Kissalepakko,autathan

Minä minä

Mitä näet tulevaani,lähinnä rakkauselämääni ja työasioihin.

7

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rakkaus elämä tulee olee hieman takkuista. ..ja tulisia tunteita.ylämäkeä mut joku suuri surukin on siinä jossain liki. mut pääasialisesti niin ..tasaista.

työ on sinulla takkuista mut näen et tulet saman työn paikan sisällä siirtyy toisiin tehtäviin.
      mut muuten ei palkaan tule muutosta.

• Minä minä

Voi voi,mitähän se suru koskee,näkisitkö. Olen tavallaan saanut lisää vastuuta työssäni,näit aivan oikein.
      Rakkauselämään toivoin jo pysyviä tunteita,tämä suhde ei taida kantaa mihinkään.

• surussa on purpuraa eli liityy mentykseen . mut en näe tähän miehen kanssa muuta kuin et on päätömiä ajasioita hänellä mut hän ei ole se jota mentätä purpulla merkaa lähinä kuoleman surua.
      mut ei kerrota onko se läheinen ystävä vai sukulainen.
      aina ei anneta lupaa kertoa kaikkea. pitää vain kertoa johon luvan saa, koska se on ihmisille hyväksi. Liika tieto voi tuoda pelon ja tuskan joka voi tehdä hyvin pahaa jälkeä . uskon et ymmärät.

• Minä minä

Voi harmi,tuli tietysti jo hätä,ettei vaan lapsille tapahdu mitään,niitä on neljä kappaletta,kaikki hyvin rakkaita,kunpa saisit tiedon,ettei koske heitä,olisi minulle tärkeää.MIesystäväni äiti on kyllä huonona,mutta en ole nähnyt häntä kuin muutaman kerran,tuskin on hänkään.
      Tämä mies ei taida olla valmis mihinkään suhteeseen,ainakaan minun kanssani.

• ei ole lapsistasi kyse.
        muista uusio perhe on aina iso haaste. siinä ei ole vain kaksi vaan useampi.
        elä laita puun ja kuoren väliin vaan anna tilaa ja hengitää katsella ja tutkailla hiljaa hyvää tulee.
        joskus ihminen hätiköi mitä on tarkoitettu toiselle liika kiire ja hoppu ei ole hyväksi ihmiselle mut mikä ihminen luonteleen tekee.

• Minä minä

Totta,meille tulisi uusioperhe,kummallakin on lapsia,tosin pääosin aikuisia jo.
      Tuntuu vaan tuolta kun ei yhteisestä tulevaisuudesta enää edes puhuta,tunteetkin väljähtää pakosti kun ei puhuta asiasta.
      Kiitos sinulle kun katselit.

• nauti aina ei tarvi tulevasta puhua joskus on hyvä olla tässä ja nyt se tekee olon turvaliseksi. jos puheet ei mene toteen tuo se alakuloa parempi nautia täysin siemauksin siitä mitä nyt on . Huominen pitää omat murheet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      94
      4666
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3153
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3125
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2212
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      235
      1368
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      69
      1122
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1084
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      114
      1002
    Aihe