Ikiposliini

Vihaan karvoja!

Kuka täällä on hoidattanut koko pimpan lopullisesti karvattomaksi? Minulla on se haaveena, mutta mitä se maksaa? Tehoaako?

15

1931

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen30+

Kyllä tehoaa ja nykyiset laserit on parempia entisiin verrattuna. Maksaa noin 250/kerta ja piti käydä 6 kertaa. Tosin nyt olen raskaana ja olisin vielä halunnut kerran käydä. Kuitenkin se tulee vasta synnytyksen jälkeen tehtyä.

• luonnon kutsu

karvojen kasvu aiheutuu ihmisen normaalista hormonitoiminnasta, joten vaikka nuo kuinka laserilla poistetaan niin saattavat silti ilmaantua jonkun ajan kuluttua. Tuttavapiirissäni näin on juuri käynyt, Eli saattaa hieman harmittaa kun pimppiä on ensin laseroitu tuhansien eurojen arvosta.. Mutta jokainen päättää miten aikansa/rahansa kuluttaa.

• Iloinen poslari

Laseroitu on ikiposliiniksi, lopullinen tulos minulla oikein tyydyttävä. Koska minulla oli erittäin voimakas tumma karvan kasvu. Joku hassa karva nousee joskus, mutta ne on vaaleita hentoja, ei häiritseviä. Kasvat erittäin hitaasti. Kerran vuodessa käyn päivittämässä sokeroinnilla ne pois, jollon ne ovat nykyään harventuneet entisestään jotka nyppään pois kun ilmaantuvat. Iloitsen olla poslari.

• Anonyymi
        Iloinen poslari kirjoitti:

Laseroitu on ikiposliiniksi, lopullinen tulos minulla oikein tyydyttävä. Koska minulla oli erittäin voimakas tumma karvan kasvu. Joku hassa karva nousee joskus, mutta ne on vaaleita hentoja, ei häiritseviä. Kasvat erittäin hitaasti. Kerran vuodessa käyn päivittämässä sokeroinnilla ne pois, jollon ne ovat nykyään harventuneet entisestään jotka nyppään pois kun ilmaantuvat. Iloitsen olla poslari.

Ikiposliini, eikä hetkeäkään ole kaduttanut.

• Anonyymi

Alapäähän saattaa "tukka" palata. Sen sijaan tuon naisen kukkaron sisältö ei palaa entisen suuruiseksi. Kannattaa harkita

• Anonyymi

Pelkkä laser ei riitä täydelliseen ikiposlariin. Teetin ikiposliinin aikoja sitten, laserin jälkeen pari kertaa neulaepilaatiota

• Anonyymi

Olisiko tuo yleistyässä?

• Anonyymi

Yleistyy huikean nopeasti nuorilla naisilla, ainakin sen tekijä kertoo niin.

• Anonyymi

Ikiposliini onnistui. Noin 1200 kului

• Anonyymi

Kalju pimppaloora on ruma. Onneksi on olemassa naisellisia naisia, joilla on södet pimppakarvat.

• Anonyymi

Posliini on ihana nuolla, ahmia ja imeskellä, kun taas karvojen peittämä näyttää toisilla hämähäkin seittien täyttämältä, joillakin naapurin pitkäkarvaisen border collien perseeltä ja yhtä haluttavaltakin, siis äkkiä pois. Ja, siltä varalta että luulet sen posliinin aina viittaavan lapsiin, toki pikkutytöillä on posliini, he vain eivät ole täysikasvuisia naisia, heillä ei ole muhkeita tisuleita eikä pyllyä, siis, sellaisia avuja jotka puuttuvat miehiltä ja lapsilta eikä sellaiset himota minua millään tavalla jostakin kummallisesta syystä, olen kait sitten vanhan aikainen ja poikkeava friikki, kun homot ovat nyt muotia olleet jo pitkään ja minun pitäisi olla vallan kiimasa niistä kuten normi näyttää vaativan. Mutta jos nyt kerta sinusta karvat pillussa on naisen merkki, niin tälläät vaan japanilaisen tupéen jonkun pikkutytön pimppiin tai sitten taiteilet mustalla tussilla ja anna palaa. Onneksi on vielä naisia jotka ajattelevat että voi olla jopa sellaisiakin miehiä joilla himot ja halut herää upealla posliini tavaralla, kunhan ei nyt aivan antiikkia kumminkaan ole.

• Anonyymi

Kuinka yleistä ikiposliinin teettäminen nykyään on? Paljonko se maksaa?

• Anonyymi

Mulla on ikiposliini. Noin 1000 kului. En ole katunut, päinvastoin.

• Anonyymi

Onneksi olkoon. Miehenä olen aina vannononut posliinin puolesta. Naisen pillu on niin kaunis ettei se karvoja tarvitse. Vaimoni on ikuinen posliini

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      99
      1526
    2. Kerran oltiin mekin kahdestaan

Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik
      Ikävä
      13
      1186
    3. Ozzy Osbourne on kuollut

Kevyet mullat ja R.I.P. Ei soi enää Paranoid.
      Maailman menoa
      227
      1169
    4. Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi

Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen
      Maailman menoa
      263
      1030
    5. Oikeasti, voitais mennä kahville

ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o
      Ikävä
      81
      979
    6. Naiset, naiset

Älkää antako painonne nousta. Naisella ylipaino ei ole hyvä.💝
      Ikävä
      141
      950
    7. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      179
      933
    8. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      899
    9. Yritin keväällä unohtaa sinut nainen

mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie
      Ikävä
      33
      792
    10. No mitä nyt

Ollaanko vaiko eikö olla? Miehelle.
      Ikävä
      71
      787
    Aihe