Kissalepakko,autathan

Minä minä

Mitä näet tulevaani,lähinnä rakkauselämääni ja työasioihin.

7

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rakkaus elämä tulee olee hieman takkuista. ..ja tulisia tunteita.ylämäkeä mut joku suuri surukin on siinä jossain liki. mut pääasialisesti niin ..tasaista.

työ on sinulla takkuista mut näen et tulet saman työn paikan sisällä siirtyy toisiin tehtäviin.
      mut muuten ei palkaan tule muutosta.

• Minä minä

Voi voi,mitähän se suru koskee,näkisitkö. Olen tavallaan saanut lisää vastuuta työssäni,näit aivan oikein.
      Rakkauselämään toivoin jo pysyviä tunteita,tämä suhde ei taida kantaa mihinkään.

• surussa on purpuraa eli liityy mentykseen . mut en näe tähän miehen kanssa muuta kuin et on päätömiä ajasioita hänellä mut hän ei ole se jota mentätä purpulla merkaa lähinä kuoleman surua.
      mut ei kerrota onko se läheinen ystävä vai sukulainen.
      aina ei anneta lupaa kertoa kaikkea. pitää vain kertoa johon luvan saa, koska se on ihmisille hyväksi. Liika tieto voi tuoda pelon ja tuskan joka voi tehdä hyvin pahaa jälkeä . uskon et ymmärät.

• Minä minä

Voi harmi,tuli tietysti jo hätä,ettei vaan lapsille tapahdu mitään,niitä on neljä kappaletta,kaikki hyvin rakkaita,kunpa saisit tiedon,ettei koske heitä,olisi minulle tärkeää.MIesystäväni äiti on kyllä huonona,mutta en ole nähnyt häntä kuin muutaman kerran,tuskin on hänkään.
      Tämä mies ei taida olla valmis mihinkään suhteeseen,ainakaan minun kanssani.

• ei ole lapsistasi kyse.
        muista uusio perhe on aina iso haaste. siinä ei ole vain kaksi vaan useampi.
        elä laita puun ja kuoren väliin vaan anna tilaa ja hengitää katsella ja tutkailla hiljaa hyvää tulee.
        joskus ihminen hätiköi mitä on tarkoitettu toiselle liika kiire ja hoppu ei ole hyväksi ihmiselle mut mikä ihminen luonteleen tekee.

• Minä minä

Totta,meille tulisi uusioperhe,kummallakin on lapsia,tosin pääosin aikuisia jo.
      Tuntuu vaan tuolta kun ei yhteisestä tulevaisuudesta enää edes puhuta,tunteetkin väljähtää pakosti kun ei puhuta asiasta.
      Kiitos sinulle kun katselit.

• nauti aina ei tarvi tulevasta puhua joskus on hyvä olla tässä ja nyt se tekee olon turvaliseksi. jos puheet ei mene toteen tuo se alakuloa parempi nautia täysin siemauksin siitä mitä nyt on . Huominen pitää omat murheet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      690
      2698
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      31
      1356
    3. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1254
    4. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      112
      1215
    5. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      47
      1158
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      101
      1025
    7. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      112
      953
    8. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      105
      949
    9. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      779
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      761
    Aihe