iltaa! onko elonpolkua jakaamaan ketään, kaipaan eron jälkeen jo uutta ihmistä? elämä kulkee omaa polkuaan, eikä sen suhteen ole onneksi muuta valittamista kuin tämä hienoinen yksinäisyys.
kissalepakko
12
134
Vastaukset
yksin kuljet yhä ja nautit .
ystäviä tulee ja erään kanssa tulee kaikkea hullua kuin nuoriuuden villitys uudestaan kuvioon. jo hieman hienostuneemin. tosin oot jo kuitenkin aikuinen.
yksinäisyys siis poistuu ja eläin ystäväkin sitä autaa.- kyllikki kiittää....
ainahan sitä jonkun verran pitää olla "hulluutta", eikä olla totinen torvensoittaja. villitseekö minua nuorempi vai vanhempi mies? jokohan ihan nyt talvella? toivon ainakin niin. kiitos, että katsoit minulle ja mukavaa alkutalven jatkoa.
- kyllikki...
ai niin, yksi eläinystäväkö vain näkyy, miksi toinen ei näy? ei kai toiselle satu mitään?
ei ei satu eläimille mitään . elä sitä pelkää. vaan ne on sinun todeliset ystävät.
se on sinua hieman vanhempi joka saa sinut tekee kaikkea hullua.- kyllikki kiittää...
hyvä ettei satu, ne ovat tosi rakkaita. :) mukavaa joulunodotusta ja kiitos!
- kyllikki...
eipä ole talven aikaan mitään tapahtunut. :-/ tai no joo, entinen mies, nuoruuden rakkaus, yritteli vokotella, mutta en suostunut enkä lähtenyt peliin. olisiko tuo sitten ollut juuri tuo sanomasi "nuoruuden villitys"?
olisiko mitään oikeaa ja todellista tulossa muun miehen muodossa? kyllä hän oli tämä nuoruuden villitys eikä hän ole viellä luopunut ajatuksesta.
- kyllikki...
jos se sitten oli tuo, niin yksinäisyys on edelleen parisuhderintamalla. hänen kanssaan en voi aloittaa uudelleen. ensinnäkään, että tunnen hänet vuosikymmenten kokemuksella ja eräs hänen asiansa ei ole muuttunut ja minkä kanssa en rupea enää kilpasille, toiseksi hän on suhteessa. rakkaana ystävänä säilyy edelleen.
eikö mitään muuta näkyvissä?
kiitos! kyllikki... kirjoitti:
jos se sitten oli tuo, niin yksinäisyys on edelleen parisuhderintamalla. hänen kanssaan en voi aloittaa uudelleen. ensinnäkään, että tunnen hänet vuosikymmenten kokemuksella ja eräs hänen asiansa ei ole muuttunut ja minkä kanssa en rupea enää kilpasille, toiseksi hän on suhteessa. rakkaana ystävänä säilyy edelleen.
eikö mitään muuta näkyvissä?
kiitos!näen vain ohi kulkevia ihmisiä. En nyt pysyvää. mut huomaa etten näe koko elämää vaan jokun matkaa noin vuoden eteen päin vaikka täytyy tunnustaa et aika janan tulkitsemisessa on minulla hieman ongelmia.
- kyllikki...
kissalepakko kirjoitti:
näen vain ohi kulkevia ihmisiä. En nyt pysyvää. mut huomaa etten näe koko elämää vaan jokun matkaa noin vuoden eteen päin vaikka täytyy tunnustaa et aika janan tulkitsemisessa on minulla hieman ongelmia.
ok, kiitos! tätähän tämä on ollut jo vuosia, joten tuskinpa tämä hetkessä muuttuu...
muuten hei, näätkö minulle koskaan loma-asuntoa ihan pienestä haaveilisin? tulisiko siihen koskaan mahdollisuutta rahallisesti?
vuokraa maiseman vahdos tekisi hyvää.
- kyllikki...
niin kyllä tekisikin, mutta oma olisi oma..... kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .944666Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403153Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032212Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351368Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691122
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1141002