Suhdekuvio mietityttää. Olen päätynyt ammattiavun hakuun, koska on ihan kriisissä ja kiertää loputonta pahan olon kehää. Minä en enään ymmärrä mistään mitään.
Melkein oma pääkin sekoaa, ellei jo ole seonnut miehen valheisiin, alistamiseen jne. Melkein kaikki kohdat täyttyivät kun luin narsismista.
Voin pahoin, oksennan, mahaan sattuu ja saan jo ahdistuskohtauksia, mutta mikään puhe ei mene perille.
Osaa toisinaan kyllä olla lempeäkin. Hyvin ristiriitaista.
Mistähän tässä on oikein kysymys? äai onko oma pääni jo täysin sekaisin?
KissaLepakko
8
95
Vastaukset
ei paha olosi pelko tulla hylätyksi on voimaks mutta silti tiedät että se olisi parasta.
no joo kuka sitä yksin haluaisi olla kiintyhän sitä puupökkelöökin jos se on aina siinä vieressä vaikka ei hyvä eikä puhu.
joten sinun elmistösi haluaa vapauteen ja rauhaan. ilman pelkoa mut ei niinkään et olisit yksin.
terapia ja ammati apu voisi olla todella hyvä että voit jäsentää asioita hyväksyy ja luopua . ennen kaikkea nautia itsestäsi ja elämästäsä sillä tavalla kuin hän sinulle asioita tarjoo.- ristiriidat
Kyllä, itseni vuoksi tarvitsen kipeästi apua. Mutta mitä ihmettä teen puolisolle, jos ei se halua muuttua ja muuttaa asioita mukana? Eihän tämä sitten voi sitten enään mitenkään jatkua yhdessä?
- nuoruuden erhe
etköhän jo oirehdi jo huonosti...siinä on sulle vastaus kysymyksiisi.mä olen pari kertaa ollut samanlaisen persoonallishäiriöisen psykopaatin kanssa ,ja nuorempana asuinkin sellaisen kanssa.ne vie mehut ja mielenterveyden jos jäät,itsetuntosi on jo hajalla ja et voi enää tehdä enempää.sekoaahan sitä jo tollasen seurassa,kyseessä lienee riippuvuussuhde sekä narsistinen henkilö kenen kanssa ei mitään tule.tunnistan jo kasvojen ja kehon kielestä narsistisen henkilön ja ennenkaikkea puheista ja käytöksestä,heillä ei ole omaatuntoa,ne teeskentelevät .anna ukkos tehdä mitä tekee,ei sitä ole hetkauttanut tähänkään saakka.minä perehtyisin jo itsen mielen tasoittamiseen kaltaisessasi tilanteessa.sairas suhde.tunnistin oman tarinani.olen nykyään huono sitoutmaan ja läheisiin suhteisiin en uskalla heittäytyä huonojen valintojeni takia.elän yksin mutta tapailen miestä ja jos ahistaa,menen omaan kotiini ja teen mitä huvittaa,vaikka baariin tai yleensäkin mielitekojani,viis kusipäistä,ei hekään toisista.seksiä kyllä saatan harrastaa heidän kansaan-ei vakavampaa ei
Rakkaus on vahva asia. sillä ei silti korjata toista ihmistä.
Meinaan sillä voi rikkoa toisen mutta sillä ei korjata. Ilman että toinen ei sitä halua. Voit antaa kimmokeen mutta se ei syty tuleksi jos ei ole halua. Joten näen et sinun on autettava itsesi vielä kun sinulla on halua ja voimia . menneisyytä et voi muutaa vaikka olisi halua. mutta tulevaisuudesta kun uskalat ottaa ohjat omaan käsiin niin tulet näytää merkkiä mitä tämä miehesi ehkä seuraa mutta näytää että hänellä ei ole mihinkään halua.- ristiriidat
Ihanaa, kun kummatkin olette vastanneet. Täältä saa voimaa, uskokaa tai älkää. Kummallistä, että toiset ihmiset ovat tukena ihan ilman mitään ja toiset vaan rikkoo minkä kerkiää.
Luulen, että rakkautta on, mutta jos on sairas, niin eihän sille voi tehdä mitään. Olen niin sekaisin, etten tiedä enään mihin uskoa.
Olen kokenut vieläkin pahempia aikoja, mutta voimaantunut, kiitos tukijoukkojen. En vain itse halunnut nähdä enkä uskoa todeksi, mutta se nakersi vuosia sisältäpäin ja jopa lamaannuttaa.
Onko minulle mitään hyvää tulossa, joka auttaa minua jaksamaan tämän kaiken yli? - anna mennä -selvisin
taustalukija hei,mulla takana myös narsisitisen ihmisen aihauttamaa hermoromahdusta-olis pitänyt mennä ouhumaan ammatti-ihmisella sillä olin aivan puhki ja turta ja masennus.mutta lapseni takia mun oli pakko selviytyä,kotiimme tuli rauha ja hiljaisuus.aloin rauhoittua,meidän tykkäminen oli juollut ja aikaa sitten ja en tuntenut mitään tuota miestä kohtaan.tasapainoa sain terveellisestä tasapainoisesta elämänrytmistä,riidattomasta kodista,ja ala-asteikäiseltä lapseltani joka oli pienenä iloinen ja raksas pieni enkelini.silti mun olis pitäny hakea apua ja tukea koska mulla ei ollut luotettavia ihmisä lähelläni,asuin korvessa kaukana palveluista-iinaava yksinäisyys vainosi ja vastuu lapsesta.se oli eteenpäin ja raskas tie pakko oli vaan pärjätä vaikka oikeesti olin uupunut ja olis pitänyt mennä lataamoon itseni takia.mutta selvisin j säkin selviä koska teillä ei liene lapsia pelissä? se tekisi jutut vaikeammaksi. olen vuosia käsitellyt ja miettinyt sen hetkisiä asoita ja ihme että selvisin ,olen vilkas ja kivannäköinen nainen ja otan miehet aika varovasti.en ota kotiini asumaan ja jos ahistaa.lähen pois tilanteesta.kukaan ei mua enää kuseta ja turmioi! ole vahva ja susta tulee vielä upeempi ihmisenä.rakkaus voi tuhota mielenterveyden jos toinen on tunne-elämältään sairas tai päihteidenkäyttäjä-jatka eteenpäin olet kaunis ja nauti naiseudesta.elämä ei ole yhdestä ukosta kiinni vaikka joskus tyhmänä oletin ja roikuin huohossa seurassa yksnäisyyteni pelossa.muista tämä-mielummin yksin onnellisempi kuin huonossa seurassa onnettomana!anna palaa ja etsi seikkailua elämästä
- Ap nostaa
Hei pitkästä aikaa. Olisitkohan käymässä täällä jokukerta, jos oikein kutsun.
Olen riuhtaissut itseni irti ja uusissa tuulissa. Paljon on vielä selviteltävää, mutta yksi asia kerrallaan, koska miuten alkaa todella ahdistaa.
Näkisitkö minun tulevaan, että miten pärjäilen ja tuleeko onneakin? Välillä,todella matalat tunnelmat. - -sivusta.
Sopeutuminen kestää vuoden, sinusta tulee poikkeuksellisen onnellinen --- annat rauhan itellesi nyt toipua, exäsi löytää toisen ymmärtäväisen kiltin sinun tilallesi siihen kärsimään ja uhraamaan ressukka oman terveytensä/elämänsä ahdistavaan sinnittelyyn päivästä toiseen, valitettavasti.
Mutta sinä olet vapaa onneen ja tasapainoiseen rakkauteen ja elämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1226352Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604052Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503345Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4852871Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2781868Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341546- 871426
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1721369Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151366Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141323