Ikiposliini

Vihaan karvoja!

Kuka täällä on hoidattanut koko pimpan lopullisesti karvattomaksi? Minulla on se haaveena, mutta mitä se maksaa? Tehoaako?

15

1837

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen30+

      Kyllä tehoaa ja nykyiset laserit on parempia entisiin verrattuna. Maksaa noin 250/kerta ja piti käydä 6 kertaa. Tosin nyt olen raskaana ja olisin vielä halunnut kerran käydä. Kuitenkin se tulee vasta synnytyksen jälkeen tehtyä.

    • luonnon kutsu

      karvojen kasvu aiheutuu ihmisen normaalista hormonitoiminnasta, joten vaikka nuo kuinka laserilla poistetaan niin saattavat silti ilmaantua jonkun ajan kuluttua. Tuttavapiirissäni näin on juuri käynyt, Eli saattaa hieman harmittaa kun pimppiä on ensin laseroitu tuhansien eurojen arvosta.. Mutta jokainen päättää miten aikansa/rahansa kuluttaa.

      • Iloinen poslari

        Laseroitu on ikiposliiniksi, lopullinen tulos minulla oikein tyydyttävä. Koska minulla oli erittäin voimakas tumma karvan kasvu. Joku hassa karva nousee joskus, mutta ne on vaaleita hentoja, ei häiritseviä. Kasvat erittäin hitaasti. Kerran vuodessa käyn päivittämässä sokeroinnilla ne pois, jollon ne ovat nykyään harventuneet entisestään jotka nyppään pois kun ilmaantuvat. Iloitsen olla poslari.


      • Anonyymi
        Iloinen poslari kirjoitti:

        Laseroitu on ikiposliiniksi, lopullinen tulos minulla oikein tyydyttävä. Koska minulla oli erittäin voimakas tumma karvan kasvu. Joku hassa karva nousee joskus, mutta ne on vaaleita hentoja, ei häiritseviä. Kasvat erittäin hitaasti. Kerran vuodessa käyn päivittämässä sokeroinnilla ne pois, jollon ne ovat nykyään harventuneet entisestään jotka nyppään pois kun ilmaantuvat. Iloitsen olla poslari.

        Ikiposliini, eikä hetkeäkään ole kaduttanut.


      • Anonyymi

        Alapäähän saattaa "tukka" palata. Sen sijaan tuon naisen kukkaron sisältö ei palaa entisen suuruiseksi. Kannattaa harkita


    • Anonyymi

      Pelkkä laser ei riitä täydelliseen ikiposlariin. Teetin ikiposliinin aikoja sitten, laserin jälkeen pari kertaa neulaepilaatiota

    • Anonyymi

      Olisiko tuo yleistyässä?

      • Anonyymi

        Yleistyy huikean nopeasti nuorilla naisilla, ainakin sen tekijä kertoo niin.


    • Anonyymi

      Ikiposliini onnistui. Noin 1200 kului

    • Anonyymi

      Kalju pimppaloora on ruma. Onneksi on olemassa naisellisia naisia, joilla on södet pimppakarvat.

      • Anonyymi

        Posliini on ihana nuolla, ahmia ja imeskellä, kun taas karvojen peittämä näyttää toisilla hämähäkin seittien täyttämältä, joillakin naapurin pitkäkarvaisen border collien perseeltä ja yhtä haluttavaltakin, siis äkkiä pois. Ja, siltä varalta että luulet sen posliinin aina viittaavan lapsiin, toki pikkutytöillä on posliini, he vain eivät ole täysikasvuisia naisia, heillä ei ole muhkeita tisuleita eikä pyllyä, siis, sellaisia avuja jotka puuttuvat miehiltä ja lapsilta eikä sellaiset himota minua millään tavalla jostakin kummallisesta syystä, olen kait sitten vanhan aikainen ja poikkeava friikki, kun homot ovat nyt muotia olleet jo pitkään ja minun pitäisi olla vallan kiimasa niistä kuten normi näyttää vaativan. Mutta jos nyt kerta sinusta karvat pillussa on naisen merkki, niin tälläät vaan japanilaisen tupéen jonkun pikkutytön pimppiin tai sitten taiteilet mustalla tussilla ja anna palaa. Onneksi on vielä naisia jotka ajattelevat että voi olla jopa sellaisiakin miehiä joilla himot ja halut herää upealla posliini tavaralla, kunhan ei nyt aivan antiikkia kumminkaan ole.


    • Anonyymi

      Kuinka yleistä ikiposliinin teettäminen nykyään on? Paljonko se maksaa?

    • Anonyymi

      Mulla on ikiposliini. Noin 1000 kului. En ole katunut, päinvastoin.

      • Anonyymi

        Onneksi olkoon. Miehenä olen aina vannononut posliinin puolesta. Naisen pillu on niin kaunis ettei se karvoja tarvitse. Vaimoni on ikuinen posliini


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8248
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4668
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2240
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1945
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1825
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1736
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe