B200e liittimet sylinterinkannessa

jarkke55

B200e imusarjan yläpuolella sylinterin kannessa on neljä liitintä jokaisen sylinterin kohdalla, joihin menee joku letku. Mikä seliitin on ja mistä se letku tulee?
Voisko johtua käyntihäiriöt niistä, kun on ne letkut ihan löysällä?

5

398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • volvo_puranen

      Onko tätä 700 sarjaa vai mitä tämä kone edustaa .Voisitko kuvasta kertoa mitkä liittimet kyseessä..Tulpanjohto sen tiedät ja imusarjan puolellaa on polttoainesuuttimet joihin menees ähköpiuhat .Mitä käyntihäiriotä teillä koneessa oikeasti on.Tulpat sekä ne sytytysjohdot ja virranjakajan kansi ja pyörijä sekä suuttimet on huonossa kunnossa aiheuttaa noita käyntihäiriöitä. Sähköliitos jos on hapettumaa tai löysä liitos myöskin aiheuttaa pätkimistä.Bensapaine ja suodatin kunnossa sekä ilmasuodatin vaihdettu niin kyllä se kone käy niillä hyvillä ja tuoreilla öljyillä ja sillä puhtaalla suodattimella aika kivasti
      Katso tämä linkki http://www.oksanentuning.com/id105.htm ja kerro lisää.

    • jarkke55

      Siis auto on 740 -88 B200E. Kaikki sytytystulpat, johdot jne. on kunnossa. Joku joskus taisi kokeilla imusarjan ja kannen väliin jotain sprayta ja sanoi, että haukkoo sieltä ilmaa. Käyntihäiriöt ilmeisesti johtuu siitä. Vaikea uskoa, että se alkaisi vuotamaan tiivisteestä kun ei ole koskaan avattu eikä pidelty, ilmeisesti se on silti mahdollista.
      Tuossa alla on linkki huonoon kuvaan B200E moottorista. Siinä kuvassa näkyy huonosti yksi niistä neljästä letkusta. Imusarjan enssimmäisen imuputken ja öljyntäyttökorkin välissä "montussa" niitä on neljä letkua vierekkäin sylinterien kohdalla. Toinenkin letku taitaa näkyä ensimmäisen perässä.
      Käsittääkseni polttoainesuutin? on jossain imusarjan yläosissa, joten tämä ei ole suuttimiin liittyvä osa. Eikä sinne taida mennä sähköjohtoja.



      http://www.google.fi/imgres?q=B200e&um=1&hl=fi&client=firefox-a&rls=org.mozilla:fi:official&biw=1280&bih=861&tbm=isch&tbnid=qIOCAV2GoXbXcM:&imgrefurl=http://www.volvoclub.it/forum/index.php?topic=17515.15&docid=TuhRggvjTZdYHM&imgurl=http://annonces.tout-metz.com/photos/2220-MT B 200E VLV.jpg&w=480&h=360&ei=hB7FTtrNPKT74QTLn8CHDQ&zoom=1&iact=rc&dur=662&sig=101031430181921981254&page=7&tbnh=148&tbnw=197&start=123&ndsp=20&ved=1t:429,r:18,s:123&tx=50&ty=91

    • En mie oo varma

      Oiskohan se EGR

    • volvo_puranen

      Tunnistatko ohjauspaineensäädinttä siitä menee letkuja ja virtajohtoa.
      Sekä se kylmäkäynnistyssuutiin.Kaivan tuosta ruiskusta kuvia jos löytyy

      • volvo_puranen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe