Kun haluaisimme vuokrata risteytysponin jonka säkä ois 130cm. Ratsastaisimme sillä vähän vähemmän sillä painamme 35 & 39kg. Pituutta meillä on 153 ja 154cm.
Kiitos tulevista ja mieluiten nopeista vastauksista:)
Onko liian pieni...
9
280
Vastaukset
- eräsratsastaja...
Olette oikein sopivia ponille:) Ei syytä huoleen sillä itse olen 158 cm pitkä ja painan 50 kiloa ja hyvin pystyn tuolaisella ratsastamaan:)Jopa todellapienikokoiset aikuisetkin pystyvät ratsastamaan tuon kokoisella.Onnea vain vuokraukseen!
- Me
Kiitti vastauksesta :)
- painava :(
Olen ottamassa vuokralle 140cm risteytysponia ja olen 150cm pitkä ja painana 64 kg olenko liian painava?
- jeera11
et ole menen itse 147 cm ponilla olen 157 ja painan65kg :) oikein mainiosti kantaa
- Russipouni
Ette ole liian painavia, ite olen 150cm/44 kg ja menen 110cm ponilla :)
- saksalainenratsuponi
ette ole itse olen 162 cm pitkä ja paino 48 kg ja meen aika vankkarakenteisella 142 cm ponilla :)
- Heppatyttö
ette todellakaan ole! koska minä olen 167cm pitkä & n. 70kg painava, ja saan ratsastuksenopettajani ja hevosen omistajankin mukaan ratsastaa säännöllisesti [2-3krt] viikossa 141cm korkealla connemaranponilla - saan jopa hypätä 128cm korkealla gotlanninrussilla 85cm.
- en tiedä
Olenko liian pieni. heppa on 145 säkänen ja ite oon 140 en paina paljoo .
- mörrinkäinen
Et ole. Varmaankin tällä hetkellä voi tuntua siltä, mutta jos etsit ponia ostomielessä, niin on parempikin jos se on tässä vaiheessa hieman iso. Ilmeisesti kasvat vielä, joten on ehdottomasti parempi ostaa hiukan iso poni, niin se ei jää pieneksi niin helposti. Ellet kasva hirveän pitkäksi, voit ratsastaa sillä vielä aikuisenakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää482287Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten722183Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1241998Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie441912HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363961735Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1061683Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta21622Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241514Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1851128Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53987