Eräs tyttö, joka sairastaa kondyloomaa oli kovin halukas ottamaan ns. suihin minulta. Kieltäydyin, mutta enpä tiedä olenko kykenevä kieltäytymään seuraavalla kerralla.
Esim. herpeshän on joko ala- tai yläpäässä yleensä, tai molemmissa. Onko kondylooma samantapainen, että jos se on sukupuolielimissä, niin suussa sitä ei välttämättä ole? Vai voiko sen saada suun kautta jokatapauksessa?
Tiedän toki että kerjään verta nenästäni, mutta hyväksyn riskit.
Kondylooman tarttuvuus
4
304
Vastaukset
- tahtoo tietää
Mulla ei ainakaan suussa ole vaikka alapäässä onkin. Mutta mutta, kysyn nyt sulta että voisitko kuvitella harrastavasi seksiä tämän tytön kans? Siis jos on kondylooma mutta hoidettu? Kysyn siksi että mulla tämä tauti on ihan tuore tapaus mutta alkaa olla hoidettu näkyvät pois mutta silti en voi kuvitella että koskaan kenellekään tästä haluaisin kertoa. Ja kertomatta en voi seksiä enää koskaan harrastaa niin vaihtoehdoksi taitaa jäädä loppuelämän selibaatti :/. Saanko myös kysyä miten tyttö sulle asiasta kertoi?
"Arviot kondyloomavirusten kantajien määrästä vaihtelevat 30–50 % aikuisista. Ne tarttuvat pian aktiivisen sukupuolielämän aloittamisen jälkeen. Vain noin 1 %:lla todetaan silmin nähtäviä syyliä, ja niitä sanotaan kondyloomiksi, "
Lähde: http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00244
- hmmmmmmmx
Tottakai voisin kuvitella harrastavani seksiä hänen kanssaan. Ei se ihan oikeasti ole niin vakava tauti, että olisi mikään maailmanloppu vaikka sattuisikin tarttumaan. Ikävähän se tietenkin silti on, mutta on olemassa niin paljon pahempiakin asioita että aika pientä tuo kondylooma vielä loppujen lopuksi on.
Tietenkään en sitä silti ehdontahdoin halua, että tosipaikan tullen käyttäisin varmasti kondomia. Siihen asti ainakin, että suhteella olisi myös tulevaisuutta.
Että älä turhaan murehdi mistään loppuelämän selibaateista, et sinä semmoista tule saamaan ;)
Tyttö itse ei tätä ole kertonut, vaan olen kuullut sen kiertotietä.- hfjsskgasbtyeu eyhd
Ei se kondylooma ihmiselle itselleen suuhun tartu, vaikka alapäässä oliskin. Itselläni on kondylooma, eikä enää näkyviä semmoisia, ja jos tuleekin, yleensä silloin kun stressa, hoidan ne vaan pois. Verenkierrossahan se on kuitenkin. eikä suussa mitään ole. Siitä en tiedä, jos sinä ottaisit antaisit tytölle suuseksiä ja hänellä on näkyviä kondyloomia siinä vaiheessa, en kyllä suosittele, että tarttuisiko sillon sulle suuhun. Kysy lääkäristä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453333Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503175Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4352391Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2461473Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 761227
- 781221
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311178Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1261086