ruotsalainen nimi

nimeä vailla

Minulle tulee narttu koira, jolle haluan ruotsinkielisen nimen. Olisiko teillä hyviä ehdotuksia? Kiitos jo etukäteen :)

1

410

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • chibi-33

      minusta ruottin kielinnen nimi tyttö koiralle olisi flicka... minulla oli 23vuotias flicka niminen täykkäri hevonen nimeltään flicka.. tyttö lopetettiin hankoside vamman takia ja ikäkin oli lopussa.. flicka oli minulle todella rakas ja ainut laatuinen hevonen minkä selässä uskalsin tehdä enemmän mitä en muitten.. olimme flickan kanssa justmenossa suomen horse souhon ja sitten tuli esille hankoside vamma..;( lopetin tytön ettei sen tartte kärsiä.. tytöllä oli hyvä elämä,oltiin yhdessä 15 vuotta... voitimme flickan kanssa monia este luokkija mennen tullen ja korkein esteemme oli 165cm....minulla on talli ja tarha ja varusteita flickan vanhoja ja olen olut jo pienestä asti hevos ihminen... kävin kattomassa puoliveri ruunaa nimeltä hig tasxx tutummin hiller... hiller oli vasta 12 vuotias ja hyvä hyppy suku... ikävä on flickaa ja huoneessani on flickan loimi.. en ikinä siivoa sitä pois muutakuin kaappiin.. hevonen pitäisi saada mutta flicka ostin tultuani saksasta opiskelemasta... ihastuin flickaan sen ollessa 8 vuotias ja maksoin siitä sen maan rahana 5000 eli oliskos 800e suomessa.. hiller tuntuu sopivalta ja samanlaiselta kuin flicka,niissä on katse ja luonne sama ja hiller on hyvä hyppäämään ja nyt olen puhki.. pää asiassa hevonen on pakko saada.. hiller hyppää 145cm ja voi menestyä vielä radoilla.. hiller on mailman 8 kuuluimman hevosen hig tasin poika... hig tas hyppäsi nuorena 180cm ja nyt viettelee moskovassa eläkepäiviä,22 vuotta on kisa uran jlk paljoa... toiveeni on menestyä tulevan hevoseni kanssa samanlaisesti kuin isänsäkin menestyi.. hillerin äiti oli merli saksasta kouluhevonen.. hilleristä ei tule koulu hevosta vaan sitä hig tasin paikka on vapaana ja joskus me loistamme sen.. mutta hiller tuntuu hyvälta ja suku on puhdasta puoliveristä sekä isä että äiti... mutta pystynkö minä kun vasta luovuin flickasta 2kk sitten.. kysymys on siinä että voinko ottaa sen riskin että menestyisin hillerillä... ;) hillerin hinta ei ole miellyttävä sillä se on 45 000E ja kylä rahaa ja kokemusta on sillä minulla on hyvä palkka ja taidan ottaa hillerin sillä se muistuttaa flickaa ja olen ihastunut siihen... joskus menestymme viellä radalla hillerillä.. hiller on terve ja sillä ei ole koskaan ollut näiden 12 vuoden aikana mitään sairautta ja se on teetetty jo eläin lääkärin tarkistus... kaipa simmoen hurmuri täytyy ottaaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      29
      2085
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      173
      1508
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1465
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      1199
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1169
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      904
    7. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      870
    8. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      775
    9. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      277
      734
    10. Oletko mustasukkainen luonne?

      Tai ylipäätään millaisia tunteita herättää, jos kaivattuasi liehittelee joku muu tai hän deittailee jonkun muun kanssa?
      Ikävä
      80
      695
    Aihe