Onko liian pieni...

Me

Kun haluaisimme vuokrata risteytysponin jonka säkä ois 130cm. Ratsastaisimme sillä vähän vähemmän sillä painamme 35 & 39kg. Pituutta meillä on 153 ja 154cm.

Kiitos tulevista ja mieluiten nopeista vastauksista:)

9

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräsratsastaja...

Olette oikein sopivia ponille:) Ei syytä huoleen sillä itse olen 158 cm pitkä ja painan 50 kiloa ja hyvin pystyn tuolaisella ratsastamaan:)Jopa todellapienikokoiset aikuisetkin pystyvät ratsastamaan tuon kokoisella.Onnea vain vuokraukseen!

• Me

Kiitti vastauksesta :)

• painava :(

Olen ottamassa vuokralle 140cm risteytysponia ja olen 150cm pitkä ja painana 64 kg olenko liian painava?

• jeera11

et ole menen itse 147 cm ponilla olen 157 ja painan65kg :) oikein mainiosti kantaa

• Russipouni

Ette ole liian painavia, ite olen 150cm/44 kg ja menen 110cm ponilla :)

• saksalainenratsuponi

ette ole itse olen 162 cm pitkä ja paino 48 kg ja meen aika vankkarakenteisella 142 cm ponilla :)

• Heppatyttö

ette todellakaan ole! koska minä olen 167cm pitkä & n. 70kg painava, ja saan ratsastuksenopettajani ja hevosen omistajankin mukaan ratsastaa säännöllisesti [2-3krt] viikossa 141cm korkealla connemaranponilla - saan jopa hypätä 128cm korkealla gotlanninrussilla 85cm.

• en tiedä

Olenko liian pieni. heppa on 145 säkänen ja ite oon 140 en paina paljoo .

• mörrinkäinen

Et ole. Varmaankin tällä hetkellä voi tuntua siltä, mutta jos etsit ponia ostomielessä, niin on parempikin jos se on tässä vaiheessa hieman iso. Ilmeisesti kasvat vielä, joten on ehdottomasti parempi ostaa hiukan iso poni, niin se ei jää pieneksi niin helposti. Ellet kasva hirveän pitkäksi, voit ratsastaa sillä vielä aikuisenakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      152
      8953
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2669
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      29
      2450
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      52
      2449
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1855
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1837
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1733
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      46
      1275
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1197
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1136
    Aihe