Onko liian pieni...

Me

Kun haluaisimme vuokrata risteytysponin jonka säkä ois 130cm. Ratsastaisimme sillä vähän vähemmän sillä painamme 35 & 39kg. Pituutta meillä on 153 ja 154cm.

Kiitos tulevista ja mieluiten nopeista vastauksista:)

9

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräsratsastaja...

      Olette oikein sopivia ponille:) Ei syytä huoleen sillä itse olen 158 cm pitkä ja painan 50 kiloa ja hyvin pystyn tuolaisella ratsastamaan:)Jopa todellapienikokoiset aikuisetkin pystyvät ratsastamaan tuon kokoisella.Onnea vain vuokraukseen!

    • Me

      Kiitti vastauksesta :)

    • painava :(

      Olen ottamassa vuokralle 140cm risteytysponia ja olen 150cm pitkä ja painana 64 kg olenko liian painava?

    • jeera11

      et ole menen itse 147 cm ponilla olen 157 ja painan65kg :) oikein mainiosti kantaa

    • Russipouni

      Ette ole liian painavia, ite olen 150cm/44 kg ja menen 110cm ponilla :)

    • saksalainenratsuponi

      ette ole itse olen 162 cm pitkä ja paino 48 kg ja meen aika vankkarakenteisella 142 cm ponilla :)

    • Heppatyttö

      ette todellakaan ole! koska minä olen 167cm pitkä & n. 70kg painava, ja saan ratsastuksenopettajani ja hevosen omistajankin mukaan ratsastaa säännöllisesti [2-3krt] viikossa 141cm korkealla connemaranponilla - saan jopa hypätä 128cm korkealla gotlanninrussilla 85cm.

    • en tiedä

      Olenko liian pieni. heppa on 145 säkänen ja ite oon 140 en paina paljoo .

    • mörrinkäinen

      Et ole. Varmaankin tällä hetkellä voi tuntua siltä, mutta jos etsit ponia ostomielessä, niin on parempikin jos se on tässä vaiheessa hieman iso. Ilmeisesti kasvat vielä, joten on ehdottomasti parempi ostaa hiukan iso poni, niin se ei jää pieneksi niin helposti. Ellet kasva hirveän pitkäksi, voit ratsastaa sillä vielä aikuisenakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3148
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1713
    3. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    4. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      81
      1222
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1139
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1138
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1010
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe