Olen nyt 3kk ajan pelannut lähes joka päivä kenoa 1e panoksella 6,7,8,9,10 tasoilla.
En ole viellä koskaan voittanut kuin vain: 1e tai 10e. Mutta ikinä ei kaikki numerot mene oikein.
Rupeaa jo ärsyttämään,kun koskaan ei voita suuria summia.
Olen vasta viime aikoina katsellut kenon tuloksia useampana päivänä voi olla samoja numeroita
Keno on rahan tuhlausta :/
en ikinä voita kenossa
4
244
Vastaukset
- 14
Ihan sama mullaki, et voita viimene aikona enää yhtä. Heitin pois ton veikkaus kortti ja lopetin veikkaus pelit, muuten aina häviä siinä.
- Ei enää
Samoihin ajatuksiin myös minä olen tullut. Olen pelanut vuosia kenoa 3-5-7-10 tasoilla oikein mitään voittoja saamatta. Suurin voitto on kerran 7-tasolla 50 euroa. Sama koskee porukkakenoa. Nyt se loppu. Keno on vain rahastusta.
- vituttaa vaan
Pelasin noin 6vuoden ajan 10 ja 8 kenoa joka päivä samoilla numeroilla, kerran voitin 100e, max 10 kertaa 10e...tulin järkiini ja lopetin koko veikkauksen rahoittamisen.
- mä vaan
Minäkin tein eilen päätöksen, että lopetan Kenon pelaamisen. Olen pelannut sitä alusta alkaen, eli lähes 10 vuotta, muutaman kerran on tullut kymppi, yleensä olen voittanut vain 50 senttiä. Siis jopa RAY:n peleissäkin voittaa enemmän kuin Kenossa. Ei taida olla ihan rehellistä peliä, joten neuvoisin muitakin lopettamaan. Alan laittamaan mieluummin muutaman euron Lottoon, luulen että sieltä voisi saada joskus muutamia kymppejä tai satasia, mutta Kenossa ei voita mitään!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1741182
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?45619Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä301554Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t225538- 51519
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45502