Minulla on Samsung miniläppäri ja siinä oli Windows7 Starter.
Kiintolevy on kuitenkin tullut tuossa alustettua ja samalla on poistunut Samsungin tekemät palautus osiot.
Onko tietoa saako asennusmediaa ladattua tai tilattua digitaalisena tai levyversiona Samsungilta tai Microsoftilta?
Windows7 Starter asennusmedia
6
317
Vastaukset
- Win7 starteria ikävä
Eikö kukaan tiedä?
Siis onko lisenssikoodini nyt sitten roskatavaraa joka joutaa repiä koneesta irti?- 11
Näkyy olevan Samsungin suomi sivuilla tuotetuen sähköpostiosoite ja puhelinnumero. Älä vain sano, ettet löydä niitä itse.
- Win7 starteria ikävä
11 kirjoitti:
Näkyy olevan Samsungin suomi sivuilla tuotetuen sähköpostiosoite ja puhelinnumero. Älä vain sano, ettet löydä niitä itse.
Ei onnistu sähköposti, olen kokeillut ja soitteleenhan en ala mihinkään varmasti.
Sähköposti on tätä nykypäivää.
Sähköposti sanoo:
Tämä yhteys ei ole luotettu
Olet pyytänyt Firefoxia muodostamaan
suojatun yhteyden sivustoon contactus.samsung.com, mutta yhteyden turvallisuutta ei pystytä
varmistamaan.
Ja muuta tuollaista varoituksia varmennuksista. - Win7 starteria ikävä
Win7 starteria ikävä kirjoitti:
Ei onnistu sähköposti, olen kokeillut ja soitteleenhan en ala mihinkään varmasti.
Sähköposti on tätä nykypäivää.
Sähköposti sanoo:
Tämä yhteys ei ole luotettu
Olet pyytänyt Firefoxia muodostamaan
suojatun yhteyden sivustoon contactus.samsung.com, mutta yhteyden turvallisuutta ei pystytä
varmistamaan.
Ja muuta tuollaista varoituksia varmennuksista.No onnistuin lähettämään vaikka varmenteista valittikin.
- Win7 starteria ikävä
Win7 starteria ikävä kirjoitti:
No onnistuin lähettämään vaikka varmenteista valittikin.
Vastauskin tuli:
Ota huoltoliikkeeseen yhteyttä, jus just, otan varmaan.
- lataajaasenna.
Etsi netistä 7starter, imuroi ja asenna. Ei se sen kummempaa vaadi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh872071Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 236756
- 59708
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10701- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211598- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492