en ikinä voita kenossa

keno riippuvainenko?

Olen nyt 3kk ajan pelannut lähes joka päivä kenoa 1e panoksella 6,7,8,9,10 tasoilla.
En ole viellä koskaan voittanut kuin vain: 1e tai 10e. Mutta ikinä ei kaikki numerot mene oikein.
Rupeaa jo ärsyttämään,kun koskaan ei voita suuria summia.
Olen vasta viime aikoina katsellut kenon tuloksia useampana päivänä voi olla samoja numeroita
Keno on rahan tuhlausta :/

4

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14

Ihan sama mullaki, et voita viimene aikona enää yhtä. Heitin pois ton veikkaus kortti ja lopetin veikkaus pelit, muuten aina häviä siinä.

• Ei enää

Samoihin ajatuksiin myös minä olen tullut. Olen pelanut vuosia kenoa 3-5-7-10 tasoilla oikein mitään voittoja saamatta. Suurin voitto on kerran 7-tasolla 50 euroa. Sama koskee porukkakenoa. Nyt se loppu. Keno on vain rahastusta.

• vituttaa vaan

Pelasin noin 6vuoden ajan 10 ja 8 kenoa joka päivä samoilla numeroilla, kerran voitin 100e, max 10 kertaa 10e...tulin järkiini ja lopetin koko veikkauksen rahoittamisen.

• mä vaan

Minäkin tein eilen päätöksen, että lopetan Kenon pelaamisen. Olen pelannut sitä alusta alkaen, eli lähes 10 vuotta, muutaman kerran on tullut kymppi, yleensä olen voittanut vain 50 senttiä. Siis jopa RAY:n peleissäkin voittaa enemmän kuin Kenossa. Ei taida olla ihan rehellistä peliä, joten neuvoisin muitakin lopettamaan. Alan laittamaan mieluummin muutaman euron Lottoon, luulen että sieltä voisi saada joskus muutamia kymppejä tai satasia, mutta Kenossa ei voita mitään!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      174
      1182
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      45
      619
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      559
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      301
      554
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      225
      538
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      519
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      502
    Aihe