menikään?
- 25
Ja tyttö oli jo sen matkan jälkeen vierastanu äitiään. Ja nyt sitten jätti vaippaikäisen kuukaudeksi päästäkseen tollaseen lapselliseen ohjelmaan.
Kyllä on tunne-elämältään täysin kypsymätön, vaikka täyttää 30v. Kyllä se kätilö oli enemmän kuin oikeassa sanoessaan Martinalle, että tämä on täysin kykenemätön huolehtimaan toisesta ihmisestä. - viisas kätilö oli...
25 kirjoitti:
Ja tyttö oli jo sen matkan jälkeen vierastanu äitiään. Ja nyt sitten jätti vaippaikäisen kuukaudeksi päästäkseen tollaseen lapselliseen ohjelmaan.
Kyllä on tunne-elämältään täysin kypsymätön, vaikka täyttää 30v. Kyllä se kätilö oli enemmän kuin oikeassa sanoessaan Martinalle, että tämä on täysin kykenemätön huolehtimaan toisesta ihmisestä.Totta! Se kätilö oli NIIN OIKEASSA. Ajattelin jo silloin, että hienoa kun sanoi suoraan. Kyllä ammatti-ihmisten pitäisi enemmän puuttua asioihin. Miten Martinan ja varsinkin Saana Parviaisen lapsia ei ole otettu vielä huostaan??? Vai eikö kukaan ole tehnyt ilmoitusta?
- Tärkeintä
MONEY TALKS.
- Susa ja Marianne
No ompas sinne viidakkoon lähtenyt pari muutakin äitiä.
- eri asia
Mariannella HIEMAN eri tilanne ja vanhemmat lapset ja isä kotona ym...
- Tsemppiä martinalle!
Toivotaan että Martta voittaa niin saa voutikin omansa ja artisti pääsee jatkamaan puhtaalta pöydältä.
- eppuj76
vikkellä on ihan ok isänsä luona, parempi kun sen martiinan. martiinan pikku poitussuystävä muuten asuu sen vuokrkämpäs, no tietty kun se kerran maksaa vuokran joka kuukausi niin sillä on oikeus olla siel ne ei oo eronnu.
- Wautsi!
Mis se kämppä on, onks se sen poifrendin oma kämppä?
- Sleeeeping
jos ny ootettais että tiedetään mistä ohjelmasta edes on kysymys :)
- rsorewoopw
Martina hehkutti, hän kisaa SUURISTA RAHOISTA. Tuota noin, 30 000 e ei ole kauhean suuri rahasumma. No Martinalla ehkä on kun se ei mitään tienaa.
Ja on se jännä että suurimmat Suomen surkimusnaiset on laitettu saarelle yhteen. - Edelliselle .
No kyllä minun mielestä summa on ihan suuri. Enemmän kuin minun vuosiansio. Paljonko sinun mielestä sitten olisi "SUURI RAHA"?
- Tamara B
Jokohan marttina on ens viikolla takasi, vähän niinku BB:ssä, viikko riitti, oli niin iso ikävä sillonkin.
- 13+9
Ensimmäisenä se sieltä kyllä tulee. On hänellä niin olemattomat sosiaaliset taidot, ettei ryhmätyöskentelyyn pysty. Voi tyttöparat, minkä seuralaisen mukaansa saivat. Ei ihme, että lentokentällä oli ollut jo hämminkiä. Joonas Hytönen sanoi, että saatiin sentään koko porukka lopulta samaan koneeseen.
- Viikko jo mennyt
13+9 kirjoitti:
Ensimmäisenä se sieltä kyllä tulee. On hänellä niin olemattomat sosiaaliset taidot, ettei ryhmätyöskentelyyn pysty. Voi tyttöparat, minkä seuralaisen mukaansa saivat. Ei ihme, että lentokentällä oli ollut jo hämminkiä. Joonas Hytönen sanoi, että saatiin sentään koko porukka lopulta samaan koneeseen.
On se nolo homma jos kesken tulee pois, kävellen sieltä on huono tulla, katotaas nyt kuinka käy :D
- A lottery game
13+9 kirjoitti:
Eikö nuo ohjelmat tehdä siten, että koko porukka on siellä saarella sen kuukauden. Jos tippuu kisasta, joutuu jäämään saarelle hotelliin odottamaan koko ohjelman valmistumista. Kivaa lomaa joka tapauksessa.
- tutkailevatodistaja
tuli jo pois sieltä ku eilen jo suomessa telkkarissa suorassa lähetyksessä.. ilmeinen pikavisiitti viidakkoon.. :D säälittävä ihminen silti..
- ....................
Missä ohjelmassa oli muka suorassa lähetyksessä?
Eipä kai sitä muuta voi odottaa,jos lapsi on aikoinaan tehty vain siksi,että äiti pysyy lööpeissä... Mutta täytyy sanoa,että nyt sillekin naiselle löytyi todella oikea tv-ohjelma:TURHATtyrkyt!!! Eipä paremmin vois osua. Heh...
Mutta lasta käy sääliksi. Millainen äitisuhde voi rakentua,jos äiti kiinnostuu lapsesta vain haastattelujen ajaksi. Onneksi ainakin isä näyttää aidosti välittävän lapsesta.- harmmmmi
On harmi ettei suloisella ja kiltin oloisella Vikillä ole äitiä joka aidosti hänestä välittäisi. No, jos kävisi niin hyvin, että Esko ja sen uus naisystävä vakiintuisivat ja Viki sais siitä jotain äippämallia itselleen. Mitä luulette, vierastaako jo oikeata äitiään?
- ,,voi voi
Uskon että vierastaa. Ja varsinkin jos joutuu äkkiä eroamaan Eskosta samaan aikaan, tulee Victorialle kyllä iso itku. Juuri, kun tottuu yhteen paikkaan, niin repäistään toiseen. Omalle kohdalle ajateltuna olisi hirveää, kun mihinkään ei pystyisi rauhoittumaan, eikä kokemaan, että on kotona ja turvassa. Jokainen meistä on ollut lapsi ja voi kuvitella omale kohdalleen tuollaisen. Säälittää Victoria.
- mara-marsu
kuka on viki? onko se joku hamsteri?
- vikt0ria
Varmaan Virve Rosti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917335- 373897
- 453470
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402612- 2302605
- 402403
- 1292339
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292219Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202045- 451922