Pitäisi opetella lämmittämään v. 1979 Arimax alapalokattilaa. Mistähän mahtaisi löytyä käyttöohjeita?
Vastaukset 9
- Kari...
anna sähköposti os. niin lähetän
- Avuton...
Avuton... kirjoitti:
Tuhannet kiitokset jos viitsit käyttöohjeet lähettää. Tässäpä osoite [email protected]
Edelleen siis hakusessa käyttöohje vanhaan v. 1979 olevaan Arimax kattilaan...ei siis Arimax 35 tai 60 malli.
- Arimax 60....
Tuossa aluksi. Ei tuo vanhemman lämmitys ole erilaisempaa kun uudemmankaan. Toivottavasti asennettu asennusohjeen mukaan jolloin vedonsäätö ja puhdas palaminen hoituu. Itsellä oli liki 30 vuotta Arimax 60 ja 3000 l varaaja.
http://195.67.82.150/ariterm/Arimax35ja60.pdf- Vasta-aloittelija
Mikähän Arimaxin malli mahtaa olla keltainen kattila vuosimallia 1980? Ilmeisesti alapalokattila, puut laitetaan luukusta kattilan päältä? Myöskin kaipaisin käyttöohjetta...
- Arimax 60...
Vasta-aloittelija kirjoitti:
Mikähän Arimaxin malli mahtaa olla keltainen kattila vuosimallia 1980? Ilmeisesti alapalokattila, puut laitetaan luukusta kattilan päältä? Myöskin kaipaisin käyttöohjetta...
Kyseessä joko Arimax 35 ( 35 kw ) tai Arimax 60 ( 60 kw ). Minulla oli Arimax 60 vuosimallia 1981...
- Vasta-aloittelija
Arimax 60... kirjoitti:
Kyseessä joko Arimax 35 ( 35 kw ) tai Arimax 60 ( 60 kw ). Minulla oli Arimax 60 vuosimallia 1981...
Varmaan on sitten tuo 35, koska kattilan kyljessä on kyltti puu: 0-40 kw... Eikö kenelläkään ole pölyttymässä käyttöohjetta tuollaiseen kattilaan? Olen kysynyt Aritermiltäkin, mutta vastausta en ole vielä saanut...
Vasta-aloittelija kirjoitti:
Varmaan on sitten tuo 35, koska kattilan kyljessä on kyltti puu: 0-40 kw... Eikö kenelläkään ole pölyttymässä käyttöohjetta tuollaiseen kattilaan? Olen kysynyt Aritermiltäkin, mutta vastausta en ole vielä saanut...
Terve. Täällä olisi myös kiinnostusta kyseisen kattilan käyttöohjeisiin ja mahdollisiin kytkentäkuviin.? Olisi tarkoitus vanha kattila elvyttää autotallin lämmitykseen. Muttei tosiaan mitään hajua miten kyseinen laitos toimii. Kaikki laitteet tosin on paikallaan. kyseessä siis Arimax 35 vm.noin 1980.
- Anonyymi00008
eikkune-n kirjoitti:
Terve. Täällä olisi myös kiinnostusta kyseisen kattilan käyttöohjeisiin ja mahdollisiin kytkentäkuviin.? Olisi tarkoitus vanha kattila elvyttää autotallin lämmitykseen. Muttei tosiaan mitään hajua miten kyseinen laitos toimii. Kaikki laitteet tosin on paikallaan. kyseessä siis Arimax 35 vm.noin 1980.
Ilman varaajaa kattila on liian tehokas. Minulla on tuo 1979 ollut käytössä vuodesta vuodesta 1980.
Arina ja termostaatti uusittu.
Savukaasukanavat kannattaa nuohota määräajoin tehon pitämiseksi hyvänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?241614Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️651308- 1021055
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)105964Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet340906Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21827Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k228765- 120755
- 61695
- 103666
- 13624
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html305624Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.114586- 40530
- 52518
- 40500
Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan85498Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73491Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv85479Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko59475