Käyttöohje v. 1979 Arimaxiin

Avuton...

Pitäisi opetella lämmittämään v. 1979 Arimax alapalokattilaa. Mistähän mahtaisi löytyä käyttöohjeita?

9

2996

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kari...

anna sähköposti os. niin lähetän

• Avuton...

Tuhannet kiitokset jos viitsit käyttöohjeet lähettää. Tässäpä osoite [email protected]

• Avuton...
        Avuton... kirjoitti:

Tuhannet kiitokset jos viitsit käyttöohjeet lähettää. Tässäpä osoite [email protected]

Edelleen siis hakusessa käyttöohje vanhaan v. 1979 olevaan Arimax kattilaan...ei siis Arimax 35 tai 60 malli.

• Arimax 60....

Tuossa aluksi. Ei tuo vanhemman lämmitys ole erilaisempaa kun uudemmankaan. Toivottavasti asennettu asennusohjeen mukaan jolloin vedonsäätö ja puhdas palaminen hoituu. Itsellä oli liki 30 vuotta Arimax 60 ja 3000 l varaaja.

http://195.67.82.150/ariterm/Arimax35ja60.pdf

• Vasta-aloittelija

Mikähän Arimaxin malli mahtaa olla keltainen kattila vuosimallia 1980? Ilmeisesti alapalokattila, puut laitetaan luukusta kattilan päältä? Myöskin kaipaisin käyttöohjetta...

• Arimax 60...
        Vasta-aloittelija kirjoitti:

Mikähän Arimaxin malli mahtaa olla keltainen kattila vuosimallia 1980? Ilmeisesti alapalokattila, puut laitetaan luukusta kattilan päältä? Myöskin kaipaisin käyttöohjetta...

Kyseessä joko Arimax 35 ( 35 kw ) tai Arimax 60 ( 60 kw ). Minulla oli Arimax 60 vuosimallia 1981...

• Vasta-aloittelija
        Arimax 60... kirjoitti:

Kyseessä joko Arimax 35 ( 35 kw ) tai Arimax 60 ( 60 kw ). Minulla oli Arimax 60 vuosimallia 1981...

Varmaan on sitten tuo 35, koska kattilan kyljessä on kyltti puu: 0-40 kw... Eikö kenelläkään ole pölyttymässä käyttöohjetta tuollaiseen kattilaan? Olen kysynyt Aritermiltäkin, mutta vastausta en ole vielä saanut...

• Vasta-aloittelija kirjoitti:

Varmaan on sitten tuo 35, koska kattilan kyljessä on kyltti puu: 0-40 kw... Eikö kenelläkään ole pölyttymässä käyttöohjetta tuollaiseen kattilaan? Olen kysynyt Aritermiltäkin, mutta vastausta en ole vielä saanut...

Terve. Täällä olisi myös kiinnostusta kyseisen kattilan käyttöohjeisiin ja mahdollisiin kytkentäkuviin.? Olisi tarkoitus vanha kattila elvyttää autotallin lämmitykseen. Muttei tosiaan mitään hajua miten kyseinen laitos toimii. Kaikki laitteet tosin on paikallaan. kyseessä siis Arimax 35 vm.noin 1980.

• Anonyymi00008
        eikkune-n kirjoitti:

Terve. Täällä olisi myös kiinnostusta kyseisen kattilan käyttöohjeisiin ja mahdollisiin kytkentäkuviin.? Olisi tarkoitus vanha kattila elvyttää autotallin lämmitykseen. Muttei tosiaan mitään hajua miten kyseinen laitos toimii. Kaikki laitteet tosin on paikallaan. kyseessä siis Arimax 35 vm.noin 1980.

Ilman varaajaa kattila on liian tehokas. Minulla on tuo 1979 ollut käytössä vuodesta vuodesta 1980.

Arina ja termostaatti uusittu.

Savukaasukanavat kannattaa nuohota määräajoin tehon pitämiseksi hyvänä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      149
      2219
    2. 121
      1505
    3. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      340
      1323
    4. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      67
      1244
    5. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      140
      1210
    6. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      142
      1202
    7. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      3
      1201
    8. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      1139
    9. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      166
      1112
    10. Onko hän samannäköinen kuin silloin?!

Kun tutustuitte!
      Ikävä
      70
      1034
    Aihe