ketjuihin ja luulee olevansa fiksu? Ryömi kivesi alle takaisin.
ps.lopeta jo dokaaminen.
Joku buge vastailee yöllä
9
121
Vastaukset
- lukee selvinpäin
Joku työtön lukee buken viestejä selvinpäin ja on aivan ihmeissään,tuollaistako voi tapahtua.
- emmää enää
Emmää enää kun kielsitte, emmää eres enää ryyppää kun kiälsitte.
- ny loppu sit
Ny loppu sit tosiaan dokaaminen ja kirjoittelu yöllä.
- kguguigi
Mikä hlvtti on buge?
- Parempi maailma
Nykysin käytän tasapainonappeja ne paransi mun alkoholismista ensimmäisen pillerin jälkeen.Nyt saan mahtavia pisnesideoita öisin,Haen yritystukea perustamaani firmaan joka vie Afrikkaan aurinkopaneeleita ( siellä paistaa aurinko yötä-päivää ) Paikallisten asukaiden ei tarvi enää tuhota metsiä koska myyn heille mikroaalto uuneja.Ainut harmi on ,että heillä ei ole juurikaan rahaa (ostavat kaikki Toyotat maailmasta) joudun käymään vaihtokauppaa.nykyisin minulla on siellä eläin farmi josta myyn heille elimiä teuraaksi vaihdossa saan heidän aseensa,heimosodatkin on mennyttäaikaa
- buge
Jatkoa edelliseen ,aseet myyn turisteille matkamuistoiksi, turisteja käy yhä enemmän ja enemmän joille alkuperäisväestö myy ruokaa sekä majotusta,siitä johtuen olen joutunut rakentamaan saniteettitiloja jotka toimivat aurinkopaneeleilla.Firmalla menee hyvin,mutta työmatka korvauksia ei hyväksytä verotukseen ( palaan verotukseen ja korjaan sen kaikkia suosivaksi)b
- tasapainonappi
Otin kanssa yhden tasapainonapin ja ihme ja kumma nyt alkoholismi on poissa.Varma liikeidea syntyi heti ja perustin kanalan Laitilaan kun siellähän ei kanaloita juurikaan ole,yrittäjänä olen vankalla pohjalla kun tietämys ettei yhtä kanaa vähempää kannata pitää.
- buge
Hyvä ,meidän kannatas laitta pisnekset yhtee pääsisit sääki Afrikkaan,ei ne kanat ainakaa muni jos ovat yksin ilmeisesti kukko rakentaa ne kuoret
- sostemalooki
Piku vinki kanalan pitoon.Ei kannata tappaa kukkoo vaikka se on laiska ja tuppaa ratsastaan kanoilla (jotenkin liittyy orgioihin mitä kanalassa pidetään)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1981519
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140944Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58931- 85902
- 53816
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10720Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t262719Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338671Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58664Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74646