Kun haluaisimme vuokrata risteytysponin jonka säkä ois 130cm. Ratsastaisimme sillä vähän vähemmän sillä painamme 35 & 39kg. Pituutta meillä on 153 ja 154cm.
Kiitos tulevista ja mieluiten nopeista vastauksista:)
Onko liian pieni...
9
166
Vastaukset
- eräsratsastaja...
Olette oikein sopivia ponille:) Ei syytä huoleen sillä itse olen 158 cm pitkä ja painan 50 kiloa ja hyvin pystyn tuolaisella ratsastamaan:)Jopa todellapienikokoiset aikuisetkin pystyvät ratsastamaan tuon kokoisella.Onnea vain vuokraukseen!
- Me
Kiitti vastauksesta :)
- painava :(
Olen ottamassa vuokralle 140cm risteytysponia ja olen 150cm pitkä ja painana 64 kg olenko liian painava?
- jeera11
et ole menen itse 147 cm ponilla olen 157 ja painan65kg :) oikein mainiosti kantaa
- Russipouni
Ette ole liian painavia, ite olen 150cm/44 kg ja menen 110cm ponilla :)
- saksalainenratsuponi
ette ole itse olen 162 cm pitkä ja paino 48 kg ja meen aika vankkarakenteisella 142 cm ponilla :)
- Heppatyttö
ette todellakaan ole! koska minä olen 167cm pitkä & n. 70kg painava, ja saan ratsastuksenopettajani ja hevosen omistajankin mukaan ratsastaa säännöllisesti [2-3krt] viikossa 141cm korkealla connemaranponilla - saan jopa hypätä 128cm korkealla gotlanninrussilla 85cm.
- en tiedä
Olenko liian pieni. heppa on 145 säkänen ja ite oon 140 en paina paljoo .
- mörrinkäinen
Et ole. Varmaankin tällä hetkellä voi tuntua siltä, mutta jos etsit ponia ostomielessä, niin on parempikin jos se on tässä vaiheessa hieman iso. Ilmeisesti kasvat vielä, joten on ehdottomasti parempi ostaa hiukan iso poni, niin se ei jää pieneksi niin helposti. Ellet kasva hirveän pitkäksi, voit ratsastaa sillä vielä aikuisenakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1528953Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492669Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292450- 522449
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971855- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231733Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461275Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091197Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136